hjbquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
vrouwen zijn ten alle tijde een bitch
wow, wist het altijd al.. wat een portretquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:55 schreef hoink581 het volgende:
echt hard kan niet. niet zelf verzonnen
Ik zit hier niet om fucking aandacht te vragen. Jullie gaan er op in. Het is niet zo dat ik daar perse om vraag. En iedereen vraagt hier wel om aandacht, máár omdat ik een vrouw ben en het niet erg vind om een foto van mezelf te plaatsen, ben ik gelijk een aandachtshoer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet om aandacht hoereren op de eerste plaats, maar dat vergeet je dus even te melden.
klopt, je mag gewoon doen wat je zelf wil hoor.. laat die krulsnor maar praten meidquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik zit hier niet om fucking aandacht te vragen. Jullie gaan er op in. Het is niet zo dat ik daar perse om vraag. En iedereen vraagt hier wel om aandacht, máár omdat ik een vrouw ben en het niet erg vind om een foto van mezelf te plaatsen, ben ik gelijk een aandachtshoer.
wow, wow, wow. gelijk ook schuld verschuiven, slachtofferrol.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:57 schreef DjeDje het volgende:
Ik zit hier niet om fucking aandacht te vragen. Jullie gaan er op in. Het is niet zo dat ik daar perse om vraag. En iedereen vraagt hier wel om aandacht, máár omdat ik een vrouw ben en het niet erg vind om een foto van mezelf te plaatsen, ben ik gelijk een aandachtshoer.
Zo denken die mensen. I dont care. Het is internet. Alles wordt verkeerd opgevat. De mensen die zme wél kennen zouden dat nooit over mij zeggen. Dusja. Geloof wat je wil geloven.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:55 schreef hoink581 het volgende:
wow ik was zo aan het surfen weet je wat ik tegen kom dit
[..]
Maak je hier nu serieus een emancipatiestruggle vanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maar nu even serieus, heb je zin in potje bukkake?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:57 schreef DjeDje het volgende:
het niet erg vind om een foto van mezelf te plaatsen
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt, je mag gewoon doen wat je zelf wil hoor.. laat die krulsnor maar praten meid
#girlpower
wow very fishy wow such whore much attentionquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wat wil je nou? :squote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
wow, wow, wow. gelijk ook schuld verschuiven, slachtofferrol.
Niet meer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maak je hier nu serieus een emancipatiestruggle van
ja maar dat is toch zoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maak je hier nu serieus een emancipatiestruggle van
Nee moest lachen. Positief.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow ik verdedig je en dan dit
Ik ook met een stoeptegel en een stoplichtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja een hele mooie, zou alleen z'n snor al raken
wat. Dat is een soulpatch om het een bietje visueel te balanceren, kut.quote:
Ja, heb jij zin in een potje bukkake.quote:
haha echt hè hahahquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn inderdaad een stel gore misogynistische varkens vaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |