Hard zijn ze niet echt. Heb ook een keer gehad dat ik gewoon voelde hoe een klompje oorsmeer van de oorwand losliet en mijn oorkanaal in viel. Dat was ook vies.quote:
wow.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hard zijn ze niet echt. Heb ook een keer gehad dat ik gewoon voelde hoe een klompje oorsmeer van de oorwand losliet en mijn oorkanaal in viel. Dat was ook vies.
Dit is wel echt ranzig, Hoink.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hard zijn ze niet echt. Heb ook een keer gehad dat ik gewoon voelde hoe een klompje oorsmeer van de oorwand losliet en mijn oorkanaal in viel. Dat was ook vies.
wow zo abruptquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:17 schreef housesoftheholy het volgende:
nee grapje hoor weet zeker dat jullie allemaal immens grote testikels hebben
welterusten xx
ik ben niet mad want ik heb gewoon lichaamshaar en gezichtshaar, minstens net zoveel als alle andere gezonde mannen en turkse vrouwenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha boos
cup je onderonwikkelde ballen maar terwijl je jezelf in slaap huilt
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:17 schreef housesoftheholy het volgende:
nee grapje hoor weet zeker dat jullie allemaal immens grote testikels hebben
welterusten xx
wow, pik je dat houses?quote:
klaploper is geen woord?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:19 schreef remi1986 het volgende:
wat een klaploper die Wickedmen echt
geen woorden voor gewoon
jij bent gewoon jaloers op zijn succesvolle levenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:19 schreef remi1986 het volgende:
geen woorden voor gewoon
hoe kom je hier opeens bijquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:19 schreef remi1986 het volgende:
geen woorden voor gewoon
wowquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:19 schreef BozeHaas het volgende:
ik ben niet mad want ik heb gewoon lichaamshaar en gezichtshaar, minstens net zoveel als alle andere gezonde mannen en turkse vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |