quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijkheb een tijdlang geloofd dat dit mortaxx was. had niet verwacht dat hij eruit zou zien als een marokkaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al een tijd niet meer gezien/om gelachen.wat kijk jij
Seriously Houses.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb een tijdlang geloofd dat dit mortaxx was. had niet verwacht dat hij eruit zou zien als een marokkaan.
Heb vandaag niet gezien.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb je ny beleefd met foef
Realiseerde me laatst dat ik een grafhekel aan Mascha hebquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb vandaag niet gezien.
Vind d'r iedere keer weer minder worden eigenlijk.
Ik kijk ook echt alleen nog maar om Macki eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Realiseerde me laatst dat ik een grafhekel aan Mascha heb
Macki saladqueenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kijk ook echt alleen nog maar om Macki eigenlijk.
Ik zou zinloos geweld overwegen in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:01 schreef housesoftheholy het volgende:
Die achterlijke roze air max met luipaardprint nepbontjas ik kan niet
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijkWeet je dat ik die pic heb geshoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al een tijd niet meer gezien/om gelachen.?
In de tijd dat het hier nog leuk was.
Misschien ook tijd om eens die gele gouden ketting van Gregor heroverwegen die altijd subtiel boven de kraag van zijn afzichtelijke truien uitsteektquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:02 schreef voederbietel het volgende:
Hoewel ze laatst wel eens classy opgemaakt was i.p.v. dat super street rat hood hooker.
Haha die passief agressieve ondertoon.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet je dat ik die pic heb geshopt?
Wist ik niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet je dat ik die pic heb geshopt?
Vanuit bepaalde hoeken heeft Gregor's gelaat een hoog mongoloïde gehalte vind ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Misschien ook tijd om eens die gele gouden ketting van Gregor heroverwegen die altijd subtiel boven de kraag van zijn afzichtelijke truien uitsteekt
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:07 schreef voederbietel het volgende:
Vanuit bepaalde hoeken heeft Gregor's gelaat een hoog mongoloïde gehalte vind ik.
Ik wil wel weer opnieuw met je rellenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef hoink581 het volgende:
MAAR WAT DE FACK IS DIT NOU WEER.
Ben een paar uurtjes weg en gelijk rellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |