lijkt me niet lekker... maar eerlijk is eerlijk ik heb het nooit gegeten... niet koud in elk geval,quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oeh, dat brengt mij op een idee. Ik ga volgende week een heerlijke koude macaronisalade maken denk ik
Geloof mij maar, het is echt lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]
lijkt me niet lekker... maar eerlijk is eerlijk ik heb het nooit gegeten... niet koud in elk geval,
wel warme macaroni natuurlijk, dat vin ik dan wél weer lekker
Van de Pizza New York...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]
lijkt me niet lekker... maar eerlijk is eerlijk ik heb het nooit gegeten... niet koud in elk geval,
wel warme macaroni natuurlijk, dat vin ik dan wél weer lekker
Nee, maar soms geniet ik van het levenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar om nou te zeggen dat je alcoholist bent...., nee...
We kunnen een keer een meet houden bij de EHBO ofzo met al die kneuzen hieroquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geloof mij maar, het is echt lekker
Door te drinken?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, maar soms geniet ik van het leven
Zal best wel lukkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
We kunnen een keer een meet houden bij de EHBO ofzo met al die kneuzen hiero![]()
kan je een bakkie voor me meenemen
Eind maart ga ik mijn injectie weer halen, Sjoef woont om de hoek, dus het kan bij ons...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
We kunnen een keer een meet houden bij de EHBO ofzo met al die kneuzen hiero![]()
kan je een bakkie voor me meenemen
Gaan we pilletjes vergelijkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eind maart ga ik mijn injectie weer halen, Sjoef woont om de hoek, dus het kan bij ons...
Ach ja, die Zuiderlingen, die zuipen veel, heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, maar soms geniet ik van het leven
Aardappelsalade ook...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Pastasalade is lekker, maar dan wel graag op kamertemperatuur
ruilen zou ook niet zo verstandig zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen pilletjes om te ruilen, de verzamelde morfine houd ik zelf...
een kneusjesmeet, ik ben voorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eind maart ga ik mijn injectie weer halen, Sjoef woont om de hoek, dus het kan bij ons...
Wel goed voor spontane actie's en we zitten dan toch al bij de dokter.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ruilen zou ook niet zo verstandig zijn
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een kneusjesmeet, ik ben voor
ja kijken wat het doetquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel goed voor spontane actie's en we zitten dan toch al bij de dokter.
Er kan ons niks gebeuren...
Zuiderling? Ik woon al ruim 40 jaar in Brabant maar om mezelf nu Zuiderling te noemenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, die Zuiderlingen, die zuipen veel, heb ik me laten vertellen.
Morfine rulesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen pilletjes om te ruilen, de verzamelde morfine houd ik zelf...
In welk opzicht ben jij een kneusje dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een kneusjesmeet, ik ben voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |