geen idee, werd gezegd dat ik haar heb weggepest .. enige wat ik gedaan heb, is haar voor slet uitmakenquote:
en dreigen dat je haar foto ging geotaggenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geen idee, werd gezegd dat ik haar heb weggepest .. enige wat ik gedaan heb, is haar voor slet uitmaken
Better Call Saul is tofquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee echt kut, maar het alternatief hier is een serie over advocaten.. en dta is nog meer kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
ik dacht dat je het over better call saul hadquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik meen het, ik heb het over "teh good wife" wat een aids
aaw wat sneu voor haarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geen idee, werd gezegd dat ik haar heb weggepest .. enige wat ik gedaan heb, is haar voor slet uitmaken
Gemeen van je.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Better call saul moeten we nog...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat je het over better call saul had
is beter dit anders had ik je nooit meer gesproken
knap zonder fotoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en dreigen dat je haar foto ging geotaggen
breaking bad wel volledig gezien hoop ikquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Better call saul moeten we nog...
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
had vorig jaar wel een scheur in mijn bad, maar dat bedoel je vast nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
breaking bad wel volledig gezien hoop ik
nee maar ik hoop wel dat je dat gefixt heb :squote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
had vorig jaar wel een scheur in mijn bad, maar dat bedoel je vast niet
Zal wel meevallen inderdaad denk ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
naja ga er niet van uit. Zou ik best wel sneu vinden
ik denk dat ze alles meeleestquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
naja ga er niet van uit. Zou ik best wel sneu vinden
Je probeerde een lijk in het bad met zuur weg te werken?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
had vorig jaar wel een scheur in mijn bad, maar dat bedoel je vast niet
ja duhh, wil wel met mijn badeendje kunnen spelenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee maar ik hoop wel dat je dat gefixt heb :s
bij die scene wist ik dat ik een geweldige serie aan het kijken wasquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je probeerde een lijk in het bad met zuur weg te werken?
Ja, dat was de 2 aflevering al dacht ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij die scene wist ik dat ik een geweldige serie aan het kijken was
uiteraardquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
breaking bad wel volledig gezien hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |