Ik ookquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik mag volgende week weer, gedoe elke 3 maanden
Ja, is een normale vraag, misschien beantwoord ik die vraag nog wel een keer, maar nu even nog niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht ook helemaal niet aan je hoofd, ik vroeg gewoon voor wat![]()
als je het niet wil zeggen is ook goed hoor... maar is een logische vraag toch?
Of bestel een Pizza als troost?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb helemaal geen puf meer om te koken, ik neem straks wel een flinke bak yoghurt met cruesli ofzo.
oké geeft niet.... we weten van de meeste hier wel hun gebreken en of afwijkingen, dusquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, is een normale vraag, misschien beantwoord ik die vraag nog wel een keer, maar nu even nog niet.
Ja, joh nogal wiedes, maar om dat meteen op scroll te gooien vind ik niet zo prettig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
oké geeft niet.... we weten van de meeste hier wel hun gebreken en of afwijkingen, dus
die van jou kan er ook wel bij
nee, heb niet veel honger en ik heb hier nog geen echte Italiaan ontdekt en ik ben een pizzasnob.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Of bestel een Pizza als troost?
of is dat een stom idee?
Nee snap ik, zeg ik toch...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, joh nogal wiedes, maar om dat meteen op scroll te gooien vind ik niet zo prettig.
In feite heb ik er al eens iets over gezegd, voor degenen die toen hebben opgelet.....quote:
een pizzasnob? daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, heb niet veel honger en ik heb hier nog geen echte Italiaan ontdekt en ik ben een pizzasnob.
Ik mocht elke 6 mnd, maar nu 1 x per jaarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik mag volgende week weer, gedoe elke 3 maanden
Nou dan heb ik in elk geval niet opgelet, het enige dat ik weet is dat je een staart hebtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In feite heb ik er al eens iets over gezegd, voor degenen die toen hebben opgelet.....
Eeen pizzasnob stelt gewoon hoge eisen aan een pizza en eet die zooi van bijv. NY pizza niet. en begrijpelijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
een pizzasnob? daar heb ik nog nooit van gehoord![]()
maar oké als je er geen trek in hebt of geen honger en er is geen goeie italiaan dan
maar niet, jij vind NY Pizza zeker ook niks? Den tel ik die maar bij mijn afwijkingen
Gaat goed met jou dan! Houden zo Chuf...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mocht elke 6 mnd, maar nu 1 x per jaar
Je was toen wel aanwezig hoor..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dan heb ik in elk geval niet opgelet, het enige dat ik weet is dat je een staart hebt
dat kun je wel zeggen.....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben al 2 mndn te laat voor de controle in het ziekenhuis, maar jullie merken daar gelukkig niets van.
Och hou toch opquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eeen pizzasnob stelt gewoon hoge eisen aan een pizza en eet die zooi van bijv. NY pizza niet. en begrijpelijk.
dat zegt niks bij mij....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je was toen wel aanwezig hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:57 schreef Juup© het volgende:
Joehoe![]()
Net even ingelogd in mijn dossier en zie dat mijn chronisch vitamine D3 tekort nu bijna weg is dankzij de rommel die ik elke 2 weken moet slikken (voor de rest van mijn leven).goed zo !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Joehoe![]()
Net even ingelogd in mijn dossier en zie dat mijn chronisch vitamine D3 tekort nu bijna weg is dankzij de rommel die ik elke 2 weken moet slikken (voor de rest van mijn leven).Mooi zo, maar hoe kom je aan een chronisch vitamine D3 tekort en wat krijg je dan voor klachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Joehoe![]()
Net even ingelogd in mijn dossier en zie dat mijn chronisch vitamine D3 tekort nu bijna weg is dankzij de rommel die ik elke 2 weken moet slikken (voor de rest van mijn leven).Ik heb elke dag B3 en D3 en nog een pil, en ook levenslang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar alles went toch?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
wat een watje danquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:57 schreef Kingstown het volgende:
Zelfs Choco zou dit tempo niet bij kunnen houden.
nee, die vind ik smerig, net als bijv. domino's, pizzahut en aanverwanten. Aldi had ooit een enigszins acceptabele Caprese uit de diepvries, maar die is vernieuwd en in mijn ogen oneetbaar geworden. Vorige maand nog overheerlijke echte Italiaanse pizza gehad.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
een pizzasnob? daar heb ik nog nooit van gehoord![]()
maar oké als je er geen trek in hebt of geen honger en er is geen goeie italiaan dan
maar niet, jij vind NY Pizza zeker ook niks? Den tel ik die maar bij mijn afwijkingen
Ook al vitamine tekort?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb elke dag B3 en D3 en nog een pil, en ook levenslang.![]()
Maar alles went toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |