Mijn vader smeerde er een soort tandpasta op zn gevoelige vlekjes....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:54 schreef FANN het volgende:
[..]
is een hele handel hoor tegenwoordig, de mensen zijn niet meer zo dom...
je hebt zelfs hele hippe, worden vaak door skiërs gebruikt![]()
http://www.travelvalley.nl/gadgets/108
Huidkanker komt steeds vaker voor en zéker op neuzen...
Weer iets bijgeleerd, dank uquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:54 schreef FANN het volgende:
[..]
is een hele handel hoor tegenwoordig, de mensen zijn niet meer zo dom...
je hebt zelfs hele hippe, worden vaak door skiërs gebruikt![]()
http://www.travelvalley.nl/gadgets/108
Huidkanker komt steeds vaker voor en zéker op neuzen...
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:55 schreef just me het volgende:
[..]
in je eentje golfen is ook niet gezellig hoormaar kijken op een mooie club vind ik wel leuk!
Zoiets zit toch in je hoofd....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:55 schreef Juup© het volgende:
Morgen even naar de Jumbo dus (ben ik vandaag ook al geweest, maar bier stond niet op mijn boodschappenlijstje)
Mijn hoofd is vaak zo chaotisch dat ik geen dag zonder agenda en herinneringen kan helaas. Voordat er smartphones waren gebruikte ik al een PDA om dingen te onthouden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoiets zit toch in je hoofd....
zo, da's een flinke afstandquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:52 schreef just me het volgende:
Ze gaan ongeveer 90 minuten hier vandaan wonen maar ik kan me de keus voor een groter huis wel voorstellen en lekker in de natuur en... ze hebben voor om a een golfbaan dicht bij dus daar ga ik dan in het vervolg elke woensdag 'n kopje drinken en rijke mannen spotten
Spelen daar kan ik niet betalen hahaha
Ik heb altijd al de volgende klaar staan voor het oude op is, dat geldt voor al mijn boodschappen zodat ik nooit iets niet in huis heb dan heb ik voldoende tijd om aan te vullen, en dat geeft me de broodnodige rust in mijn kop.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn hoofd is zo chaotisch dat ik geen dag zonder agenda en herinneringen kan helaas. Voordat er smartphones waren gebruikte ik al een PDA om dingen te onthouden.
quote:
pffffffff als ik ga boodschappen doen voor koffiemelk, kom ik met van álles thuis BEHALVE koffiemelkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoiets zit toch in je hoofd....
Kan oma lekker blijven slapenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:02 schreef just me het volgende:
[..]maar ik blijf de woensdagen gezellig oppassen, dinsdagavond daar naar toe, en woensdagavond na het eten weer terug
maar het is supermooi waar ze gaan wonen en 'n grote logeerkamer
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffff als ik ga boodschappen doen voor koffiemelk, kom ik met van álles thuis BEHALVE koffiemelk
Ik heb altijd een lijstje bij me om dat te voorkomen maar drank zit in mijn hoofd, dat neem ik altijd (voor mijn zoon en broertje) voor mezelf non alcoholisch dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffff als ik ga boodschappen doen voor koffiemelk, kom ik met van álles thuis BEHALVE koffiemelk
ik drink nooit sterke drank tijdens het boodschappen doenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik koop nooit sterke drank tijdens het boodchappen doen...
Flauw hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik drink nooit sterke drank tijdens het boodschappen doen
Ik ook niet, tenzij ik boodschappen in een restaurant of bar doe...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik drink nooit sterke drank tijdens het boodschappen doen
zo doet mijn tante dat ookquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:02 schreef just me het volgende:
[..]maar ik blijf de woensdagen gezellig oppassen, dinsdagavond daar naar toe, en woensdagavond na het eten weer terug
maar het is supermooi waar ze gaan wonen en 'n grote logeerkamer
Biertjes?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:15 schreef Juup© het volgende:
Pastasaus smaakt subliemAls mijn biertjes op zijn maar eens wat pasta koken en dan [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Biertjes?
Je moet nog 3 kratjes wegspoelen of zo?
Zo'n flesje zijn maar 2 slokken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef Juup© het volgende:
[..]Nee, had nog 2 flesjes Jupiler voor mijn neus staan, nu nog 1
0.25cl helaas i.d.d.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n flesje zijn maar 2 slokken.
Oeh, dat brengt mij op een idee. Ik ga volgende week een heerlijke koude macaronisalade maken denk ikquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:20 schreef FANN het volgende:
zo aardappels zijn gaar... straks aardappelsalade maken, lekker makkelijk ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |