Is die zo groot dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:08 schreef just me het volgende:
Ik moet het zonnen heel langzaam opbouwen, het eerst dat rood wordt is mijn neus![]()
niet groot, wel scheefquote:
Het valt me niet zwaar hoor, maar komende vrijdag hou ik me niet in.quote:
wat moet ik dan met mijn leven ?quote:
Meer golfen, nog meer tijd besteden aan jouw kleindochter, nog vaker het brandalarm af laten gaan?quote:
Je mag mij wel aan de schandpaal nagelen.quote:
Ach ging over mensen aan de schandpaal nagelen en dat zoiets op Fok! niet gedaan wordtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
wat stond daar dan? ik was effe aardappelen schillen
Ik slik ook iedere dag anti malaria pillen, dus als je naar Indonesië gaat ofzo kanquote:
Geen idee.... Ik word dat continue linken naar andere topics van KT een beetje beu.. Ik gooi hem eens een tijdje op de ignore.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Het staat er nog steeds:quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:30 schreef FANN het volgende:
Ik heb plotseling zin om een KLB-topic te openen.quote:We gaan op FOK! niet mensen aan de schandpaal nagelen en daar gaan we het ook niet meer over hebben.
en wat stond er op FP dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach ging over mensen aan de schandpaal nagelen en dat zoiets op Fok! niet gedaan wordt"Soms" gebeurd zoiets o.a. op de FP, maar goed sommige users mogen alles.
ja, dat staat er nog, maar jij zei dat Fok opgedoekt kon worden, maar dat al je wel weer overdrijvenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het staat er nog steeds:
[..]
Ik heb plotseling zin om een KLB-topic te openen.
Nu niets, maar soms worden er mensen (al dan niet in het buitenland) gewoon voor lul gezet. Ik vind het triest maar het schijnt bepaalde nieuwswaarde te hebben voor Fok!.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.... Ik word dat continue linken naar andere topics van KT een beetje beu.. Ik gooi hem eens een tijdje op de ignore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |