quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijkheb een tijdlang geloofd dat dit mortaxx was. had niet verwacht dat hij eruit zou zien als een marokkaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al een tijd niet meer gezien/om gelachen.wat kijk jij
Seriously Houses.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb een tijdlang geloofd dat dit mortaxx was. had niet verwacht dat hij eruit zou zien als een marokkaan.
Heb vandaag niet gezien.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb je ny beleefd met foef
Realiseerde me laatst dat ik een grafhekel aan Mascha hebquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb vandaag niet gezien.
Vind d'r iedere keer weer minder worden eigenlijk.
Ik kijk ook echt alleen nog maar om Macki eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Realiseerde me laatst dat ik een grafhekel aan Mascha heb
Macki saladqueenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kijk ook echt alleen nog maar om Macki eigenlijk.
Ik zou zinloos geweld overwegen in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:01 schreef housesoftheholy het volgende:
Die achterlijke roze air max met luipaardprint nepbontjas ik kan niet
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijkWeet je dat ik die pic heb geshoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al een tijd niet meer gezien/om gelachen.?
In de tijd dat het hier nog leuk was.
Misschien ook tijd om eens die gele gouden ketting van Gregor heroverwegen die altijd subtiel boven de kraag van zijn afzichtelijke truien uitsteektquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:02 schreef voederbietel het volgende:
Hoewel ze laatst wel eens classy opgemaakt was i.p.v. dat super street rat hood hooker.
Haha die passief agressieve ondertoon.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet je dat ik die pic heb geshopt?
Wist ik niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet je dat ik die pic heb geshopt?
Vanuit bepaalde hoeken heeft Gregor's gelaat een hoog mongoloïde gehalte vind ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Misschien ook tijd om eens die gele gouden ketting van Gregor heroverwegen die altijd subtiel boven de kraag van zijn afzichtelijke truien uitsteekt
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:07 schreef voederbietel het volgende:
Vanuit bepaalde hoeken heeft Gregor's gelaat een hoog mongoloïde gehalte vind ik.
Ik wil wel weer opnieuw met je rellenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef hoink581 het volgende:
MAAR WAT DE FACK IS DIT NOU WEER.
Ben een paar uurtjes weg en gelijk rellen.
Kies je slachtoffer en ik doe mee.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik wil wel weer opnieuw met je rellen
Zou djedje pakken als ik hem was, liep mad te katten tegen hem ;squote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kies je slachtoffer en ik doe mee.
Tegen wie?? Wat?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou djedje pakken als ik hem was, liep mad te katten tegen hem ;s
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:44 schreef Liliane. het volgende:
Al enige tijd heb ik een relatie met mijn vriend. Nu willen we graag een keer gemeenschap hebben zonder condoom.
Wanneer hadden jullie voor het eerst gemeenschap zonder condoom en welke voorbereidingen troffen jullie? Is een soa test doen volgens jullie nodig? En is zonder condoom maar met een willekeurig ander conceptiemiddel niet heel erg zenuwmakend? Ik ben bang dat ik toch angst zal hebben voor zwangerschap ook al weet ik dat de kans bijna 0 is...
Overduidelijk mapimaquote:
Zeker door Tjerryquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:37 schreef hoink581 het volgende:
Nu snap ik waarom mapima een bietje "normaal" doet. Ze is eindelijk een paar keer goed doorgesmeerd.
hrhaharwhahahahahhahahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:37 schreef hoink581 het volgende:
Nu snap ik waarom mapima een bietje "normaal" doet. Ze is eindelijk een paar keer goed doorgesmeerd.
Quote-alert is een bitch!quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beter hou je effe op voordat ze blijft.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kies je slachtoffer en ik doe mee.
De trieste waarheid inderdaad.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou het erg leuk vinden als je af en toe met ons mee wil chatten lieverd
haha zo kun je altijd met dezelfde zeikerds praten, hahaha echt handig ja!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef DjeDje het volgende:
Ohjoooooo je kan gewoon op de pc whatsappen hahaha
Al vrij lang.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef DjeDje het volgende:
Ohjoooooo je kan gewoon op de pc whatsappen hahaha
Ik ben waarschijnlijk de laatste die je nog een beetje mag. Dus kom niet stoer doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha zo kun je altijd met dezelfde zeikerds praten, hahaha echt handig ja!
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef Gridlok het volgende:
quote:
wow, onnodig kwetsendquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk de laatste die je nog een beetje mag. Dus kom niet stoer doen.
Wat heb ik gedaan??quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:45 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
De trieste waarheid inderdaad.
guus waar was je opeensquote:
vies kutwijf is DjeDje eigenlijk: "ja ben vet onzeker, ben helemaal niet zo knap" vervolgens alle complimenten binnenharken met valse bescheidenheid en nu iedereen weg is en zij haar aandachtsorgasme weer gehad heeft jou de grond in katten.quote:
wow, onnodig hardquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
vies kutwijf is DjeDje eigenlijk: "ja ben vet onzeker, ben helemaal niet zo knap" vervolgens alle complimenten binnenharken met valse bescheidenheid en nu iedereen weg is en zij haar aandachtsorgasme weer gehad heeft jou de grond in katten.
vrouwen zijn ten alle tijde een bitchquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
vies kutwijf is DjeDje eigenlijk: "ja ben vet onzeker, ben helemaal niet zo knap" vervolgens alle complimenten binnenharken met valse bescheidenheid en nu iedereen weg is en zij haar aandachtsorgasme weer gehad heeft jou de grond in katten.
en denken allemaal te weten hoe de wereld in elkaar zitquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
vrouwen zijn ten alle tijde een bitch
Als ik droog "thnx" zeg word ik uitgemaakt voor ondankbaar kreng. Het is ook fucking nooit goed hier. :squote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ja waarheid is hard als een bus ja togquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wel waar, maar kom op dat kun je niet zeggen hoink
ja tokquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ja waarheid is hard als een bus ja tog
Je moet dan ook niet om aandacht hoereren op de eerste plaats, maar dat vergeet je dus even te melden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef DjeDje het volgende:
Als ik droog "thnx" zeg word ik uitgemaakt voor ondankbaar kreng. Het is ook fucking nooit goed hier. :s
Het boeit me ook gewokn niet meer.
wow djedje mag mij beetje doe even normaal tegen mijn beste vriendin johquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet om aandacht hoereren op de eerste plaats, maar dat vergeet je dus even te melden.
Waarom moet ik nu denken aan Blondje?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als ik droog "thnx" zeg word ik uitgemaakt voor ondankbaar kreng. Het is ook fucking nooit goed hier. :s
Het boeit me ook gewoon niet meer.
zou nooit kwetsende opmerkingen maken zoals hoink bbquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het boeit me ook gewoon niet meer.
quote:Zou die djedje wel raken hoor
Zij is buiten fok zeker een vies sletje
Daarom fokt ze zoveel, ze is te makkelijk voor mannen en vriendinnen heeft ze niet meer omdat ze al die vriendjes al gepakt heeft
En overgebleven met een slechte internetreputatie en een stukje slap hangend rosbief
hjbquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
vrouwen zijn ten alle tijde een bitch
wow, wist het altijd al.. wat een portretquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:55 schreef hoink581 het volgende:
echt hard kan niet. niet zelf verzonnen
Ik zit hier niet om fucking aandacht te vragen. Jullie gaan er op in. Het is niet zo dat ik daar perse om vraag. En iedereen vraagt hier wel om aandacht, máár omdat ik een vrouw ben en het niet erg vind om een foto van mezelf te plaatsen, ben ik gelijk een aandachtshoer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet om aandacht hoereren op de eerste plaats, maar dat vergeet je dus even te melden.
klopt, je mag gewoon doen wat je zelf wil hoor.. laat die krulsnor maar praten meidquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik zit hier niet om fucking aandacht te vragen. Jullie gaan er op in. Het is niet zo dat ik daar perse om vraag. En iedereen vraagt hier wel om aandacht, máár omdat ik een vrouw ben en het niet erg vind om een foto van mezelf te plaatsen, ben ik gelijk een aandachtshoer.
wow, wow, wow. gelijk ook schuld verschuiven, slachtofferrol.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:57 schreef DjeDje het volgende:
Ik zit hier niet om fucking aandacht te vragen. Jullie gaan er op in. Het is niet zo dat ik daar perse om vraag. En iedereen vraagt hier wel om aandacht, máár omdat ik een vrouw ben en het niet erg vind om een foto van mezelf te plaatsen, ben ik gelijk een aandachtshoer.
Zo denken die mensen. I dont care. Het is internet. Alles wordt verkeerd opgevat. De mensen die zme wél kennen zouden dat nooit over mij zeggen. Dusja. Geloof wat je wil geloven.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:55 schreef hoink581 het volgende:
wow ik was zo aan het surfen weet je wat ik tegen kom dit
[..]
Maak je hier nu serieus een emancipatiestruggle vanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maar nu even serieus, heb je zin in potje bukkake?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:57 schreef DjeDje het volgende:
het niet erg vind om een foto van mezelf te plaatsen
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt, je mag gewoon doen wat je zelf wil hoor.. laat die krulsnor maar praten meid
#girlpower
wow very fishy wow such whore much attentionquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wat wil je nou? :squote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
wow, wow, wow. gelijk ook schuld verschuiven, slachtofferrol.
Niet meer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maak je hier nu serieus een emancipatiestruggle van
ja maar dat is toch zoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maak je hier nu serieus een emancipatiestruggle van
Nee moest lachen. Positief.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow ik verdedig je en dan dit
Ik ook met een stoeptegel en een stoplichtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja een hele mooie, zou alleen z'n snor al raken
wat. Dat is een soulpatch om het een bietje visueel te balanceren, kut.quote:
Ja, heb jij zin in een potje bukkake.quote:
haha echt hè hahahquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn inderdaad een stel gore misogynistische varkens vaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |