Waarom Herman trouwens?quote:
Heb je je eindelijk naar binnen gelikt, ga je herman out of all people interviewen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat hij nu een Volwassen_Mann is.
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:08 schreef Matip het volgende:
[..]
Heb je je eindelijk naar binnen gelikt, ga je herman out of all people interviewen.
Hoe ga je hem interviewen? Telefonisch? Of gewoon een dom lijstje vragen in laten vullen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat hij nu een Volwassen_Mann is.
Fylax is op de weblog, dat wist je toch wel?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Wie zou dan goed zijn om te interviewen? waar agat dit over btw? klb radio?
Ik ben nu crew eh.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Wie zou dan goed zijn om te interviewen? waar gaat dit over btw? klb radio?
Fylax van 15 heeft Der_Mann van 15 geïnterviewd omdat laatstgenoemde een soort denkbeeldige apotheose heeft ondergaan, iets wat eerstgenoemde blijkbaar dusdanig interessant vindt en denkt dat meer mensen hier de details van moeten weten, en gaat dit in de denkbeeldig drukbezochte weblog plaatsen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Wie zou dan goed zijn om te interviewen? waar gaat dit over btw? klb radio?
Als je dit uittypt, heb je dan ook een soort gevoel van opwinding? of zijn je testikels nog niet gedropt?quote:
Oh.. ja idd. Daar komen interviews op met fokkers?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Fylax is op de weblog, dat wist je toch wel?
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:10 schreef chroestjov het volgende:
Interview een hoopje stront op straat, dan krijg je vergelijkbare antwoorden.
watquote:Op maandag 16 februari 2015 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fylax van 15 heeft Der_Mann van 15 geïnterviewd omdat laatstgenoemde een soort denkbeeldige apotheose heeft ondergaan, iets wat eerstgenoemde blijkbaar dusdanig interessant vindt en denkt dat meer mensen hier de details van moeten weten, en gaat dit in de denkbeeldig drukbezochte weblog plaatsen.
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
Fylax van 15 heeft Der_Mann van 15 geïnterviewd omdat laatstgenoemde een soort denkbeeldige apotheose heeft ondergaan, iets wat eerstgenoemde blijkbaar dusdanig interessant vindt en denkt dat meer mensen hier de details van moeten weten, en gaat dit in de denkbeeldig drukbezochte weblog plaatsen.
Oke.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
blijkbaar ben ik gewoon de interessantste user hier. daar hoef je niet zo wrevelig over te doen, Matip.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:08 schreef Matip het volgende:
[..]
Heb je je eindelijk naar binnen gelikt, ga je herman out of all people interviewen.
heerlijk gevat berichtje, chroestjov. ik heb er weer hartelijk om moeten schaterlachen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:10 schreef chroestjov het volgende:
Interview een hoopje stront op straat, dan krijg je vergelijkbare antwoorden.
jeetje, wat een fantasie in de jeugd van tegenwoordig.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:15-02-2015 @ 13:50 door Nick (Fylax) - 1371 views - 6 reacties
quote:644 weergaven
dan weet je het nu wel, supergirl. je hebt weer wat kennis opgedaan, dat is alleen maar goed in het leven. van fouten moet je leren.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:18 schreef -supergirl- het volgende:
ik wist niet dat pizzabroodjes niet in de magnetron kunnen
Niet de nummer 1 zijnquote:Op maandag 16 februari 2015 14:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is de #4 poster van de KLB SC, TARDIS. dat snap jij natuurlijk ook wel.
Niet iedereen klikt het filmpje aan, dat snap je toch ook welquote:Op maandag 16 februari 2015 14:19 schreef voederbietel het volgende:
Bewijs dat de weblog doorgestoken kaart is:
Battle tussen Robert en Yvon
[..]
[..]
ja maar nu kan ik mijn pizzabroodje weggooienquote:Op maandag 16 februari 2015 14:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan weet je het nu wel, supergirl. je hebt weer wat kennis opgedaan, dat is alleen maar goed in het leven. van fouten moet je leren.
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:19 schreef voederbietel het volgende:
Bewijs dat de weblog doorgestoken kaart is:
Battle tussen Robert en Yvon
[..]
[..]
bij de nummers 1 tot en met 3 krijg je het ''hebben geen leven buiten FOK!'' verhaal. de #4 is het perfecte meetstuk voor kwantiteit en kwaliteit.quote:
Waarom zou je dan op het artikel klikken? Voor de comments?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet iedereen klikt het filmpje aan, dat snap je toch ook wel
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij de nummers 1 tot en met 3 krijg je het ''hebben geen leven buiten FOK!'' verhaal. de #4 is het perfecte meetstuk voor kwantiteit en kwaliteit.
Ik opende de YT 2x maar aantal views werd niet geupdate :s :squote:Op maandag 16 februari 2015 14:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zou je dan op het artikel klikken? Voor de comments?
Dat jij meewerkt aan deze poppenkast zeg.
zoals ik al zei, bij de nummers 1 tot en met 2 krijg je het ''hebben geen leven buiten FOK!'' verhaal. de #3 is het perfecte meetstuk voor kwantiteit en kwaliteit.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "KLB SC" van 01-02-2015 t/m 15-02-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 1979 TARDIS.
02 1861 deadprez
03 1524 Der_Mann
Sorry man
Gaat ook om unieke viewsquote:Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik opende de YT 2x maar aantal views werd niet geupdate :s :s
Ja, dat denk ik ook Herman.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar ben ik gewoon de interessantste user hier. daar hoef je niet zo wrevelig over te doen, Matip.
[..]
heerlijk gevat berichtje, chroestjov. ik heb er weer hartelijk om moeten schaterlachen.
[..]
jeetje, wat een fantasie in de jeugd van tegenwoordig.
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoals ik al zei, bij de nummers 1 tot en met 2 krijg je het ''hebben geen leven buiten FOK!'' verhaal. de #3 is het perfecte meetstuk voor kwantiteit en kwaliteit.
Ik vind jou maar een simpele vergeleken met #1 en #2 eigenlijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoals ik al zei, bij de nummers 1 tot en met 2 krijg je het ''hebben geen leven buiten FOK!'' verhaal. de #3 is het perfecte meetstuk voor kwantiteit en kwaliteit.
Dat vind ik nog eens vriendelijk van je.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een simpele vergeleken met #1 en #2 eigenlijk.
dat doet mij ontzettend veel deugd. Herman is echter niet mijn burgerlijke naam.quote:
wat is er aan de hand, Haas? praat tegen me.quote:
dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een simpele vergeleken met #1 en #2 eigenlijk.
Het beste paard van stal.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat vind ik nog eens vriendelijk van je.
dat klopt.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
Overigens ben ik wel een enorme spamnicht als je die stats zo ziet
Inhoud en kwantiteit is een gulde combinatie.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
Precies. Leer hier van.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |