een baksteen ligt lekkerder in de handquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ook met een stoeptegel en een stoplicht
Ok doeiquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Leuk. Heb het toch al een beetje gehad met fok, waarschijnlijk maar een "braddie pauze" nemen.
ja haha ik voel me ziekkut door je opmerking haha echt hoor hahaha ga snel naar hui-tui-en-keuken-psycholoog wickedman om over m'n gevoelens te praten hahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ahaha ja ironisch lachen alsof ik niet kkbutthhurt ben nu wsha ;ps;s;
Kom jij dan terug als VallendBroodjeAardbei?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Leuk. Heb het toch al een beetje gehad met fok, waarschijnlijk maar een "braddie pauze" nemen.
sws lang geleden dat jij butthurt bent geweest ;s ifyaknowwhatimean.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ahaha ja ironisch lachen alsof ik niet kkbutthhurt ben nu wsha ;ps;s;
Wajoo, Braddie dreigement dit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:03 schreef DjeDje het volgende:
Kalmeer maar even. Het is goed zo.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja haha ik voel me ziekkut door je opmerking haha echt hoor hahaha ga snel naar hui-tui-en-keuken-psycholoog wickedman om over m'n gevoelens te praten haha
24 jaar ;squote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
sws lang geleden dat jij butthurt bent geweest ;s ifyaknowwhatimean.
hvj manquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kalmeer maar even. Het is goed zo.
dat zeg je omdat ik net online ben he ;squote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:06 schreef PausNicolaas het volgende:
Heeft de instelling een computer uurtje?![]()
![]()
bewaar m voor mortie ;squote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Virgino ;s. Still like u bby.
gvd ik ook van jouquote:
Heeft geen zin. Houses is verbaal veel te sterk joh. Ik heb het al een paar keer extra geaaid om het beter te laten voelen.quote:
duidelijk, zou niet pikken haasquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dat zeg je omdat ik net online ben he ;s
al mijn aandacht is al op jou gericht manquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil gwn alle aandacht voor mezelf
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dat zeg je omdat ik net online ben he ;s
Sorry jongens het kwam hard aan zie ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
duidelijk, zou niet pikken haas
wtf denkt die kerel
hij is het niet waardquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
duidelijk, zou niet pikken haas
wtf denkt die kerel
ok leukquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
weten jullie waar ik echt zo van geniet
oren schoonmaken met wattenstaafjes
vooral als je er ook wat uithaaltquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
Oke thats enough internet for today.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
Dat gevoel is hemels. Maar wat vind je van het resultaat wat op de staafjes zit?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
Krijg niet zoveel resultaat meer omdat ik het te vaak doe denk ikquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat gevoel is hemels. Maar wat vind je van het resultaat wat op de staafjes zit?
slaap lekker triest plankje van mequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke thats enough internet for today.
Slaaplekker trieste autisten van me!
xx
well zegt men moeder steedsquote:
Computer uurtje voorbij?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke thats enough internet for today.
Slaaplekker trieste autisten van me!
xx
Ik heb soms echt van die fucking hompen als ik het een tijdje vergeet te doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Krijg niet zoveel resultaat meer omdat ik het te vaak doe denk ik![]()
van die bruine hardequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb soms echt van die fucking hompen als ik het een tijdje vergeet te doen.
dat is slecht voor je ter bescherming moet d'r wel beetje smeer zittenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Krijg niet zoveel resultaat meer omdat ik het te vaak doe denk ik![]()
enige reden waarom je op mijn snor haat is je eigen testosterontekort, donslipquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
de enige reden waarom hoink op je geilt is vanwege je snor
Hard zijn ze niet echt. Heb ook een keer gehad dat ik gewoon voelde hoe een klompje oorsmeer van de oorwand losliet en mijn oorkanaal in viel. Dat was ook vies.quote:
wow.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hard zijn ze niet echt. Heb ook een keer gehad dat ik gewoon voelde hoe een klompje oorsmeer van de oorwand losliet en mijn oorkanaal in viel. Dat was ook vies.
Dit is wel echt ranzig, Hoink.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hard zijn ze niet echt. Heb ook een keer gehad dat ik gewoon voelde hoe een klompje oorsmeer van de oorwand losliet en mijn oorkanaal in viel. Dat was ook vies.
wow zo abruptquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:17 schreef housesoftheholy het volgende:
nee grapje hoor weet zeker dat jullie allemaal immens grote testikels hebben
welterusten xx
ik ben niet mad want ik heb gewoon lichaamshaar en gezichtshaar, minstens net zoveel als alle andere gezonde mannen en turkse vrouwenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha boos
cup je onderonwikkelde ballen maar terwijl je jezelf in slaap huilt
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:17 schreef housesoftheholy het volgende:
nee grapje hoor weet zeker dat jullie allemaal immens grote testikels hebben
welterusten xx
wow, pik je dat houses?quote:
klaploper is geen woord?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:19 schreef remi1986 het volgende:
wat een klaploper die Wickedmen echt
geen woorden voor gewoon
jij bent gewoon jaloers op zijn succesvolle levenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:19 schreef remi1986 het volgende:
geen woorden voor gewoon
hoe kom je hier opeens bijquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:19 schreef remi1986 het volgende:
geen woorden voor gewoon
wowquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:19 schreef BozeHaas het volgende:
ik ben niet mad want ik heb gewoon lichaamshaar en gezichtshaar, minstens net zoveel als alle andere gezonde mannen en turkse vrouwen
wickedman is op haxball en lult over chai en dat ze vreemd gaat en remi vindt dat wickedman chai niet mag bedreigen en nu is iedereen mad en etto wil gewoon spelen en guus doet alleen maar emosmiley's en uiteindelijk gaat deadprez de room sluitenquote:
Het feestje kan niet voor altijd doorgaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wickedman is op haxball en lult over chai en dat ze vreemd gaat en remi vindt dat wickedman chai niet mag bedreigen en nu is iedereen mad en etto wil gewoon spelen en guus doet alleen maar emosmiley's en uiteindelijk gaat deadprez de room sluiten
Waarom zoveel haat dead...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het feestje kan niet voor altijd doorgaan.
soms moet er iemand het verstandigste zijn, dat net jij dat bent is wel eens goed voor de veranderingquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het feestje kan niet voor altijd doorgaan.
lol hij leest dus meequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wickedman is op haxball en lult over chai en dat ze vreemd gaat en remi vindt dat wickedman chai niet mag bedreigen en nu is iedereen mad en etto wil gewoon spelen en guus doet alleen maar emosmiley's en uiteindelijk gaat deadprez de room sluiten
Volgens mij haatte ik juist het minst van iedereen.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
soms moet er iemand het verstandigste zijn, dat net jij dat bent is wel eens goed voor de verandering
respect man
Hehequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De vraag was een vielozovische... Waarom die haat in de wereld en zoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij haatte ik juist het minst van iedereen.
Jammer dat wickedman hier niet meer mag posten met zijn psychose.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is een zionistisch complotquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De vraag was een vielozovische... Waarom die haat in de wereld en zo
Mannen die hun ballen niet scherenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:19 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ben niet mad want ik heb gewoon lichaamshaar en gezichtshaar, minstens net zoveel als alle andere gezonde mannen en turkse vrouwen
hij heeft permabanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jammer dat wickedman hier niet meer mag posten met zijn psychose.
ik ben volledig geassimileerd op fok!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De vraag was een vielozovische... Waarom die haat in de wereld en zo
wickedmenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |