Ja, dan ben ik straks op tijd klaar. Uien, paprika, tomaten e.d. hebben wat suddertijd nodig en wil ik op tijd klaar hebben.quote:
Suddertijd?!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik straks op tijd klaar. Uien, paprika, tomaten e.d. hebben wat suddertijd nodig en wil ik op tijd klaar hebben.
Misschien maakt ie pastasausquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Suddertijd?!Je laat het toch niet tot snot pruttelen?
Bij mij meestal een paar uur, maar de hele dag?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat staat bij mij een hele dag op
Dat doe ik altijd met pastasausquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat, maar dan niet volgens een bepaald recept ik improviseer vandaag gewoon wat
Het smaakt bij mij nooit hetzelfde, elke keer doe ik wel weer iets anders in de saus of verander ik de hoeveelheid ingrediënten (die ik eigenlijk altijd op gevoel erin mik). Maar vandaag maak ik de saus lekker pittig, was alleen de pepers vergeten te kopenquote:
als ik verse tomaten gebruik heeft het zeker een uur of 6 nodig, anders een uur of 3 tot 4.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij meestal een paar uur, maar de hele dag?
Klote i.d.d. Bij mij is er vorige maand ook een lomperik geweest die over het gehele linker voorscherm een vette diepe (niet weg te poetsen) kras heeft aangebrachtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ik verse tomaten gebruik heeft het zeker een uur of 6 nodig, anders een uur of 3 tot 4.
He verdorie, buurman komt me net melden dat er weer schade aan mijn auto is, nu 2 diepe krassen. Klotezooi, morgen schadebedrijf maar even bellen om te laten kijken.
Dat is zwaar Ka Uu Teequote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Net vorige maand een paar deuken laten wegwerken, heb het vermoeden dat dit wederom mijn eigen risico gaat kosten, heb die auto nog maar 6 weken
Omdat ik een restje van gisteren heb..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en waarom ga je vandaag niet koken?
Ik ga ook niet om 18:00 uur eten denk ik, hangt er vanaf wanneer alles gaar is zeg maarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ik verse tomaten gebruik heeft het zeker een uur of 6 nodig, anders een uur of 3 tot 4.
He verdorie, buurman komt me net melden dat er weer schade aan mijn auto is, nu 2 diepe krassen. Klotezooi, morgen schadebedrijf maar even bellen om te laten kijken.
Ik gooi er vaak jalapeno-pepers door...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het smaakt bij mij nooit hetzelfde, elke keer doe ik wel weer iets anders in de saus of verander ik de hoeveelheid ingrediënten (die ik eigenlijk altijd op gevoel erin mik). Maar vandaag maak ik de saus lekker pittig, was alleen de pepers vergeten te kopenDan maar andere smaakmakers erin en weer wat fröbelen met ingrediënten
Kun je die schades niet beter opsparen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
ik heb eerder alleen ruitschades gehad, dus geen ervaring mee, maar dit zijn diepe krassen, ik neem aan dat het niet verstandig is om dat zo te laten, auto is van de leasemaatschappijquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kun je die schades niet beter opsparen?
Maar hoe groot (lang) zijn de krassen... Ik had vroeger een krasmeter van de leasemaatschappij.. Als ze binnen de norm vielen hoefde er niets te gebeuren....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb eerder alleen ruitschades gehad, dus geen ervaring mee, maar dit zijn diepe krassen, ik neem aan dat het niet verstandig is om dat zo te laten, auto is van de leasemaatschappij
Heb ik dus niet in huisquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik gooi er vaak jalapeno-pepers door...
Ik ookquote:
Ga ik maar eens in huis halen i.d.d., misgrijpen is niet leuk. Maar goed het zal best te eten zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Alrijd handig om daarvan een potje in huis te hebben .... Als je van pittig houdt.
Jij ook net als die Griek dat is ook weer iedere keer anders die pastasaus, is wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het smaakt bij mij nooit hetzelfde, elke keer doe ik wel weer iets anders in de saus of verander ik de hoeveelheid ingrediënten (die ik eigenlijk altijd op gevoel erin mik). Maar vandaag maak ik de saus lekker pittig, was alleen de pepers vergeten te kopenDan maar andere smaakmakers erin en weer wat fröbelen met ingrediënten
Is de auto dan niet verzekerd via de leasemaatschappij, zonder eigen risico?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb eerder alleen ruitschades gehad, dus geen ervaring mee, maar dit zijn diepe krassen, ik neem aan dat het niet verstandig is om dat zo te laten, auto is van de leasemaatschappij
Als ik echt bizar heet eet (zo heet dan ik de volgende dag zit te jodelen op de wcquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij ook net als die Griek dat is ook weer iedere keer anders die pastasaus, is wel leuk eigenlijk![]()
alleen die doet er geen pepers meer in, deed ie vroeger wel, maar om de één of andere reden
is té heet eten niet o goed voor mij, krijg ik een hele rooie kop van ook trouwens, net als drank
tegenwoordigalleen op de familiedag heb ik 2 glaasjes champagne gedronken, dan mag het
ze zijn te diep daarvoor, ze zijn helemaal door. Qua lengte vallen ze wel binnen de normquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hoe groot (lang) zijn de krassen... Ik had vroeger een krasmeter van de leasemaatschappij.. Als ze binnen de norm vielen hoefde er niets te gebeuren....
helaas eigen risico van ¤300 per gebeurtenisquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is de auto dan niet verzekerd via de leasemaatschappij, zonder eigen risico?
balen zeg...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
helaas eigen risico van ¤300 per gebeurtenis
Helemaal tot op het metaal is wel heel erg, dan is het of echt bewust gedaan of d.m.v. een ander voertuig zeg maar. B.v. met een tas of sleutelbos tegen een auto aanlopen ga je niet door alle laklagen heen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze zijn te diep daarvoor, ze zijn helemaal door. Qua lengte vallen ze wel binnen de norm
Die klote vandalen moeten ze ook hun ballen er vanaf rukken meid.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze zijn te diep daarvoor, ze zijn helemaal door. Qua lengte vallen ze wel binnen de norm
Wat een klote verzekering, zeker als je de schade zelf niet veroorzaakt hebt...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
helaas eigen risico van ¤300 per gebeurtenis
de vorige schade was niet hier, deze wel. Laten we hopen dat het nu klaar isquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ookvandaag zou ik gezond doen na die pizza en al die zooi gisteren, dat
heft elkaar altijd lekker op en wat klote van je auto![]()
Woon je in zo'n rotbuurt of is het gewoon pech....
Ik snap niet dat mensen niet met hun klauwen van andermans spullen kunnen afblijven.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een klote verzekering, zeker als je de schade zelf niet veroorzaakt hebt...
Herkenbaar op het laatste na, al ben ik aardig autodidactisch bezig en leer ik zo door vallen en opstaan zeg maar.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kook zelden volgens recept, heb veel recepten in mijn kop.
Kookboeken en recepten bestudeer ik voor mijn lol, en ik maak er altijd met veel fantasie een eigen creatie van, alleen soms even kort een basis dingetje voor ik begin even nakijken, het meeste beheers ik uit de losse pols.
Heb jarenlang kookles gehad.
Ja ik hoop het ook voor je, is veel geld iedere keer 300 euro....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de vorige schade was niet hier, deze wel. Laten we hopen dat het nu klaar is
Koken is gewoon fun, en creativiteit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Herkenbaar op het laatste na, al ben ik aardig autodidactisch bezig en leer ik zo door vallen en opstaan zeg maar.
Met koken ben ik nooit uitgeleerd, elke leer ik weer iets anders.
I.d.d.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen niet met hun klauwen van andermans spullen kunnen afblijven.
waarborgfonds werkt alleen als de schade door een ander motorvoertuig is veroorzaakt en als je getuigen hebt en die hebben ook een Eigen Risico van ¤250. Dit ziet er uit als vandalismequote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Aangifte doen en waarborgfonds aanschrijven misschien?
Yepquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Koken is gewoon fun, en creativiteit.
Als je dat echt niet snapt, dan moet je mss eens je IQ laten testen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik snap niet dat mensen niet met hun klauwen van andermans spullen kunnen afblijven.
Het maakt niet uit of het nou een auto of iets anders is, hoe zielig ben je om iets te moeten jatten of te vernielen, zo zinloos.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
I.d.d.
Bij mijn laatste leasebak had ik een eigen-risico van ¤500,- mits ik kon aantonen dan het niet door mijn toedoen was gekomenIk "mocht" sowieso 1 schade per jaar hebben zonder dat mijn eigen-risico aangesproken moest worden.
Gelukkig nooit mee te maken gehad.
Nee, ik weet dat het gebeurt, maar ik zou zoiets dus zelf nooit doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je dat echt niet snapt, dan moet je mss eens je IQ laten testen.
True.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of het nou een auto of iets anders is, hoe zielig ben je om iets te moeten jatten of te vernielen, zo zinloos.
Vernielen is nog triester dan jatten overigens.quote:
waarom moeten die persé los in een potje dan? ik laat e gewoon altijd in die strippies zitten ...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:33 schreef Juup© het volgende:
Zo.
Weer even 245 pillen uit de respectievelijke verpakkingen geduwden in de de daarvoor bestemde potjes gedaan, ik kan er weer 1 maand tegenaan.
Toch maar eens aan de apotheek vragen wat het kost om de pillen los aangeleverd te krijgen.
Wat slik jij allemaal?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:33 schreef Juup© het volgende:
Zo.
Weer even 245 pillen uit de respectievelijke verpakkingen geduwden in de de daarvoor bestemde potjes gedaan, ik kan er weer 1 maand tegenaan.
Toch maar eens aan de apotheek vragen wat het kost om de pillen los aangeleverd te krijgen.
vraag anders om baxterrollen, of is het geen dagelijkse medicatie op vaste tijdstippen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:33 schreef Juup© het volgende:
Zo.
Ik heb jaren geleden succesvol kunnen claimen, nadat een voorganger een balk uit z'n laadbak verloor, ik daarover reed, een klapband kreeg en mijn voorbumper/scherm daardoor aan flarden reed. Geen getuigen en eigen risico toen, maar misschien zijn de regels inmiddels aangescherpt...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
waarborgfonds werkt alleen als de schade door een ander motorvoertuig is veroorzaakt en als je getuigen hebt en die hebben ook een Eigen Risico van ¤250. Dit ziet er uit als vandalisme
Ik denk pilletjes om rustig te blijven.quote:
tering hé je zal die balk door je voorruit krijgenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden succesvol kunnen claimen, nadat een voorganger een balk uit z'n laadbak verloor, ik daarover reed, een klapband kreeg en mijn voorbumper/scherm daardoor aan flarden reed. Geen getuigen en eigen risico toen, maar misschien zijn de regels inmiddels aangescherpt...
jeetje, da's ook niet mis, ik neem aan dat je je te pletter bent geschrokken toenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden succesvol kunnen claimen, nadat een voorganger een balk uit z'n laadbak verloor, ik daarover reed, een klapband kreeg en mijn voorbumper/scherm daardoor aan flarden reed. Geen getuigen en eigen risico toen, maar misschien zijn de regels inmiddels aangescherpt...
Omdat ik anders meerdere malen per dag die rommel uit hun respectievelijke strippen moet duwen, uit een potje veel gemakkelijk pakken vind ikquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom moeten die persé los in een potje dan? ik laat e gewoon altijd in die strippies zitten ...
Jawel 3 x per dag.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vraag anders om baxterrollen, of is het geen dagelijkse medicatie op vaste tijdstippen?
daar is zijn jouw krasjes niks bijquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jeetje, da's ook niet mis, ik neem aan dat je je te pletter bent geschrokken toen
Het was even slingeren, ja, maar ik was vlakbij een afrit van de snelweg (het gebeurde onder het viaduct bij Bos en Lommer op de A10) en wist 'm gelukkig van de weg te krijgen. Daarna besef je pas wat er gebeurd is, op het moment zelf was ik vrij nuchter...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jeetje, da's ook niet mis, ik neem aan dat je je te pletter bent geschrokken toen
ah, ja 3x per dag is wel vaak... dan snap ik het wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat ik anders meerdere malen per dag die rommel uit hun respectievelijke strippen moet duwen, uit een potje veel gemakkelijk pakken vind ik
O.a., alleen helpt het niet altijdquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk pilletjes om rustig te blijven.
dat is ook behoorlijk lullig lijkt me...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bij mijn vader kregen ze het zelfs voor elkaar om ornamenten van zijn graf te jatten, mijn moeder was intens verdrietig.
Ben je een adhdérquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
O.a., alleen helpt het niet altijd [ afbeelding ]
Vertel mij wat.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
O.a., alleen helpt het niet altijd [ afbeelding ]
Nah, meerdere soorten medicatiequote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:36 schreef FANN het volgende:
[..]
zullen wel dezelfde pillen zijn, meerdere soorten door elkaar lijkt me niet handig
Mijn broertje en ik waren razend, maar je vindt die gasten niet, zo laf zijn ze wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is ook behoorlijk lullig lijkt me...
Dat is niet triest, dat is schofterig, misselijkmakend etc..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bij mijn vader kregen ze het zelfs voor elkaar om ornamenten van zijn graf te jatten, mijn moeder was intens verdrietig.
net als ik toen met dat spookrijden en toen die keer tegen de vangrail, ging ik ook pasquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was even slingeren, ja, maar ik was vlakbij een afrit van de snelweg (het gebeurde onder het viaduct bij Bos en Lommer op de A10) en wist 'm gelukkig van de weg te krijgen. Daarna besef je pas wat er gebeurd is, op het moment zelf was ik vrij nuchter...
gezellig, misschien vergeet je af en toe je pilletje en dan weten we dat meteenquote:
Ik ben al 2 mndn te laat voor de controle in het ziekenhuis, maar jullie merken daar gelukkig niets van.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
gezellig, misschien vergeet je af en toe je pilletje en dan weten we dat meteen![]()
kunnen we je effe waarschuwen
dát is niet slim...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben al 2 mndn te laat voor de controle in het ziekenhuis, maar jullie merken daar gelukkig niets van.
Was een geintje, ik ben wel 2 mndn te laat, maar niet voor in mijn hoofd, deze keer niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
dát is niet slim...
wat voor controle?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
gezellig, misschien vergeet je af en toe je pilletje en dan weten we dat meteen![]()
kunnen we je effe waarschuwen
Ik mag volgende week weer, gedoe elke 3 maandenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben al 2 mndn te laat voor de controle in het ziekenhuis, maar jullie merken daar gelukkig niets van.
ik dacht ook helemaal niet aan je hoofd, ik vroeg gewoon voor watquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was een geintje, ik ben wel 2 mndn te laat, maar niet voor in mijn hoofd, deze keer niet.
Ik ookquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik mag volgende week weer, gedoe elke 3 maanden
Ja, is een normale vraag, misschien beantwoord ik die vraag nog wel een keer, maar nu even nog niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht ook helemaal niet aan je hoofd, ik vroeg gewoon voor wat![]()
als je het niet wil zeggen is ook goed hoor... maar is een logische vraag toch?
Of bestel een Pizza als troost?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb helemaal geen puf meer om te koken, ik neem straks wel een flinke bak yoghurt met cruesli ofzo.
oké geeft niet.... we weten van de meeste hier wel hun gebreken en of afwijkingen, dusquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, is een normale vraag, misschien beantwoord ik die vraag nog wel een keer, maar nu even nog niet.
Ja, joh nogal wiedes, maar om dat meteen op scroll te gooien vind ik niet zo prettig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
oké geeft niet.... we weten van de meeste hier wel hun gebreken en of afwijkingen, dus
die van jou kan er ook wel bij
nee, heb niet veel honger en ik heb hier nog geen echte Italiaan ontdekt en ik ben een pizzasnob.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Of bestel een Pizza als troost?
of is dat een stom idee?
Nee snap ik, zeg ik toch...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, joh nogal wiedes, maar om dat meteen op scroll te gooien vind ik niet zo prettig.
In feite heb ik er al eens iets over gezegd, voor degenen die toen hebben opgelet.....quote:
een pizzasnob? daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, heb niet veel honger en ik heb hier nog geen echte Italiaan ontdekt en ik ben een pizzasnob.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |