Ja, dan ben ik straks op tijd klaar. Uien, paprika, tomaten e.d. hebben wat suddertijd nodig en wil ik op tijd klaar hebben.quote:
Suddertijd?!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik straks op tijd klaar. Uien, paprika, tomaten e.d. hebben wat suddertijd nodig en wil ik op tijd klaar hebben.
Misschien maakt ie pastasausquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Suddertijd?!Je laat het toch niet tot snot pruttelen?
Bij mij meestal een paar uur, maar de hele dag?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat staat bij mij een hele dag op
Dat doe ik altijd met pastasausquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat, maar dan niet volgens een bepaald recept ik improviseer vandaag gewoon wat
Het smaakt bij mij nooit hetzelfde, elke keer doe ik wel weer iets anders in de saus of verander ik de hoeveelheid ingrediënten (die ik eigenlijk altijd op gevoel erin mik). Maar vandaag maak ik de saus lekker pittig, was alleen de pepers vergeten te kopenquote:
als ik verse tomaten gebruik heeft het zeker een uur of 6 nodig, anders een uur of 3 tot 4.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij meestal een paar uur, maar de hele dag?
Klote i.d.d. Bij mij is er vorige maand ook een lomperik geweest die over het gehele linker voorscherm een vette diepe (niet weg te poetsen) kras heeft aangebrachtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ik verse tomaten gebruik heeft het zeker een uur of 6 nodig, anders een uur of 3 tot 4.
He verdorie, buurman komt me net melden dat er weer schade aan mijn auto is, nu 2 diepe krassen. Klotezooi, morgen schadebedrijf maar even bellen om te laten kijken.
Dat is zwaar Ka Uu Teequote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Net vorige maand een paar deuken laten wegwerken, heb het vermoeden dat dit wederom mijn eigen risico gaat kosten, heb die auto nog maar 6 weken
Omdat ik een restje van gisteren heb..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en waarom ga je vandaag niet koken?
Ik ga ook niet om 18:00 uur eten denk ik, hangt er vanaf wanneer alles gaar is zeg maarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ik verse tomaten gebruik heeft het zeker een uur of 6 nodig, anders een uur of 3 tot 4.
He verdorie, buurman komt me net melden dat er weer schade aan mijn auto is, nu 2 diepe krassen. Klotezooi, morgen schadebedrijf maar even bellen om te laten kijken.
Ik gooi er vaak jalapeno-pepers door...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het smaakt bij mij nooit hetzelfde, elke keer doe ik wel weer iets anders in de saus of verander ik de hoeveelheid ingrediënten (die ik eigenlijk altijd op gevoel erin mik). Maar vandaag maak ik de saus lekker pittig, was alleen de pepers vergeten te kopenDan maar andere smaakmakers erin en weer wat fröbelen met ingrediënten
Kun je die schades niet beter opsparen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
ik heb eerder alleen ruitschades gehad, dus geen ervaring mee, maar dit zijn diepe krassen, ik neem aan dat het niet verstandig is om dat zo te laten, auto is van de leasemaatschappijquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kun je die schades niet beter opsparen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |