Jus d'hommequote:Op maandag 16 februari 2015 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja zou jij de jus de l'homme van een ander beroeren met je eigen zaadzwaard?
moest een traantje wegpinken.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:50 schreef chroestjov het volgende:
Goed om te horen, daar doe ik het voor.
Je maakt al een verschil door het leven van één iemand in positieve zin te beïnvloeden en dat is waar het uiteindelijk allemaal om draait.
In dit geval is het mijn eigen verfdeslevens.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
vond ik leukquote:Op maandag 16 februari 2015 16:53 schreef Aberella het volgende:
[..]
waarom en wat vind je van mijn UI
Oh jeejtje.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou het zo helemaal uitsmeren alsof mijn piemel het penseel is op het goddelijke doek dat DjeDje's gezicht heet.
Ik wel hoor. Eskimo brothers.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2015 16:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou het zo helemaal uitsmeren alsof mijn piemel het penseel is op het goddelijke doek dat DjeDje's gezicht heet.
Ik had niks sloerie-achtigs gepost.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Helemaal aan jezelf te danken, sloerie
Wat vind je van die van mijquote:Op maandag 16 februari 2015 16:53 schreef Aberella het volgende:
[..]
waarom en wat vind je van mijn UI
quote:
zet je computer maar aanquote:Op maandag 16 februari 2015 16:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik kan het niet zien wat is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |