wil je het hele lijstje?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
In welk opzicht ben jij een kneusje dan?
Ze heeft een rood (k)neusje.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
In welk opzicht ben jij een kneusje dan?
ik komquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef Kingstown het volgende:
Wie opent het 40+ meet topic? Graag wel een mogelijkheid tot inzetten op hoeveel users er daadwerkelijk gaan komen om het voor de thuisblijvers ook een beetje spannend te houden.
Ik wil best komen hoor, mits er een leuke locatie geregeld kan worden (en nee, niet Stairways in Utrechtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef Kingstown het volgende:
Wie opent het 40+ meet topic? Graag wel een mogelijkheid tot inzetten op hoeveel users er daadwerkelijk gaan komen om het voor de thuisblijvers ook een beetje spannend te houden.
het meeste valt waarschijnlijk onder de noemer fibromyalgie, maar de reumatoloog is daar nog steeds niet helemaal zeker vanquote:
Tegen die tijd moet ik ook weer nieuwe pillen halenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eind maart ga ik mijn injectie weer halen, Sjoef woont om de hoek, dus het kan bij ons...
Wel altijd met dezelfde toch? Of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je blijft mij verwarren met andere dames hier
Auw, een vriendin (als zijnde kennis) van mij en ex had een dusdanige vorm dat het niet fijn meer was zeg maarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het meeste valt waarschijnlijk onder de noemer fibromyalgie, maar de reumatoloog is daar nog steeds niet helemaal zeker van
Ik kom welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij komt toch niet dus Isax is welkom
Locatie kan ik zo regelen, 2 zelfs.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil best komen hoor, mits er een leuke locatie geregeld kan worden (en nee, niet Stairways in Utrecht).
wél in Amsterdam hoor.... ik ben al in 100 jaar niet met de trein geweestquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil best komen hoor, mits er een leuke locatie geregeld kan worden (en nee, niet Stairways in Utrecht).
Game on!!!!!!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef Kingstown het volgende:
Jottum, en dan moet je in de kleding komen die je als tiener droeg...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef Kingstown het volgende:
Prijs jullie gelukkig, voor mij is alles te ver.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alhoewel 1 misschien wat ver uit de buurt is.
Zo oud ben jij toch niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
wél in Amsterdam hoor.... ik ben al in 100 jaar niet met de trein geweest![]()
dan verdwaal ik ...
Je mag meerijden...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
wél in Amsterdam hoor.... ik ben al in 100 jaar niet met de trein geweest![]()
dan verdwaal ik ...
Het kapsel dragen dat je als tiener droeg is voor de meeste mannen wat moeilijkerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jottum, en dan moet je in de kleding komen die je als tiener droeg...
Ik wil die hanekam van Drakin nou wel eens zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |