Is die zo groot dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:08 schreef just me het volgende:
Ik moet het zonnen heel langzaam opbouwen, het eerst dat rood wordt is mijn neus![]()
niet groot, wel scheefquote:
Het valt me niet zwaar hoor, maar komende vrijdag hou ik me niet in.quote:
wat moet ik dan met mijn leven ?quote:
Meer golfen, nog meer tijd besteden aan jouw kleindochter, nog vaker het brandalarm af laten gaan?quote:
Je mag mij wel aan de schandpaal nagelen.quote:
Ach ging over mensen aan de schandpaal nagelen en dat zoiets op Fok! niet gedaan wordtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
wat stond daar dan? ik was effe aardappelen schillen
Ik slik ook iedere dag anti malaria pillen, dus als je naar Indonesië gaat ofzo kanquote:
Geen idee.... Ik word dat continue linken naar andere topics van KT een beetje beu.. Ik gooi hem eens een tijdje op de ignore.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Het staat er nog steeds:quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:30 schreef FANN het volgende:
Ik heb plotseling zin om een KLB-topic te openen.quote:We gaan op FOK! niet mensen aan de schandpaal nagelen en daar gaan we het ook niet meer over hebben.
en wat stond er op FP dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach ging over mensen aan de schandpaal nagelen en dat zoiets op Fok! niet gedaan wordt"Soms" gebeurd zoiets o.a. op de FP, maar goed sommige users mogen alles.
ja, dat staat er nog, maar jij zei dat Fok opgedoekt kon worden, maar dat al je wel weer overdrijvenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het staat er nog steeds:
[..]
Ik heb plotseling zin om een KLB-topic te openen.
Nu niets, maar soms worden er mensen (al dan niet in het buitenland) gewoon voor lul gezet. Ik vind het triest maar het schijnt bepaalde nieuwswaarde te hebben voor Fok!.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.... Ik word dat continue linken naar andere topics van KT een beetje beu.. Ik gooi hem eens een tijdje op de ignore.
ah... ja moeten we niet hebben krijg je straks van die drama's met zelfmoord enzo...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nu niets, maar soms worden er mensen (al dan niet in het buitenland) gewoon voor lul gezet. Ik vind het triest maar het schijnt bepaalde nieuwswaarde te hebben voor Fok!.
notes Chuf notes..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist... Heb ik toch nog wat gehad aan mn Pimp-abo, naast het lezen van de motes
Ik haakte even in op dat aan de schandpaal nagelen...quote:
Die andere mag je toch niet besprekenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:37 schreef FANN het volgende:
[..]
notes Chuf notes..
dat is al de tweede keer dat je het over motes hebt
heb jij weer gelijk in...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die andere mag je toch niet bespreken
FOK! bestaat bij het aan de schandpaal nagelen van mensen. Als dat niet meer mag, dan kun je het dus wel opdoeken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:34 schreef FANN het volgende:
ja, dat staat er nog, maar jij zei dat Fok opgedoekt kon worden, maar dat al je wel weer overdrijven
gebakken vis?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist... Heb ik toch nog wat gehad aan mn Pimp-abo, naast het lezen van de motes
Ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Is er hier ook iemand die niet onder de medicatie zit?
ach welnee... ik mag toch hopen dan Fok meer is dan dat...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FOK! bestaat bij het aan de schandpaal nagelen van mensen. Als dat niet meer mag, dan kun je het dus wel opdoeken.
WAAROMquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik slik ook iedere dag anti malaria pillen, dus als je naar Indonesië gaat ofzo kan
ik je wel helpenof eigenlijk niet, want dat houden ze wel goed bij geloof ik,
want die zijn verhandelbaar denk ikik hoef niks te betalen natuurlijk hoort
bij mijn eh ''medicatie'' zeg maar...
ga me niet vragen waarom, want dat weet ik niet, schijnt te helpen
Nou niet echt. Utopia, NWS en KLB kunnen dan dicht. Dat is ongeveer 75% van FOK!.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:40 schreef FANN het volgende:
ach welnee... ik mag toch hopen dan Fok meer is dan dat...
precies de hoeken waar ik nooit komquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou niet echt. Utopia, NWS en KLB kunnen dan dicht. Dat is ongeveer 75% van FOK!.
ga ik doenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:41 schreef FANN het volgende:
[..]
die vraag had ik kunnen verwachten, dat weet ik niet ga maar googelen op sle en plaquenil
geen afbeeldingen kijken want dan wordt je niet goedquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:41 schreef FANN het volgende:
[..]
die vraag had ik kunnen verwachten, dat weet ik niet ga maar googelen op sle en plaquenil
Heftig, hopelijk is het goed onder controle te houden,quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:41 schreef FANN het volgende:
[..]
2 voor 1 post ....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
heb jij weer gelijk in...![]()
waar had jij Motes voor?
heb ik vaak genoeg gedaan maar ik snap het nog niet, misschien kan jij het me straks uitleggenquote:
Ja maar, UTO is toch KUT?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
2 voor 1 post ....Tetten en de een de notitie daarna dat mod me een PM gestuurd had...
1 voor sussen discussie in KPD
iets voor sport stream link
en een K woord in UTO,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |