wickedman is op haxball en lult over chai en dat ze vreemd gaat en remi vindt dat wickedman chai niet mag bedreigen en nu is iedereen mad en etto wil gewoon spelen en guus doet alleen maar emosmiley's en uiteindelijk gaat deadprez de room sluitenquote:
Het feestje kan niet voor altijd doorgaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wickedman is op haxball en lult over chai en dat ze vreemd gaat en remi vindt dat wickedman chai niet mag bedreigen en nu is iedereen mad en etto wil gewoon spelen en guus doet alleen maar emosmiley's en uiteindelijk gaat deadprez de room sluiten
Waarom zoveel haat dead...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het feestje kan niet voor altijd doorgaan.
soms moet er iemand het verstandigste zijn, dat net jij dat bent is wel eens goed voor de veranderingquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het feestje kan niet voor altijd doorgaan.
lol hij leest dus meequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wickedman is op haxball en lult over chai en dat ze vreemd gaat en remi vindt dat wickedman chai niet mag bedreigen en nu is iedereen mad en etto wil gewoon spelen en guus doet alleen maar emosmiley's en uiteindelijk gaat deadprez de room sluiten
Volgens mij haatte ik juist het minst van iedereen.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
soms moet er iemand het verstandigste zijn, dat net jij dat bent is wel eens goed voor de verandering
respect man
Hehequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De vraag was een vielozovische... Waarom die haat in de wereld en zoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij haatte ik juist het minst van iedereen.
Jammer dat wickedman hier niet meer mag posten met zijn psychose.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is een zionistisch complotquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De vraag was een vielozovische... Waarom die haat in de wereld en zo
Mannen die hun ballen niet scherenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:19 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ben niet mad want ik heb gewoon lichaamshaar en gezichtshaar, minstens net zoveel als alle andere gezonde mannen en turkse vrouwen
hij heeft permabanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jammer dat wickedman hier niet meer mag posten met zijn psychose.
ik ben volledig geassimileerd op fok!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De vraag was een vielozovische... Waarom die haat in de wereld en zo
wickedmenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |