Al vrij lang.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef DjeDje het volgende:
Ohjoooooo je kan gewoon op de pc whatsappen hahaha
Ik ben waarschijnlijk de laatste die je nog een beetje mag. Dus kom niet stoer doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha zo kun je altijd met dezelfde zeikerds praten, hahaha echt handig ja!
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef Gridlok het volgende:
Zou djedje pakken als ik hem was, liep mad te katten tegen hem ;s
quote:
wow, onnodig kwetsendquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk de laatste die je nog een beetje mag. Dus kom niet stoer doen.
Wat heb ik gedaan??quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:45 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
De trieste waarheid inderdaad.
guus waar was je opeensquote:
vies kutwijf is DjeDje eigenlijk: "ja ben vet onzeker, ben helemaal niet zo knap" vervolgens alle complimenten binnenharken met valse bescheidenheid en nu iedereen weg is en zij haar aandachtsorgasme weer gehad heeft jou de grond in katten.quote:
wow, onnodig hardquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
vies kutwijf is DjeDje eigenlijk: "ja ben vet onzeker, ben helemaal niet zo knap" vervolgens alle complimenten binnenharken met valse bescheidenheid en nu iedereen weg is en zij haar aandachtsorgasme weer gehad heeft jou de grond in katten.
vrouwen zijn ten alle tijde een bitchquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
vies kutwijf is DjeDje eigenlijk: "ja ben vet onzeker, ben helemaal niet zo knap" vervolgens alle complimenten binnenharken met valse bescheidenheid en nu iedereen weg is en zij haar aandachtsorgasme weer gehad heeft jou de grond in katten.
en denken allemaal te weten hoe de wereld in elkaar zitquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
vrouwen zijn ten alle tijde een bitch
Als ik droog "thnx" zeg word ik uitgemaakt voor ondankbaar kreng. Het is ook fucking nooit goed hier. :squote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ja waarheid is hard als een bus ja togquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wel waar, maar kom op dat kun je niet zeggen hoink
ja tokquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ja waarheid is hard als een bus ja tog
Je moet dan ook niet om aandacht hoereren op de eerste plaats, maar dat vergeet je dus even te melden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef DjeDje het volgende:
Als ik droog "thnx" zeg word ik uitgemaakt voor ondankbaar kreng. Het is ook fucking nooit goed hier. :s
Het boeit me ook gewokn niet meer.
wow djedje mag mij beetje doe even normaal tegen mijn beste vriendin johquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet om aandacht hoereren op de eerste plaats, maar dat vergeet je dus even te melden.
Waarom moet ik nu denken aan Blondje?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als ik droog "thnx" zeg word ik uitgemaakt voor ondankbaar kreng. Het is ook fucking nooit goed hier. :s
Het boeit me ook gewoon niet meer.
zou nooit kwetsende opmerkingen maken zoals hoink bbquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het boeit me ook gewoon niet meer.
quote:Zou die djedje wel raken hoor
Zij is buiten fok zeker een vies sletje
Daarom fokt ze zoveel, ze is te makkelijk voor mannen en vriendinnen heeft ze niet meer omdat ze al die vriendjes al gepakt heeft
En overgebleven met een slechte internetreputatie en een stukje slap hangend rosbief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |