Ja, dan ben ik straks op tijd klaar. Uien, paprika, tomaten e.d. hebben wat suddertijd nodig en wil ik op tijd klaar hebben.quote:
Suddertijd?!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik straks op tijd klaar. Uien, paprika, tomaten e.d. hebben wat suddertijd nodig en wil ik op tijd klaar hebben.
Misschien maakt ie pastasausquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Suddertijd?!Je laat het toch niet tot snot pruttelen?
Bij mij meestal een paar uur, maar de hele dag?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat staat bij mij een hele dag op
Dat doe ik altijd met pastasausquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat, maar dan niet volgens een bepaald recept ik improviseer vandaag gewoon wat
Het smaakt bij mij nooit hetzelfde, elke keer doe ik wel weer iets anders in de saus of verander ik de hoeveelheid ingrediënten (die ik eigenlijk altijd op gevoel erin mik). Maar vandaag maak ik de saus lekker pittig, was alleen de pepers vergeten te kopenquote:
als ik verse tomaten gebruik heeft het zeker een uur of 6 nodig, anders een uur of 3 tot 4.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij meestal een paar uur, maar de hele dag?
Klote i.d.d. Bij mij is er vorige maand ook een lomperik geweest die over het gehele linker voorscherm een vette diepe (niet weg te poetsen) kras heeft aangebrachtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ik verse tomaten gebruik heeft het zeker een uur of 6 nodig, anders een uur of 3 tot 4.
He verdorie, buurman komt me net melden dat er weer schade aan mijn auto is, nu 2 diepe krassen. Klotezooi, morgen schadebedrijf maar even bellen om te laten kijken.
Dat is zwaar Ka Uu Teequote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Net vorige maand een paar deuken laten wegwerken, heb het vermoeden dat dit wederom mijn eigen risico gaat kosten, heb die auto nog maar 6 weken
Omdat ik een restje van gisteren heb..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en waarom ga je vandaag niet koken?
Ik ga ook niet om 18:00 uur eten denk ik, hangt er vanaf wanneer alles gaar is zeg maarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ik verse tomaten gebruik heeft het zeker een uur of 6 nodig, anders een uur of 3 tot 4.
He verdorie, buurman komt me net melden dat er weer schade aan mijn auto is, nu 2 diepe krassen. Klotezooi, morgen schadebedrijf maar even bellen om te laten kijken.
Ik gooi er vaak jalapeno-pepers door...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het smaakt bij mij nooit hetzelfde, elke keer doe ik wel weer iets anders in de saus of verander ik de hoeveelheid ingrediënten (die ik eigenlijk altijd op gevoel erin mik). Maar vandaag maak ik de saus lekker pittig, was alleen de pepers vergeten te kopenDan maar andere smaakmakers erin en weer wat fröbelen met ingrediënten
Kun je die schades niet beter opsparen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
ik heb eerder alleen ruitschades gehad, dus geen ervaring mee, maar dit zijn diepe krassen, ik neem aan dat het niet verstandig is om dat zo te laten, auto is van de leasemaatschappijquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kun je die schades niet beter opsparen?
Maar hoe groot (lang) zijn de krassen... Ik had vroeger een krasmeter van de leasemaatschappij.. Als ze binnen de norm vielen hoefde er niets te gebeuren....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb eerder alleen ruitschades gehad, dus geen ervaring mee, maar dit zijn diepe krassen, ik neem aan dat het niet verstandig is om dat zo te laten, auto is van de leasemaatschappij
Heb ik dus niet in huisquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik gooi er vaak jalapeno-pepers door...
Ik ookquote:
Ga ik maar eens in huis halen i.d.d., misgrijpen is niet leuk. Maar goed het zal best te eten zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Alrijd handig om daarvan een potje in huis te hebben .... Als je van pittig houdt.
Jij ook net als die Griek dat is ook weer iedere keer anders die pastasaus, is wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het smaakt bij mij nooit hetzelfde, elke keer doe ik wel weer iets anders in de saus of verander ik de hoeveelheid ingrediënten (die ik eigenlijk altijd op gevoel erin mik). Maar vandaag maak ik de saus lekker pittig, was alleen de pepers vergeten te kopenDan maar andere smaakmakers erin en weer wat fröbelen met ingrediënten
Is de auto dan niet verzekerd via de leasemaatschappij, zonder eigen risico?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb eerder alleen ruitschades gehad, dus geen ervaring mee, maar dit zijn diepe krassen, ik neem aan dat het niet verstandig is om dat zo te laten, auto is van de leasemaatschappij
Als ik echt bizar heet eet (zo heet dan ik de volgende dag zit te jodelen op de wcquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij ook net als die Griek dat is ook weer iedere keer anders die pastasaus, is wel leuk eigenlijk![]()
alleen die doet er geen pepers meer in, deed ie vroeger wel, maar om de één of andere reden
is té heet eten niet o goed voor mij, krijg ik een hele rooie kop van ook trouwens, net als drank
tegenwoordigalleen op de familiedag heb ik 2 glaasjes champagne gedronken, dan mag het
ze zijn te diep daarvoor, ze zijn helemaal door. Qua lengte vallen ze wel binnen de normquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hoe groot (lang) zijn de krassen... Ik had vroeger een krasmeter van de leasemaatschappij.. Als ze binnen de norm vielen hoefde er niets te gebeuren....
helaas eigen risico van ¤300 per gebeurtenisquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is de auto dan niet verzekerd via de leasemaatschappij, zonder eigen risico?
balen zeg...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
helaas eigen risico van ¤300 per gebeurtenis
Helemaal tot op het metaal is wel heel erg, dan is het of echt bewust gedaan of d.m.v. een ander voertuig zeg maar. B.v. met een tas of sleutelbos tegen een auto aanlopen ga je niet door alle laklagen heen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze zijn te diep daarvoor, ze zijn helemaal door. Qua lengte vallen ze wel binnen de norm
Die klote vandalen moeten ze ook hun ballen er vanaf rukken meid.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze zijn te diep daarvoor, ze zijn helemaal door. Qua lengte vallen ze wel binnen de norm
Wat een klote verzekering, zeker als je de schade zelf niet veroorzaakt hebt...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
helaas eigen risico van ¤300 per gebeurtenis
de vorige schade was niet hier, deze wel. Laten we hopen dat het nu klaar isquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ookvandaag zou ik gezond doen na die pizza en al die zooi gisteren, dat
heft elkaar altijd lekker op en wat klote van je auto![]()
Woon je in zo'n rotbuurt of is het gewoon pech....
Ik snap niet dat mensen niet met hun klauwen van andermans spullen kunnen afblijven.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een klote verzekering, zeker als je de schade zelf niet veroorzaakt hebt...
Herkenbaar op het laatste na, al ben ik aardig autodidactisch bezig en leer ik zo door vallen en opstaan zeg maar.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kook zelden volgens recept, heb veel recepten in mijn kop.
Kookboeken en recepten bestudeer ik voor mijn lol, en ik maak er altijd met veel fantasie een eigen creatie van, alleen soms even kort een basis dingetje voor ik begin even nakijken, het meeste beheers ik uit de losse pols.
Heb jarenlang kookles gehad.
Ja ik hoop het ook voor je, is veel geld iedere keer 300 euro....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de vorige schade was niet hier, deze wel. Laten we hopen dat het nu klaar is
Koken is gewoon fun, en creativiteit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Herkenbaar op het laatste na, al ben ik aardig autodidactisch bezig en leer ik zo door vallen en opstaan zeg maar.
Met koken ben ik nooit uitgeleerd, elke leer ik weer iets anders.
I.d.d.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen niet met hun klauwen van andermans spullen kunnen afblijven.
waarborgfonds werkt alleen als de schade door een ander motorvoertuig is veroorzaakt en als je getuigen hebt en die hebben ook een Eigen Risico van ¤250. Dit ziet er uit als vandalismequote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Aangifte doen en waarborgfonds aanschrijven misschien?
Yepquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Koken is gewoon fun, en creativiteit.
Als je dat echt niet snapt, dan moet je mss eens je IQ laten testen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik snap niet dat mensen niet met hun klauwen van andermans spullen kunnen afblijven.
Het maakt niet uit of het nou een auto of iets anders is, hoe zielig ben je om iets te moeten jatten of te vernielen, zo zinloos.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
I.d.d.
Bij mijn laatste leasebak had ik een eigen-risico van ¤500,- mits ik kon aantonen dan het niet door mijn toedoen was gekomenIk "mocht" sowieso 1 schade per jaar hebben zonder dat mijn eigen-risico aangesproken moest worden.
Gelukkig nooit mee te maken gehad.
Nee, ik weet dat het gebeurt, maar ik zou zoiets dus zelf nooit doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je dat echt niet snapt, dan moet je mss eens je IQ laten testen.
True.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of het nou een auto of iets anders is, hoe zielig ben je om iets te moeten jatten of te vernielen, zo zinloos.
Vernielen is nog triester dan jatten overigens.quote:
waarom moeten die persé los in een potje dan? ik laat e gewoon altijd in die strippies zitten ...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:33 schreef Juup© het volgende:
Zo.
Weer even 245 pillen uit de respectievelijke verpakkingen geduwden in de de daarvoor bestemde potjes gedaan, ik kan er weer 1 maand tegenaan.
Toch maar eens aan de apotheek vragen wat het kost om de pillen los aangeleverd te krijgen.
Wat slik jij allemaal?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:33 schreef Juup© het volgende:
Zo.
Weer even 245 pillen uit de respectievelijke verpakkingen geduwden in de de daarvoor bestemde potjes gedaan, ik kan er weer 1 maand tegenaan.
Toch maar eens aan de apotheek vragen wat het kost om de pillen los aangeleverd te krijgen.
vraag anders om baxterrollen, of is het geen dagelijkse medicatie op vaste tijdstippen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:33 schreef Juup© het volgende:
Zo.
Ik heb jaren geleden succesvol kunnen claimen, nadat een voorganger een balk uit z'n laadbak verloor, ik daarover reed, een klapband kreeg en mijn voorbumper/scherm daardoor aan flarden reed. Geen getuigen en eigen risico toen, maar misschien zijn de regels inmiddels aangescherpt...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
waarborgfonds werkt alleen als de schade door een ander motorvoertuig is veroorzaakt en als je getuigen hebt en die hebben ook een Eigen Risico van ¤250. Dit ziet er uit als vandalisme
Ik denk pilletjes om rustig te blijven.quote:
tering hé je zal die balk door je voorruit krijgenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden succesvol kunnen claimen, nadat een voorganger een balk uit z'n laadbak verloor, ik daarover reed, een klapband kreeg en mijn voorbumper/scherm daardoor aan flarden reed. Geen getuigen en eigen risico toen, maar misschien zijn de regels inmiddels aangescherpt...
jeetje, da's ook niet mis, ik neem aan dat je je te pletter bent geschrokken toenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden succesvol kunnen claimen, nadat een voorganger een balk uit z'n laadbak verloor, ik daarover reed, een klapband kreeg en mijn voorbumper/scherm daardoor aan flarden reed. Geen getuigen en eigen risico toen, maar misschien zijn de regels inmiddels aangescherpt...
Omdat ik anders meerdere malen per dag die rommel uit hun respectievelijke strippen moet duwen, uit een potje veel gemakkelijk pakken vind ikquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom moeten die persé los in een potje dan? ik laat e gewoon altijd in die strippies zitten ...
Jawel 3 x per dag.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vraag anders om baxterrollen, of is het geen dagelijkse medicatie op vaste tijdstippen?
daar is zijn jouw krasjes niks bijquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jeetje, da's ook niet mis, ik neem aan dat je je te pletter bent geschrokken toen
Het was even slingeren, ja, maar ik was vlakbij een afrit van de snelweg (het gebeurde onder het viaduct bij Bos en Lommer op de A10) en wist 'm gelukkig van de weg te krijgen. Daarna besef je pas wat er gebeurd is, op het moment zelf was ik vrij nuchter...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jeetje, da's ook niet mis, ik neem aan dat je je te pletter bent geschrokken toen
ah, ja 3x per dag is wel vaak... dan snap ik het wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat ik anders meerdere malen per dag die rommel uit hun respectievelijke strippen moet duwen, uit een potje veel gemakkelijk pakken vind ik
O.a., alleen helpt het niet altijdquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk pilletjes om rustig te blijven.
dat is ook behoorlijk lullig lijkt me...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bij mijn vader kregen ze het zelfs voor elkaar om ornamenten van zijn graf te jatten, mijn moeder was intens verdrietig.
Ben je een adhdérquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
O.a., alleen helpt het niet altijd [ afbeelding ]
Vertel mij wat.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
O.a., alleen helpt het niet altijd [ afbeelding ]
Nah, meerdere soorten medicatiequote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:36 schreef FANN het volgende:
[..]
zullen wel dezelfde pillen zijn, meerdere soorten door elkaar lijkt me niet handig
Mijn broertje en ik waren razend, maar je vindt die gasten niet, zo laf zijn ze wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is ook behoorlijk lullig lijkt me...
Dat is niet triest, dat is schofterig, misselijkmakend etc..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bij mijn vader kregen ze het zelfs voor elkaar om ornamenten van zijn graf te jatten, mijn moeder was intens verdrietig.
net als ik toen met dat spookrijden en toen die keer tegen de vangrail, ging ik ook pasquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was even slingeren, ja, maar ik was vlakbij een afrit van de snelweg (het gebeurde onder het viaduct bij Bos en Lommer op de A10) en wist 'm gelukkig van de weg te krijgen. Daarna besef je pas wat er gebeurd is, op het moment zelf was ik vrij nuchter...
gezellig, misschien vergeet je af en toe je pilletje en dan weten we dat meteenquote:
Ik ben al 2 mndn te laat voor de controle in het ziekenhuis, maar jullie merken daar gelukkig niets van.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
gezellig, misschien vergeet je af en toe je pilletje en dan weten we dat meteen![]()
kunnen we je effe waarschuwen
dát is niet slim...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben al 2 mndn te laat voor de controle in het ziekenhuis, maar jullie merken daar gelukkig niets van.
Was een geintje, ik ben wel 2 mndn te laat, maar niet voor in mijn hoofd, deze keer niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
dát is niet slim...
wat voor controle?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
gezellig, misschien vergeet je af en toe je pilletje en dan weten we dat meteen![]()
kunnen we je effe waarschuwen
Ik mag volgende week weer, gedoe elke 3 maandenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben al 2 mndn te laat voor de controle in het ziekenhuis, maar jullie merken daar gelukkig niets van.
ik dacht ook helemaal niet aan je hoofd, ik vroeg gewoon voor watquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was een geintje, ik ben wel 2 mndn te laat, maar niet voor in mijn hoofd, deze keer niet.
Ik ookquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik mag volgende week weer, gedoe elke 3 maanden
Ja, is een normale vraag, misschien beantwoord ik die vraag nog wel een keer, maar nu even nog niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht ook helemaal niet aan je hoofd, ik vroeg gewoon voor wat![]()
als je het niet wil zeggen is ook goed hoor... maar is een logische vraag toch?
Of bestel een Pizza als troost?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb helemaal geen puf meer om te koken, ik neem straks wel een flinke bak yoghurt met cruesli ofzo.
oké geeft niet.... we weten van de meeste hier wel hun gebreken en of afwijkingen, dusquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, is een normale vraag, misschien beantwoord ik die vraag nog wel een keer, maar nu even nog niet.
Ja, joh nogal wiedes, maar om dat meteen op scroll te gooien vind ik niet zo prettig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
oké geeft niet.... we weten van de meeste hier wel hun gebreken en of afwijkingen, dus
die van jou kan er ook wel bij
nee, heb niet veel honger en ik heb hier nog geen echte Italiaan ontdekt en ik ben een pizzasnob.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Of bestel een Pizza als troost?
of is dat een stom idee?
Nee snap ik, zeg ik toch...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, joh nogal wiedes, maar om dat meteen op scroll te gooien vind ik niet zo prettig.
In feite heb ik er al eens iets over gezegd, voor degenen die toen hebben opgelet.....quote:
een pizzasnob? daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, heb niet veel honger en ik heb hier nog geen echte Italiaan ontdekt en ik ben een pizzasnob.
Ik mocht elke 6 mnd, maar nu 1 x per jaarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik mag volgende week weer, gedoe elke 3 maanden
Nou dan heb ik in elk geval niet opgelet, het enige dat ik weet is dat je een staart hebtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In feite heb ik er al eens iets over gezegd, voor degenen die toen hebben opgelet.....
Eeen pizzasnob stelt gewoon hoge eisen aan een pizza en eet die zooi van bijv. NY pizza niet. en begrijpelijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
een pizzasnob? daar heb ik nog nooit van gehoord![]()
maar oké als je er geen trek in hebt of geen honger en er is geen goeie italiaan dan
maar niet, jij vind NY Pizza zeker ook niks? Den tel ik die maar bij mijn afwijkingen
Gaat goed met jou dan! Houden zo Chuf...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mocht elke 6 mnd, maar nu 1 x per jaar
Je was toen wel aanwezig hoor..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dan heb ik in elk geval niet opgelet, het enige dat ik weet is dat je een staart hebt
dat kun je wel zeggen.....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Och hou toch opquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eeen pizzasnob stelt gewoon hoge eisen aan een pizza en eet die zooi van bijv. NY pizza niet. en begrijpelijk.
dat zegt niks bij mij....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je was toen wel aanwezig hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:57 schreef Juup© het volgende:
Joehoe![]()
Net even ingelogd in mijn dossier en zie dat mijn chronisch vitamine D3 tekort nu bijna weg is dankzij de rommel die ik elke 2 weken moet slikken (voor de rest van mijn leven).goed zo !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Joehoe![]()
Net even ingelogd in mijn dossier en zie dat mijn chronisch vitamine D3 tekort nu bijna weg is dankzij de rommel die ik elke 2 weken moet slikken (voor de rest van mijn leven).Mooi zo, maar hoe kom je aan een chronisch vitamine D3 tekort en wat krijg je dan voor klachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Joehoe![]()
Net even ingelogd in mijn dossier en zie dat mijn chronisch vitamine D3 tekort nu bijna weg is dankzij de rommel die ik elke 2 weken moet slikken (voor de rest van mijn leven).Ik heb elke dag B3 en D3 en nog een pil, en ook levenslang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar alles went toch?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
wat een watje danquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:57 schreef Kingstown het volgende:
Zelfs Choco zou dit tempo niet bij kunnen houden.
nee, die vind ik smerig, net als bijv. domino's, pizzahut en aanverwanten. Aldi had ooit een enigszins acceptabele Caprese uit de diepvries, maar die is vernieuwd en in mijn ogen oneetbaar geworden. Vorige maand nog overheerlijke echte Italiaanse pizza gehad.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
een pizzasnob? daar heb ik nog nooit van gehoord![]()
maar oké als je er geen trek in hebt of geen honger en er is geen goeie italiaan dan
maar niet, jij vind NY Pizza zeker ook niks? Den tel ik die maar bij mijn afwijkingen
Ook al vitamine tekort?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb elke dag B3 en D3 en nog een pil, en ook levenslang.![]()
Maar alles went toch?
Ik heb al veel op Fok! staan maar zet er niet alles op, en het tekort kan hiertoe leiden zeg maar:quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi zo, maar hoe kom je aan een chronisch vitamine D3 tekort en wat krijg je dan voor klachten?
Een paar klachten had ik al.quote:Wat zijn de gevolgen van een vitamine D-tekort?
Vitamine D deficiëntie kan leiden tot osteoporose (botontkalking) bij volwassenen of rachitis of Engelse ziekte bij kinderen-
een ziekte die leidt tot onvoldoende botvorming, of een stilstand van de botgroei. Botontkalking leidt tot poreuze botten (osteoporose) waardoor het risico op botbreuken bij vooral bij ouderen toeneemt. Het bijkt dat vitamine-D-tekort op oudere leeftijd frequent voorkomt; ongeveer één op de twee 65-plussers heeft vitamine D-tekort.
Een tekort aan vitamine D kan ook gepaard gaan met onder andere de volgende symtomen:
Spierpijn, krampen, spiertrillingen en spierzwakte, waarmee de kans op vallen bij vooral ouderen toeneemt.
Moeite met traplopen;
Een zwaar gevoel in de benen;
Moeizaam uit een stoel omhoogkomen.
Groot gelijk, die dingen zijn ook geen echte pizza's, die krijg je alleen bij de echte Italiaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, die vind ik smerig, net als bijv. domino's, pizzahut en aanverwanten. Aldi had ooit een enigszins acceptabele Caprese uit de diepvries, maar die is vernieuwd en in mijn ogen oneetbaar geworden. Vorige maand nog overheerlijke echte Italiaanse pizza gehad.
Alles went, behalve een v..rouw.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb elke dag B3 en D3 en nog een pil, en ook levenslang.![]()
Maar alles went toch?
*Meldt* .quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Is er hier ook iemand die niet onder de medicatie zit?
Pfff, gelukkig...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
*Meldt* .
Afgezien van wat vitaminesupplementen, maar dat tel ik niet als medicatie.
ow... dan zal die Vitamine D/Calcium tablet ook wel vitamine D3 zijn, maar snap ik niet jullie kunnen toch gewoon de zon in? Misschien moeten jullie dat vaker doen dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb al veel op Fok! staan maar zet er niet alles op, en het tekort kan hiertoe leiden zeg maar:
[..]
Een paar klachten had ik al.
Hoe lang ben jij dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:02 schreef FANN het volgende:
Ik slik wel ieder dag één vitame D/Calcium tablet, vanwege te weinig daglicht en de prednison natuurlijk
dan moet je calcium tabletten slikken anders ga je schrompelenword ik nog kleiner
Ik kan niet goed tegen de zon, dus ben ik bleek en ben vergroeid met mijn zonnebril.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dan zal die Vitamine D/Calcium tablet ook wel vitamine D3 zijn, maar snap ik niet jullie kunnen toch gewoon de zon in? Misschien moeten jullie dat vaker doen dan?
Mooie lengte, kom je precies tot onder mijn kin.quote:
ik ben echt veel buiten, maar mijn lijf doet het kennelijk qua vitamines enzo niet zo goed. En nee, die tekorten aan Bvitamines worden bij mij niet door alcohol veroorzaakt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dan zal die Vitamine D/Calcium tablet ook wel vitamine D3 zijn, maar snap ik niet jullie kunnen toch gewoon de zon in? Misschien moeten jullie dat vaker doen dan?
Wat krijg je dan van de zon, uitslag? Maar een half uurtje per dag kan toch wel?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan niet goed tegen de zon, dus ben ik bleek en ben vergroeid met mijn zonnebril.
Als je een grote kin hebt, loop ik wel lekker in de schaduwquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooie lengte, kom je precies tot onder mijn kin.
Ooit een griepprik gekregen, maar daar ben ik toen zo ziek van geworden, dat ik besloten heb dat het ook meteen de laatste keer was. Incidenteel eens een paracetamol, maar een stripje per jaar haal ik niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:03 schreef MadMaster het volgende:
Pfff, gelukkig...
Ik krijg per jaar 1 injectie Depomedrol tegen de hooikoorts en verder slik ik niks...
Nee, geen uitslag ik heb dan vooral last van mijn ogen, tranen enzo.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat krijg je dan van de zon, uitslag? Maar een half uurtje per dag kan toch wel?
Dat is al genoeg voor de vitamine D
ik wist niet eens da een tekort aan vit B door alcohol werd veroorzaakt dus daar dacht ik niet aan hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben echt veel buiten, maar mijn lijf doet het kennelijk qua vitamines enzo niet zo goed. En nee, die tekorten aan Bvitamines worden bij mij niet door alcohol veroorzaakt.
Ik kreeg ooit van een meid te horen dat ik een vastberaden kin heb, ik lag dubbel toen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je een grote kin hebt, loop ik wel lekker in de schaduw
Het is wel een feit, dat eerste dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wist niet eens da een tekort aan vit B door alcohol werd veroorzaakt dus daar dacht ik niet aan hoor
ik denk bij jou elemaal niet aan iemand die veel drinkt trouwens
kleurtje is ook niet belangrijk, dat je lekker buiten kan zijn wél, kleurtje is meegenomen, maarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:08 schreef just me het volgende:
Ik moet het zonnen heel langzaam opbouwen, het eerst dat rood wordt is mijn neusdoor het golfen ben ik veel buiten en dan krijg ik wel een kleurtje maar ik vind het niet zo belangrijk
ow bij jou kan ik me dat wel weer voorstellen, maar bij doediemaar niet....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is wel een feit, dat eerste dan.
Het is een feit, dat zei ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ow bij jou kan ik me dat wel weer voorstellen, maar bij doediemaar niet....
Neem nog een borrel je bent jezelf aan het kwotenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan heb je dus toch goed opgelet.
Ik ben nuchter joh, al dagen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Neem nog een borrel je bent jezelf aan het kwoten
Is die zo groot dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:08 schreef just me het volgende:
Ik moet het zonnen heel langzaam opbouwen, het eerst dat rood wordt is mijn neus![]()
niet groot, wel scheefquote:
Het valt me niet zwaar hoor, maar komende vrijdag hou ik me niet in.quote:
wat moet ik dan met mijn leven ?quote:
Meer golfen, nog meer tijd besteden aan jouw kleindochter, nog vaker het brandalarm af laten gaan?quote:
Je mag mij wel aan de schandpaal nagelen.quote:
Ach ging over mensen aan de schandpaal nagelen en dat zoiets op Fok! niet gedaan wordtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
wat stond daar dan? ik was effe aardappelen schillen
Ik slik ook iedere dag anti malaria pillen, dus als je naar Indonesië gaat ofzo kanquote:
Geen idee.... Ik word dat continue linken naar andere topics van KT een beetje beu.. Ik gooi hem eens een tijdje op de ignore.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Het staat er nog steeds:quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:30 schreef FANN het volgende:
Ik heb plotseling zin om een KLB-topic te openen.quote:We gaan op FOK! niet mensen aan de schandpaal nagelen en daar gaan we het ook niet meer over hebben.
en wat stond er op FP dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach ging over mensen aan de schandpaal nagelen en dat zoiets op Fok! niet gedaan wordt"Soms" gebeurd zoiets o.a. op de FP, maar goed sommige users mogen alles.
ja, dat staat er nog, maar jij zei dat Fok opgedoekt kon worden, maar dat al je wel weer overdrijvenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het staat er nog steeds:
[..]
Ik heb plotseling zin om een KLB-topic te openen.
Nu niets, maar soms worden er mensen (al dan niet in het buitenland) gewoon voor lul gezet. Ik vind het triest maar het schijnt bepaalde nieuwswaarde te hebben voor Fok!.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.... Ik word dat continue linken naar andere topics van KT een beetje beu.. Ik gooi hem eens een tijdje op de ignore.
ah... ja moeten we niet hebben krijg je straks van die drama's met zelfmoord enzo...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nu niets, maar soms worden er mensen (al dan niet in het buitenland) gewoon voor lul gezet. Ik vind het triest maar het schijnt bepaalde nieuwswaarde te hebben voor Fok!.
notes Chuf notes..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist... Heb ik toch nog wat gehad aan mn Pimp-abo, naast het lezen van de motes
Ik haakte even in op dat aan de schandpaal nagelen...quote:
Die andere mag je toch niet besprekenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:37 schreef FANN het volgende:
[..]
notes Chuf notes..
dat is al de tweede keer dat je het over motes hebt
heb jij weer gelijk in...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die andere mag je toch niet bespreken
FOK! bestaat bij het aan de schandpaal nagelen van mensen. Als dat niet meer mag, dan kun je het dus wel opdoeken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:34 schreef FANN het volgende:
ja, dat staat er nog, maar jij zei dat Fok opgedoekt kon worden, maar dat al je wel weer overdrijven
gebakken vis?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist... Heb ik toch nog wat gehad aan mn Pimp-abo, naast het lezen van de motes
Ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Is er hier ook iemand die niet onder de medicatie zit?
ach welnee... ik mag toch hopen dan Fok meer is dan dat...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FOK! bestaat bij het aan de schandpaal nagelen van mensen. Als dat niet meer mag, dan kun je het dus wel opdoeken.
WAAROMquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik slik ook iedere dag anti malaria pillen, dus als je naar Indonesië gaat ofzo kan
ik je wel helpenof eigenlijk niet, want dat houden ze wel goed bij geloof ik,
want die zijn verhandelbaar denk ikik hoef niks te betalen natuurlijk hoort
bij mijn eh ''medicatie'' zeg maar...
ga me niet vragen waarom, want dat weet ik niet, schijnt te helpen
Nou niet echt. Utopia, NWS en KLB kunnen dan dicht. Dat is ongeveer 75% van FOK!.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:40 schreef FANN het volgende:
ach welnee... ik mag toch hopen dan Fok meer is dan dat...
precies de hoeken waar ik nooit komquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou niet echt. Utopia, NWS en KLB kunnen dan dicht. Dat is ongeveer 75% van FOK!.
ga ik doenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:41 schreef FANN het volgende:
[..]
die vraag had ik kunnen verwachten, dat weet ik niet ga maar googelen op sle en plaquenil
geen afbeeldingen kijken want dan wordt je niet goedquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:41 schreef FANN het volgende:
[..]
die vraag had ik kunnen verwachten, dat weet ik niet ga maar googelen op sle en plaquenil
Heftig, hopelijk is het goed onder controle te houden,quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:41 schreef FANN het volgende:
[..]
2 voor 1 post ....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
heb jij weer gelijk in...![]()
waar had jij Motes voor?
heb ik vaak genoeg gedaan maar ik snap het nog niet, misschien kan jij het me straks uitleggenquote:
Ja maar, UTO is toch KUT?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
2 voor 1 post ....Tetten en de een de notitie daarna dat mod me een PM gestuurd had...
1 voor sussen discussie in KPD
iets voor sport stream link
en een K woord in UTO,
tsssssssssssssss ach ja... boeienquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
2 voor 1 post ....Tetten en de een de notitie daarna dat mod me een PM gestuurd had...
1 voor sussen discussie in KPD
iets voor sport stream link
en een K woord in UTO,
die driehoekige blauwe zoekt ze en ik denk dat ze in 40+ de meeste kans heeftquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoiets vroeg ik ook al, maar blijkbaar zoekt zij toch geen pillen
ik zou dat helemaal niet willenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je mag mij wel aan de schandpaal nagelen.![]()
Dan vertellen we het gewoon niet verder en dan mag het wel.
Als vrouw kan je ze ook prima slikken...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die driehoekige blauwe zoekt ze en ik denk dat ze in 40+ de meeste kans heeft
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die driehoekige blauwe zoekt ze en ik denk dat ze in 40+ de meeste kans heeft
Kun je wel naar en echte golfbaanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:45 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou dat helemaal niet willen![]()
meer golfen, mwah, van de zomer is iet erg maar die neus hè
kleindochter gaat verhuizen
Dat is met al die zogenaamde realityshows.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
EN gescript, dus acteurs, dus geen echte personen...
je heb speciale neusbeschermers al het écht ernstig isquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:45 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou dat helemaal niet willen![]()
meer golfen, mwah, van de zomer is iet erg maar die neus hè
kleindochter gaat verhuizen
Kutprogramma nog nooit gekeken ik ken ook geen namen of gezichten, dat gaat mooi langs me heen die nonTVquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
EN gescript, dus acteurs, dus geen echte personen...
Ik zie het al helemaal voor mijquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
je heb speciale neusbeschermers al het écht ernstig is
kan je aan je zonnebril hangen...
http://www.optiplus.nl/webshop/15043/neusbescherming
of een UV werende hoed met brede rand en factor 50
Ik kijk geen enkele reality shit, maar soms ben ik wel eens ergens op bezoek waar die bagger op staat. Ik negeer het dan maar voor zover mogelijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kutprogramma nog nooit gekeken ik ken ook geen namen of gezichten, dat gaat mooi langs me heen die nonTV
Nou, mijn schoonmoeder had huidkanker op haar neus, en die had een andere, zelf in elkaar gefröbeld,maar soms is het nodig...quote:
Oké dan, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, mijn schoonmoeder had huidkanker op haar neus, en die had een andere, zelf in elkaar gefröbeld,maar soms is het nodig...
2e baan of meer uren maken d.m.v. overwerken?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:52 schreef just me het volgende:
Ze gaan ongeveer 90 minuten hier vandaan wonen maar ik kan me de keus voor een groter huis wel voorstellen en lekker in de natuur en... ze hebben voor om a een golfbaan dicht bij dus daar ga ik dan in het vervolg elke woensdag 'n kopje drinken en rijke mannen spotten
Spelen daar kan ik niet betalen hahaha
is een hele handel hoor tegenwoordig, de mensen zijn niet meer zo dom...quote:
in je eentje golfen is ook niet gezellig hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
2e baan of meer uren maken d.m.v. overwerken?
Mijn vader smeerde er een soort tandpasta op zn gevoelige vlekjes....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:54 schreef FANN het volgende:
[..]
is een hele handel hoor tegenwoordig, de mensen zijn niet meer zo dom...
je hebt zelfs hele hippe, worden vaak door skiërs gebruikt![]()
http://www.travelvalley.nl/gadgets/108
Huidkanker komt steeds vaker voor en zéker op neuzen...
Weer iets bijgeleerd, dank uquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:54 schreef FANN het volgende:
[..]
is een hele handel hoor tegenwoordig, de mensen zijn niet meer zo dom...
je hebt zelfs hele hippe, worden vaak door skiërs gebruikt![]()
http://www.travelvalley.nl/gadgets/108
Huidkanker komt steeds vaker voor en zéker op neuzen...
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:55 schreef just me het volgende:
[..]
in je eentje golfen is ook niet gezellig hoormaar kijken op een mooie club vind ik wel leuk!
Zoiets zit toch in je hoofd....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:55 schreef Juup© het volgende:
Morgen even naar de Jumbo dus (ben ik vandaag ook al geweest, maar bier stond niet op mijn boodschappenlijstje)
Mijn hoofd is vaak zo chaotisch dat ik geen dag zonder agenda en herinneringen kan helaas. Voordat er smartphones waren gebruikte ik al een PDA om dingen te onthouden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoiets zit toch in je hoofd....
zo, da's een flinke afstandquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:52 schreef just me het volgende:
Ze gaan ongeveer 90 minuten hier vandaan wonen maar ik kan me de keus voor een groter huis wel voorstellen en lekker in de natuur en... ze hebben voor om a een golfbaan dicht bij dus daar ga ik dan in het vervolg elke woensdag 'n kopje drinken en rijke mannen spotten
Spelen daar kan ik niet betalen hahaha
Ik heb altijd al de volgende klaar staan voor het oude op is, dat geldt voor al mijn boodschappen zodat ik nooit iets niet in huis heb dan heb ik voldoende tijd om aan te vullen, en dat geeft me de broodnodige rust in mijn kop.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn hoofd is zo chaotisch dat ik geen dag zonder agenda en herinneringen kan helaas. Voordat er smartphones waren gebruikte ik al een PDA om dingen te onthouden.
quote:
pffffffff als ik ga boodschappen doen voor koffiemelk, kom ik met van álles thuis BEHALVE koffiemelkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoiets zit toch in je hoofd....
Kan oma lekker blijven slapenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:02 schreef just me het volgende:
[..]maar ik blijf de woensdagen gezellig oppassen, dinsdagavond daar naar toe, en woensdagavond na het eten weer terug
maar het is supermooi waar ze gaan wonen en 'n grote logeerkamer
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffff als ik ga boodschappen doen voor koffiemelk, kom ik met van álles thuis BEHALVE koffiemelk
Ik heb altijd een lijstje bij me om dat te voorkomen maar drank zit in mijn hoofd, dat neem ik altijd (voor mijn zoon en broertje) voor mezelf non alcoholisch dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffff als ik ga boodschappen doen voor koffiemelk, kom ik met van álles thuis BEHALVE koffiemelk
ik drink nooit sterke drank tijdens het boodschappen doenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik koop nooit sterke drank tijdens het boodchappen doen...
Flauw hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik drink nooit sterke drank tijdens het boodschappen doen
Ik ook niet, tenzij ik boodschappen in een restaurant of bar doe...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik drink nooit sterke drank tijdens het boodschappen doen
zo doet mijn tante dat ookquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:02 schreef just me het volgende:
[..]maar ik blijf de woensdagen gezellig oppassen, dinsdagavond daar naar toe, en woensdagavond na het eten weer terug
maar het is supermooi waar ze gaan wonen en 'n grote logeerkamer
Biertjes?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:15 schreef Juup© het volgende:
Pastasaus smaakt subliemAls mijn biertjes op zijn maar eens wat pasta koken en dan [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Biertjes?
Je moet nog 3 kratjes wegspoelen of zo?
Zo'n flesje zijn maar 2 slokken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef Juup© het volgende:
[..]Nee, had nog 2 flesjes Jupiler voor mijn neus staan, nu nog 1
0.25cl helaas i.d.d.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n flesje zijn maar 2 slokken.
Oeh, dat brengt mij op een idee. Ik ga volgende week een heerlijke koude macaronisalade maken denk ikquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:20 schreef FANN het volgende:
zo aardappels zijn gaar... straks aardappelsalade maken, lekker makkelijk ook
lijkt me niet lekker... maar eerlijk is eerlijk ik heb het nooit gegeten... niet koud in elk geval,quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oeh, dat brengt mij op een idee. Ik ga volgende week een heerlijke koude macaronisalade maken denk ik
Geloof mij maar, het is echt lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]
lijkt me niet lekker... maar eerlijk is eerlijk ik heb het nooit gegeten... niet koud in elk geval,
wel warme macaroni natuurlijk, dat vin ik dan wél weer lekker
Van de Pizza New York...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]
lijkt me niet lekker... maar eerlijk is eerlijk ik heb het nooit gegeten... niet koud in elk geval,
wel warme macaroni natuurlijk, dat vin ik dan wél weer lekker
Nee, maar soms geniet ik van het levenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar om nou te zeggen dat je alcoholist bent...., nee...
We kunnen een keer een meet houden bij de EHBO ofzo met al die kneuzen hieroquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geloof mij maar, het is echt lekker
Door te drinken?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, maar soms geniet ik van het leven
Zal best wel lukkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
We kunnen een keer een meet houden bij de EHBO ofzo met al die kneuzen hiero![]()
kan je een bakkie voor me meenemen
Eind maart ga ik mijn injectie weer halen, Sjoef woont om de hoek, dus het kan bij ons...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
We kunnen een keer een meet houden bij de EHBO ofzo met al die kneuzen hiero![]()
kan je een bakkie voor me meenemen
Gaan we pilletjes vergelijkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eind maart ga ik mijn injectie weer halen, Sjoef woont om de hoek, dus het kan bij ons...
Ach ja, die Zuiderlingen, die zuipen veel, heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, maar soms geniet ik van het leven
Aardappelsalade ook...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Pastasalade is lekker, maar dan wel graag op kamertemperatuur
ruilen zou ook niet zo verstandig zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen pilletjes om te ruilen, de verzamelde morfine houd ik zelf...
een kneusjesmeet, ik ben voorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eind maart ga ik mijn injectie weer halen, Sjoef woont om de hoek, dus het kan bij ons...
Wel goed voor spontane actie's en we zitten dan toch al bij de dokter.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ruilen zou ook niet zo verstandig zijn
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een kneusjesmeet, ik ben voor
ja kijken wat het doetquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel goed voor spontane actie's en we zitten dan toch al bij de dokter.
Er kan ons niks gebeuren...
Zuiderling? Ik woon al ruim 40 jaar in Brabant maar om mezelf nu Zuiderling te noemenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, die Zuiderlingen, die zuipen veel, heb ik me laten vertellen.
Morfine rulesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen pilletjes om te ruilen, de verzamelde morfine houd ik zelf...
In welk opzicht ben jij een kneusje dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een kneusjesmeet, ik ben voor
wil je het hele lijstje?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
In welk opzicht ben jij een kneusje dan?
Ze heeft een rood (k)neusje.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
In welk opzicht ben jij een kneusje dan?
ik komquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef Kingstown het volgende:
Wie opent het 40+ meet topic? Graag wel een mogelijkheid tot inzetten op hoeveel users er daadwerkelijk gaan komen om het voor de thuisblijvers ook een beetje spannend te houden.
Ik wil best komen hoor, mits er een leuke locatie geregeld kan worden (en nee, niet Stairways in Utrechtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef Kingstown het volgende:
Wie opent het 40+ meet topic? Graag wel een mogelijkheid tot inzetten op hoeveel users er daadwerkelijk gaan komen om het voor de thuisblijvers ook een beetje spannend te houden.
het meeste valt waarschijnlijk onder de noemer fibromyalgie, maar de reumatoloog is daar nog steeds niet helemaal zeker vanquote:
Tegen die tijd moet ik ook weer nieuwe pillen halenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel altijd met dezelfde toch? Of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je blijft mij verwarren met andere dames hier
Auw, een vriendin (als zijnde kennis) van mij en ex had een dusdanige vorm dat het niet fijn meer was zeg maarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het meeste valt waarschijnlijk onder de noemer fibromyalgie, maar de reumatoloog is daar nog steeds niet helemaal zeker van
Ik kom welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij komt toch niet dus Isax is welkom
Locatie kan ik zo regelen, 2 zelfs.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil best komen hoor, mits er een leuke locatie geregeld kan worden (en nee, niet Stairways in Utrecht).
wél in Amsterdam hoor.... ik ben al in 100 jaar niet met de trein geweestquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil best komen hoor, mits er een leuke locatie geregeld kan worden (en nee, niet Stairways in Utrecht).
Game on!!!!!!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef Kingstown het volgende:
Jottum, en dan moet je in de kleding komen die je als tiener droeg...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef Kingstown het volgende:
Prijs jullie gelukkig, voor mij is alles te ver.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alhoewel 1 misschien wat ver uit de buurt is.
Zo oud ben jij toch niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
wél in Amsterdam hoor.... ik ben al in 100 jaar niet met de trein geweest![]()
dan verdwaal ik ...
Je mag meerijden...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
wél in Amsterdam hoor.... ik ben al in 100 jaar niet met de trein geweest![]()
dan verdwaal ik ...
Het kapsel dragen dat je als tiener droeg is voor de meeste mannen wat moeilijkerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jottum, en dan moet je in de kleding komen die je als tiener droeg...
Ik wil die hanekam van Drakin nou wel eens zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |