Jij bent wel een probleem ja.quote:
Dat eendenplaatje is echt lelijk en hoe je je naam erin hebt verwerkt is onleesbaar. De vorige was veel beter.quote:
Was grootste lettertypequote:Op maandag 16 februari 2015 16:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat eendenplaatje is echt lelijk en hoe je je naam erin hebt verwerkt is onleesbaar. De vorige was veel beter.
Ik heb me er echt helemaal op suf gerukt vandaagquote:
Eerder voor je moeder omdat ze zo'n kkjong op de wereld heeft gezetquote:
Waarom heb jij sterren naast je naamquote:Op maandag 16 februari 2015 16:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb me er echt helemaal op suf gerukt vandaag
Gewoon doen, je zal er geen spijt van krijgen.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
Soms wel spijt dat ik geen pics bewaar. Kon denk ik best wat mee qua blackmail.
Goed om te horen, daar doe ik het voor.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heerlijk gevat berichtje, chroestjov. ik heb er weer hartelijk om moeten schaterlachen.
mijn excuses, ik had nog een onverwachts tafereeltje.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:50 schreef TARDIS. het volgende:
Vind het overigens wel echt spannend wat herman van de OP aan het maken is.
Ik zou het zo helemaal uitsmeren alsof mijn piemel het penseel is op het goddelijke doek dat DjeDje's gezicht heet.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja zou je wel kussen. Maar niet met die smerige mannenpap op je gezicht
Heb mezelf PIMP gemaaktquote:Op maandag 16 februari 2015 16:50 schreef Aberella het volgende:
[..]
Waarom heb jij sterren naast je naam
Ja zou jij de jus de l'homme van een ander beroeren met je eigen zaadzwaard?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou het zo helemaal uitsmeren alsof mijn piemel het penseel is op het goddelijke doek dat DjeDje's gezicht heet.
Jammer hooor.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja zou je wel kussen. Maar niet met die smerige mannenpap op je gezicht
Jus d'hommequote:Op maandag 16 februari 2015 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja zou jij de jus de l'homme van een ander beroeren met je eigen zaadzwaard?
moest een traantje wegpinken.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:50 schreef chroestjov het volgende:
Goed om te horen, daar doe ik het voor.
Je maakt al een verschil door het leven van één iemand in positieve zin te beïnvloeden en dat is waar het uiteindelijk allemaal om draait.
In dit geval is het mijn eigen verfdeslevens.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
vond ik leukquote:Op maandag 16 februari 2015 16:53 schreef Aberella het volgende:
[..]
waarom en wat vind je van mijn UI
Oh jeejtje.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou het zo helemaal uitsmeren alsof mijn piemel het penseel is op het goddelijke doek dat DjeDje's gezicht heet.
Ik wel hoor. Eskimo brothers.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2015 16:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had niks sloerie-achtigs gepost.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Helemaal aan jezelf te danken, sloerie
Wat vind je van die van mijquote:Op maandag 16 februari 2015 16:53 schreef Aberella het volgende:
[..]
waarom en wat vind je van mijn UI
quote:
zet je computer maar aanquote:Op maandag 16 februari 2015 16:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik kan het niet zien wat is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |