dat zeg je omdat ik net online ben he ;squote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:06 schreef PausNicolaas het volgende:
Heeft de instelling een computer uurtje?![]()
![]()
bewaar m voor mortie ;squote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Virgino ;s. Still like u bby.
gvd ik ook van jouquote:
Heeft geen zin. Houses is verbaal veel te sterk joh. Ik heb het al een paar keer extra geaaid om het beter te laten voelen.quote:
duidelijk, zou niet pikken haasquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dat zeg je omdat ik net online ben he ;s
al mijn aandacht is al op jou gericht manquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil gwn alle aandacht voor mezelf
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dat zeg je omdat ik net online ben he ;s
Sorry jongens het kwam hard aan zie ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
duidelijk, zou niet pikken haas
wtf denkt die kerel
hij is het niet waardquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
duidelijk, zou niet pikken haas
wtf denkt die kerel
ok leukquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
weten jullie waar ik echt zo van geniet
oren schoonmaken met wattenstaafjes
vooral als je er ook wat uithaaltquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
Oke thats enough internet for today.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
Dat gevoel is hemels. Maar wat vind je van het resultaat wat op de staafjes zit?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
Krijg niet zoveel resultaat meer omdat ik het te vaak doe denk ikquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat gevoel is hemels. Maar wat vind je van het resultaat wat op de staafjes zit?
slaap lekker triest plankje van mequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke thats enough internet for today.
Slaaplekker trieste autisten van me!
xx
well zegt men moeder steedsquote:
Computer uurtje voorbij?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke thats enough internet for today.
Slaaplekker trieste autisten van me!
xx
Ik heb soms echt van die fucking hompen als ik het een tijdje vergeet te doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Krijg niet zoveel resultaat meer omdat ik het te vaak doe denk ik![]()
van die bruine hardequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb soms echt van die fucking hompen als ik het een tijdje vergeet te doen.
dat is slecht voor je ter bescherming moet d'r wel beetje smeer zittenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Krijg niet zoveel resultaat meer omdat ik het te vaak doe denk ik![]()
enige reden waarom je op mijn snor haat is je eigen testosterontekort, donslipquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
de enige reden waarom hoink op je geilt is vanwege je snor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |