Kies je slachtoffer en ik doe mee.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik wil wel weer opnieuw met je rellen
Zou djedje pakken als ik hem was, liep mad te katten tegen hem ;squote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kies je slachtoffer en ik doe mee.
Tegen wie?? Wat?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou djedje pakken als ik hem was, liep mad te katten tegen hem ;s
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:44 schreef Liliane. het volgende:
Al enige tijd heb ik een relatie met mijn vriend. Nu willen we graag een keer gemeenschap hebben zonder condoom.
Wanneer hadden jullie voor het eerst gemeenschap zonder condoom en welke voorbereidingen troffen jullie? Is een soa test doen volgens jullie nodig? En is zonder condoom maar met een willekeurig ander conceptiemiddel niet heel erg zenuwmakend? Ik ben bang dat ik toch angst zal hebben voor zwangerschap ook al weet ik dat de kans bijna 0 is...
Overduidelijk mapimaquote:
Zeker door Tjerryquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:37 schreef hoink581 het volgende:
Nu snap ik waarom mapima een bietje "normaal" doet. Ze is eindelijk een paar keer goed doorgesmeerd.
hrhaharwhahahahahhahahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:37 schreef hoink581 het volgende:
Nu snap ik waarom mapima een bietje "normaal" doet. Ze is eindelijk een paar keer goed doorgesmeerd.
Quote-alert is een bitch!quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beter hou je effe op voordat ze blijft.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kies je slachtoffer en ik doe mee.
De trieste waarheid inderdaad.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou djedje pakken als ik hem was, liep mad te katten tegen hem ;s
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou het erg leuk vinden als je af en toe met ons mee wil chatten lieverd
haha zo kun je altijd met dezelfde zeikerds praten, hahaha echt handig ja!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef DjeDje het volgende:
Ohjoooooo je kan gewoon op de pc whatsappen hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |