al een tijdje, maar heb de hele middag met verschrikkelijke koppijn op de bank gelegenquote:
nou, jij liever dan ikquote:Op maandag 16 februari 2015 16:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
al een tijdje, maar heb de hele middag met verschrikkelijke koppijn op de bank gelegenmaar heb me wel vermaakt, carnaval valt toch wel mee.
Je bent serieus naar buiten geweest?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
al een tijdje, maar heb de hele middag met verschrikkelijke koppijn op de bank gelegenmaar heb me wel vermaakt, carnaval valt toch wel mee.
ik had het niet gedaan als ik er gewoon vanaf het begin instondquote:Op maandag 16 februari 2015 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
ik had dit al verwacht toen ik de OP maakte
ja goed hèquote:Op maandag 16 februari 2015 16:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je bent serieus naar buiten geweest?![]()
Maar als je niemand bent kan je er ook niet instaan hequote:Op maandag 16 februari 2015 16:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had het niet gedaan als ik er gewoon vanaf het begin instond
blijkbaar wel want ik sta er nu inquote:Op maandag 16 februari 2015 16:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar als je niemand bent kan je er ook niet instaan he![]()
![]()
Haha, staat hij nu op jouw shitlist?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is kinderachtig en doe ik niet meer aan.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:35 schreef Matip het volgende:
[..]
Haha, staat hij nu op jouw shitlist?
Maar je snapt waarom toch?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh mooi je bent weer gestopt met die "volwassen" act van jequote:Op maandag 16 februari 2015 16:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar wel want ik sta er nu in
Kan Fylax dat interview gelijk schrappen.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh mooi je bent weer gestopt met die "volwassen" act van je
dat heb je dan totaal verkeerd begrepen, deadprez.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh mooi je bent weer gestopt met die "volwassen" act van je
quote:Op maandag 16 februari 2015 16:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb graag dat je mij het uitlegt.
nou vind dit niet echt volwassen andersquote:Op maandag 16 februari 2015 16:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heb je dan totaal verkeerd begrepen, deadprez.
Hoe is het met je kontjequote:Op maandag 16 februari 2015 16:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heb je dan totaal verkeerd begrepen, deadprez.
dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou vind dit niet echt volwassen anders
Goed om te horenquote:Op maandag 16 februari 2015 16:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn anus is nu op 90%. bijna weer van ouds. bedankt voor het vragen, eend.
Niet doen.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:38 schreef Der_Mann het volgende:
een ogenblikje, ik ga nu editen hoe het écht moet zijn.
Vuistdiep hoor.quote:
Oke Matip.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:42 schreef Matip het volgende:
Haha Fylax, die eerste banner gaat over jou.
In hoeveel SC's post jij man.quote:
Echt superkut.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:44 schreef Aberella het volgende:
Hoi jongens, wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
Verwarrend.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:44 schreef Aberella het volgende:
Echte liefde dit.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:44 schreef Aberella het volgende:
Jij bent wel een probleem ja.quote:
Dat eendenplaatje is echt lelijk en hoe je je naam erin hebt verwerkt is onleesbaar. De vorige was veel beter.quote:
Was grootste lettertypequote:Op maandag 16 februari 2015 16:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat eendenplaatje is echt lelijk en hoe je je naam erin hebt verwerkt is onleesbaar. De vorige was veel beter.
Ik heb me er echt helemaal op suf gerukt vandaagquote:
Eerder voor je moeder omdat ze zo'n kkjong op de wereld heeft gezetquote:
Waarom heb jij sterren naast je naamquote:Op maandag 16 februari 2015 16:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb me er echt helemaal op suf gerukt vandaag
Gewoon doen, je zal er geen spijt van krijgen.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
Soms wel spijt dat ik geen pics bewaar. Kon denk ik best wat mee qua blackmail.
Goed om te horen, daar doe ik het voor.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heerlijk gevat berichtje, chroestjov. ik heb er weer hartelijk om moeten schaterlachen.
mijn excuses, ik had nog een onverwachts tafereeltje.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:50 schreef TARDIS. het volgende:
Vind het overigens wel echt spannend wat herman van de OP aan het maken is.
Ik zou het zo helemaal uitsmeren alsof mijn piemel het penseel is op het goddelijke doek dat DjeDje's gezicht heet.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja zou je wel kussen. Maar niet met die smerige mannenpap op je gezicht
Heb mezelf PIMP gemaaktquote:Op maandag 16 februari 2015 16:50 schreef Aberella het volgende:
[..]
Waarom heb jij sterren naast je naam
Ja zou jij de jus de l'homme van een ander beroeren met je eigen zaadzwaard?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou het zo helemaal uitsmeren alsof mijn piemel het penseel is op het goddelijke doek dat DjeDje's gezicht heet.
Jammer hooor.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja zou je wel kussen. Maar niet met die smerige mannenpap op je gezicht
Jus d'hommequote:Op maandag 16 februari 2015 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja zou jij de jus de l'homme van een ander beroeren met je eigen zaadzwaard?
moest een traantje wegpinken.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:50 schreef chroestjov het volgende:
Goed om te horen, daar doe ik het voor.
Je maakt al een verschil door het leven van één iemand in positieve zin te beïnvloeden en dat is waar het uiteindelijk allemaal om draait.
In dit geval is het mijn eigen verfdeslevens.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
vond ik leukquote:Op maandag 16 februari 2015 16:53 schreef Aberella het volgende:
[..]
waarom en wat vind je van mijn UI
Oh jeejtje.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou het zo helemaal uitsmeren alsof mijn piemel het penseel is op het goddelijke doek dat DjeDje's gezicht heet.
Ik wel hoor. Eskimo brothers.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2015 16:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had niks sloerie-achtigs gepost.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Helemaal aan jezelf te danken, sloerie
Wat vind je van die van mijquote:Op maandag 16 februari 2015 16:53 schreef Aberella het volgende:
[..]
waarom en wat vind je van mijn UI
quote:
zet je computer maar aanquote:Op maandag 16 februari 2015 16:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik kan het niet zien wat is het
quote:Op maandag 16 februari 2015 16:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
staat onze date nog vast, lieve Dje?
in de oorspronkelijke niet, WCH. ik heb je toegevoegd.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik sta met mijn icoontje in de OPHIHIHIHIHIHI
![]()
super.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:00 schreef DjeDje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo te zien nog wel.
staat nog niet online, helaas.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:01 schreef Remqo het volgende:
'middag.
Waar kan ik dat interview met Hermann lezen?
Nee dat had ik al gezien en was huilend weggegaan, je bent mijn allerliefste BFF forevahquote:Op maandag 16 februari 2015 17:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in de oorspronkelijke niet, WCH. ik heb je toegevoegd.
Jazeker maar ik kan hem niet terug vindenquote:Op maandag 16 februari 2015 16:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
ik had ooit een mooie eend voor je gemaakt, weet je nog?
met alle respect, ik heb al een andere beste vriend. maar toch bedankt voor het compliment.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee dat had ik al gezien en was huilend weggegaan, je bent mijn allerliefste BFF forevah
Bedankt, ik was het eigenlijk maar Der_Mann heeft chaos er op losgelaten.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef Remqo het volgende:
Hulde voor de OP trouwens, het voelt een stuk huiselijker aan
wat een vieze naaier ben je toch ookquote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met alle respect, ik heb al een andere beste vriend. maar toch bedankt voor het compliment.
het zijn de posters die ik mag van de verkiezingsreeks, mijn beste man.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken, m'n beste Herman, dat er een correlatie bestaat tussen de users op jouw shitlist en de users in de OP.
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het zijn de posters die ik mag van de verkiezingsreeks, mijn beste man.
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat een vieze naaier ben je toch ook
Ik klamp me gewoon aan je been vast en laat nooit meer losquote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met alle respect, ik heb al een andere beste vriend. maar toch bedankt voor het compliment.
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jazeker maar ik kan hem niet terug vinden
heb mn laptop al aangezet, kon de spanning niet aanquote:Op maandag 16 februari 2015 17:05 schreef eend112 het volgende:
Der mann doe ff mijn huidige in de OP dan kan houses het ook zien
geen probleem, eend.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:05 schreef eend112 het volgende:
Der mann doe ff mijn huidige in de OP dan kan houses het ook zien
ik eet aardappelen, groentes en een karbonade. wat jij eet weet ik niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik klamp me gewoon aan je been vast en laat nooit meer los
Wat eten we vanavond?
Even terug gekeken, ik mis inderdaad een paar vaste klanten.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt, ik was het eigenlijk maar Der_Mann heeft chaos er op losgelaten.
Moet je maar even een topicje terug kijkenquote:Op maandag 16 februari 2015 17:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Even terug gekeken, ik mis inderdaad een paar vaste klanten.
dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie dat jij trouwens al uit 2011 stamt, waarom ben je nu pas zo actief?
Zeker.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.
Je hebt een moeskopquote:Op maandag 16 februari 2015 16:59 schreef chroestjov het volgende:
De AH Moestuin-actie is wel leuk.
Ik heb al 2 potjes geplant.
het gaat niet om vaste klanten, Remqo. het gaat om users die ik persoonlijk wel tof vind.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Even terug gekeken, ik mis inderdaad een paar vaste klanten.
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:08 schreef Aberella het volgende:
Waarom sta ik eigenlijk niet in de OP
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat niet om vaste klanten, Remqo. het gaat om users die ik persoonlijk wel tof vind.
Welke heb je ? Ik ga vanavond boodschappen doen.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:59 schreef chroestjov het volgende:
De AH Moestuin-actie is wel leuk.
Ik heb al 2 potjes geplant.
Dat heb ik zojuist gedaan om tot die conclusie te komen.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moet je maar even een topicje terug kijken
Hoe is het met je maag?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:09 schreef Aberella het volgende:
[..]
Welke heb je ? Ik ga vanavond boodschappen doen.
integendeel, Remqo. het is pas net begonnen.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:09 schreef Remqo het volgende:
Hermann z'n volwassen leventje heeft ook maar kort geduurd
ik bedoel het natuurlijk met alle respect.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:10 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk niet zo'n leuke reactie.
Net een vlinder... heel lang rups om dan een dag te schitterenquote:Op maandag 16 februari 2015 17:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat heb ik zojuist gedaan om tot die conclusie te komen.
Hermann z'n volwassen leventje heeft ook maar kort geduurd
Heb de halve nacht wakker gelegen, nu gaat het wel weer.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoe is het met je maag?
Klote is datquote:Op maandag 16 februari 2015 17:10 schreef Aberella het volgende:
[..]
Heb de halve nacht wakker gelegen, nu gaat het wel weer.
Gelukkig dat ik er dan nog bij sta, alleen is mijn plaatje kleiner.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat niet om vaste klanten, Remqo. het gaat om users die ik persoonlijk wel tof vind.
je kunt daaruit concluderen dat ik het heb geprobeerd en dat FOK! niet mee wilde werken.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik er dan nog bij sta, alleen is mijn plaatje kleiner.
Kan ik daar de conclusie uit trekken dat ik bij jou, in aanzien ben gedaald?
[img=60,60]quote:Op maandag 16 februari 2015 17:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt daaruit concluderen dat ik het heb geprobeerd en dat FOK! niet mee wilde werken.
Ja oke ik gunde je gewoon wat bewegingquote:Op maandag 16 februari 2015 17:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb mn laptop al aangezet, kon de spanning niet aan
en nu komt je ware aard naar boven. erg jammer dit, TARDIS.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen te helpen Herman, gevoelig snotjong.
dat wilt Stompzinnig niet zeggen, WCH. helaas.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
van wie ben jij een kloon?
Hij is gewoon jaloers op jouw volwassenheidquote:Op maandag 16 februari 2015 17:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en nu komt je ware aard naar boven. erg jammer dit, TARDIS.
Kinderachtig zeg, zo zouden wij nooit doenquote:Op maandag 16 februari 2015 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat wilt Stompzinnig niet zeggen, WCH. helaas.
dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kinderachtig zeg, zo zouden wij nooit doen
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat betwijfel ik ten zeerste.
[ afbeelding ]
Niemand uit deze sc. Kwam nooit in klb.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
van wie ben jij een kloon?
het is minder dan 24 uur geleden gebeurd, WCH.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oude koeien uit de sloot halen he, pestjoch
Dan kan je het toch gewoon zeggen.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:20 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Niemand uit deze sc. Kwam nooit in klb.
Dat zeg ik, pestkind...quote:Op maandag 16 februari 2015 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is minder dan 24 uur geleden gebeurd, WCH.
Dan gaat mijn ex dit account ook volgen.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dan kan je het toch gewoon zeggen.
mijn interesse is gewektquote:Op maandag 16 februari 2015 17:22 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dan gaat mijn ex dit account ook volgen.
dm danquote:Op maandag 16 februari 2015 17:22 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dan gaat mijn ex dit account ook volgen.
die onderste uiteraardquote:Op maandag 16 februari 2015 17:23 schreef eend112 het volgende:
Zeg nou zelf wat is mooier
deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
De onderstequote:Op maandag 16 februari 2015 17:23 schreef eend112 het volgende:
deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
Ik haat eendenquote:Op maandag 16 februari 2015 17:23 schreef eend112 het volgende:
deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
ik ben geen fan van beiden, als ik heel eerlijk ben.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:23 schreef eend112 het volgende:
deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
Eenden haten jou ook dus dat komt mooi uitquote:
Wortel en tijm.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:09 schreef Aberella het volgende:
[..]
Welke heb je ? Ik ga vanavond boodschappen doen.
Geen broodkorstjes meer voor jou en je familie dus he... heb je mooi verknald...quote:Op maandag 16 februari 2015 17:24 schreef eend112 het volgende:
![]()
[..]
Eenden haten jou ook dus dat komt mooi uit
Oja is lekker in de groentesoep.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wortel en tijm.
Tijm ken ik eigenlijk niet, of ik ken het wel maar weet ik niet dat het zo heet.
Tijmquote:Op maandag 16 februari 2015 17:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wortel en tijm.
Tijm ken ik eigenlijk niet, of ik ken het wel maar weet ik niet dat het zo heet.
Nee, ik ben vanochtend ziek naar huis gegaan, na de boel op m'n werk ondergekotst te hebben.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook met een lekker stokbroodje erbij om te soppen, Rem?
ik hou ook van jou.quote:
oh grut, dat wist ik niet. beterschap!quote:Op maandag 16 februari 2015 17:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, ik ben vanochtend ziek naar huis gegaan, na de boel op m'n werk ondergekotst te hebben.
Dus vandaag even aan de slappe thee en kippensoep.
ahwquote:
Bedoel gewoon een chipje.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou ook van jou.
[..]
oh grut, dat wist ik niet. beterschap!
Dankjequote:Op maandag 16 februari 2015 17:30 schreef Der_Mann het volgende:
oh grut, dat wist ik niet. beterschap!
Wij zijn niet zo'n 6uur etenstijd gezin.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:34 schreef Aberella het volgende:
[..]
Wat loop je nu chips te vreten het is tijd voor het avondeten.
dat is niet goed voor je hart, Etto. ik raad het aan om het bij 1 everzwijn te houden.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Voor vanavond ga ik zes everzwijnen gebraden in ossenwit klaarmaken.
Al is het maar om die verrekte gezondheidsfreaks met hun 'broccoli-gestoomde kip-volkoren rijst' dwars te zitten...
Ook goed dan vervang ik de rijst door quinoa.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Al is het maar om die verrekte gezondheidsfreaks met hun 'broccoli-gestoomde kip-volkoren rijst' dwars te zitten...
Mag ik wel roken?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is niet goed voor je hart, Etto. ik raad het aan om het bij 1 everzwijn te houden.
Aberella plsquote:Op maandag 16 februari 2015 17:39 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ook goed dan vervang ik de rijst door quinoa.
Everzwijnen aan het spitquote:Op maandag 16 februari 2015 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Precies.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:41 schreef Stompzinnig het volgende:
Etto, de man met de onuitputtelijke kennis!
diep ademhalen zou je goed doen, Etto. je hoeft je niet zo druk te maken.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Van die typetjes die de biowinkel (zeg NOOIT supermarkt) afstruinen naar pijnboompitjes.
GATVERDAMME.
Hoofdstad van Mississippi?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies.
Van die types die echt denken dat je tijd hebt om 'zelf' soep te maken elke dag... Niks, gewoon een vers blik opentrekken
Jackson.quote:
sommige mensen vinden dat een leuk idee.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:47 schreef DjeDje het volgende:
Beetjs vies topic. Je weet 100% zeker dat ze op je gaan fappen. Wat je ook post.
Nee hoor... Niemand kan tippen aan mijn duifje. En romantiek > platte sex.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:47 schreef DjeDje het volgende:
Beetjs vies topic. Je weet 100% zeker dat ze op je gaan fappen. Wat je ook post.
sorry dat ik het zeg, maar je bent nu erg kinderachtig bezig. je zoekt de confrontatie op, doe eens normaal joh.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Waar zijn al die health hippies overigens gebleven???
En of ik de confrontatie aan het zoeken ben.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar je bent nu erg kinderachtig bezig. je zoekt de confrontatie op, doe eens normaal joh.
Hmm ik kan me daar niet in vinden.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sommige mensen vinden dat een leuk idee.
Wat is daar dan mee?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:46 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Denk je dan echt dat ik daar ooit een foto zal plaatsen? Hahahaah
Je hebt er btw 2. M en V.
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:46 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Denk je dan echt dat ik daar ooit een foto zal plaatsen? Hahahaah
Je hebt er btw 2. M en V.
Haha ging over de mensen die in dat topic reagerenquote:Op maandag 16 februari 2015 17:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor... Niemand kan tippen aan mijn duifje. En romantiek > platte sex.
Mooi, tijd voor haxball derhalve.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nou godverdomme werkdag zit er op hoor.. Wat een bende
dat is spijtig.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nou godverdomme werkdag zit er op hoor.. Wat een bende
Ja.... als je gelijk wist wat SG was had het wel leuk geweest.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is daar dan mee?Of moest ik er gewoon zomaar kijken.
Ben mobiel, moet nog eten maken, vi kijken, dingen doen.. Even geen hax derhalvequote:Op maandag 16 februari 2015 17:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi, tijd voor haxball derhalve.
Alsof ik elke reeks in elk forum uit mijn hoofd ken.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:51 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja.... als je gelijk wist wat SG was had het wel leuk geweest.
Maar je hebt het verpest.
dat is spijtig.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als jij mij quote slaat mijn madheidmeter altijd op tilt
Nee.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:53 schreef richolio het volgende:
NWS / Oud SS-er straffen of niet?
Vinden jullie?
HAHA. Dacht ik al.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Alsof ik elke reeks in elk forum uit mijn hoofd ken.![]()
Ik deed er een koe bij omdat ik anders straks te serieus overkom.
''mad'', zoals jij het zo kinderlijk noemt, ben ik niet meer Etto. dat gaat ook niet meer gebeuren. ik weet hoe ik mijn emoties in bedwang moet houden.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Der Mann heeft heel volwassen alle users die voorheen bij 'kwaliteit' ingedeeld waren uit de OP verbannen..
Hij is weer eens mad.
Ja, de groeten.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
''mad'', zoals jij het zo kinderlijk noemt, ben ik niet meer Etto. dat gaat ook niet meer gebeuren. ik weet hoe ik mijn emoties in bedwang moet houden.
zoals ik al eerder heb uitgelegd staan alleen de users die ik mag in de OP. jij mag wrevelig zijn dat ik jou er niet in heb gezet, maar die keuze moet je gewoon respecteren.
Wat nou als ik de "date" afzeg dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
''mad'', zoals jij het zo kinderlijk noemt, ben ik niet meer Etto. dat gaat ook niet meer gebeuren. ik weet hoe ik mijn emoties in bedwang moet houden.
zoals ik al eerder heb uitgelegd staan alleen de users die ik mag in de OP. jij mag wrevelig zijn dat ik jou er niet in heb gezet, maar die keuze moet je gewoon respecteren.
Je bent gewoon mad vanwege haxball... Nog steeds.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de discussie aangaan en daarna gelijk weggaan. dat vind ik nou ontzettend kinderachtig.
dan zou ik erg jammer vinden maar het leven gaat door, DjeDje. hopelijk gaat het niet gebeuren, maar geen kwade gevoelens tegenover jou verder als het wel gebeurt.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wat nou als ik de "date" afzeg dan?
is wat mij betreft wel verjaardquote:Op maandag 16 februari 2015 17:53 schreef richolio het volgende:
Vinden jullie?
je hebt duidelijk mijn vorige post niet gelezen, Etto.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bent gewoon mad vanwege haxball... Nog steeds.
Behoorde ik in eerste instantie bij die groep?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Der Mann heeft heel volwassen alle users die voorheen bij 'kwaliteit' ingedeeld waren uit de OP verbannen..
Hij is weer eens mad.
Ik vind deze hermann te volwassen voor mij. Het is klaar.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan zou ik erg jammer vinden maar het leven gaat door, DjeDje. hopelijk gaat het niet gebeuren, maar geen kwade gevoelens tegenover jou verder als het wel gebeurt.
Yep... maar hij is ook mad op jou.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Behoorde ik in eerste instantie bij die groep?
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:53 schreef richolio het volgende:
Vinden jullie?
wie is hier nou madquote:Op maandag 16 februari 2015 17:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hij is weer eens mad.
Ja en niet zo'n beetje. Net gegeten, nu gaat het wel weer.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Deadprez, uitgekatert? Zeker koppijn gehad hè?
Gohquote:Op maandag 16 februari 2015 17:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Yep... maar hij is ook mad op jou.
Dat krijg je ervan, Dead...quote:Op maandag 16 februari 2015 18:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en niet zo'n beetje. Net gegeten, nu gaat het wel weer.
Ach ja, ik hoefde toch niks te doen vandaag dus is ook geen ramp allemaal.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan, Dead...
wat kinderachtig dat je steeds die aannames post. heb je bewijs, Etto?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Yep... maar hij is ook mad op jou.
Oké.quote:
Everzwijnen aan het spit gegeten? Of heb je net als de rest hier taugé met gestoomde kip op?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, ik hoefde toch niks te doen vandaag dus is ook geen ramp allemaal.
Rode kool en een dikke gehaktbal.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Everzwijnen aan het spit gegeten? Of heb je net als de rest hier taugé met gestoomde kip op?
Doel je op TT of die opmerking?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:53 schreef richolio het volgende:
Vinden jullie?
Jep. Goed katervoer.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo'n bal gehakt dat wanneer je erin knijpt het vet er uit stroomt?
die gast is altijd mad heb ik het ideequote:Op maandag 16 februari 2015 18:05 schreef TARDIS. het volgende:
Heyhey ik ben weer thuis en wat zie ik? Der_Mann nog steeds maddat is nou genieten.
jouw eigen emoties afkaatsen op iemand anders helpt niet, TARDIS.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:05 schreef TARDIS. het volgende:
Heyhey ik ben weer thuis en wat zie ik? Der_Mann nog steeds maddat is nou genieten.
Morgen komen we er misschien achter waarom in het langverwachte interviewquote:Op maandag 16 februari 2015 18:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
die gast is altijd mad heb ik het idee
weet je dan wat hij precies heeft gedaan?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoezo meteen kortzichtig? Op genocide staat verjaring?
komt er echt een interview?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Morgen komen we er misschien achter waarom in het langverwachte interview
het wordt een heel interessant en leerzaam interview, TARDIS.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Morgen komen we er misschien achter waarom in het langverwachte interview
Beetje chillen bij de SS lijkt me al een goede reden om hem te veroordelen.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
weet je dan wat hij precies heeft gedaan?
Oh oepsquote:Op maandag 16 februari 2015 18:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah ok, omdat je link verwees naar een opmerking van iemand
In dat geval gewoon straffen.
Je weet toch genoeg als het een SS'er is geweest? Concreet gezien weet ik het niet neequote:Op maandag 16 februari 2015 18:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
weet je dan wat hij precies heeft gedaan?
ik heb er wel op gereageerd hoor, Dje.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:07 schreef DjeDje het volgende:
Hermann negeert mn break up.
Dat kan natuurlijk ook.
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan zou ik erg jammer vinden maar het leven gaat door, DjeDje. hopelijk gaat het niet gebeuren, maar geen kwade gevoelens tegenover jou verder als het wel gebeurt.
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fylax van 15 heeft Der_Mann van 15 geïnterviewd omdat laatstgenoemde een soort denkbeeldige apotheose heeft ondergaan, iets wat eerstgenoemde blijkbaar dusdanig interessant vindt en denkt dat meer mensen hier de details van moeten weten, en gaat dit in de denkbeeldig drukbezochte weblog plaatsen.
Nee joh, beetje op de wat rustigere plekken in de stad gechillt en een café opgezocht waar normale muziek gedraaid werd.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zat je nog in de polonaise vannacht dead?
cant wait.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoezo meteen kortzichtig? Op genocide staat verjaring?
Dank je wel vriend jij kornuitquote:Op maandag 16 februari 2015 18:10 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga heerlijk aan het avondeten beginnen jongens, ik hoop dat jullie een hele fijne avond tegemoet gaan.
Ik ook, van hetzelfde mijn waarde.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:10 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga heerlijk aan het avondeten beginnen jongens, ik hoop dat jullie een hele fijne avond tegemoet gaan.
ja iddquote:Op maandag 16 februari 2015 18:11 schreef Remqo het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de wijze levenslessen van Hermann
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |