Wollah wat jij praat, ik jou opzoeken en de moeder pak.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:52 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Van je aandachtshoerende milf moeder zeker
Vroegah.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zat er niet een ban aan vast, als die OP werd aangepast?
Middag!quote:Op maandag 16 februari 2015 12:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden!
heheeyquote:Op maandag 16 februari 2015 12:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden!
Ja, je kan niet zo heel goed overweg met vrouwen of wel?quote:Op maandag 16 februari 2015 11:58 schreef remi1986 het volgende:
hehe die roze poes was Ally toch? Mijn grote vriendin
Ja. Sportief dat je jezelf als eerste toevoegdquote:
Wie is Ally?quote:Op maandag 16 februari 2015 11:58 schreef remi1986 het volgende:
hehe die roze poes was Ally toch? Mijn grote vriendin
hahaha zo komt het wel over of niet?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, je kan niet zo heel goed overweg met vrouwen of wel?
Ik stond bovenaanquote:Op maandag 16 februari 2015 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Sportief dat je jezelf als eerste toevoegd
Allure, een chick uit Brabant die nogal easy was.quote:
haha inkoppertje ditquote:Op maandag 16 februari 2015 12:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom sta ik gvd niet bij de kwaliteitsusers.
Haha ik kwam jou gister tegenquote:Op maandag 16 februari 2015 11:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zat er niet een ban aan vast, als die OP werd aangepast?
Dat weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Omdat je er nog maar zelden bentquote:Op maandag 16 februari 2015 12:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Een goed verhaal verkoopt zich zelf. Bitches moeten reclame maken via de OP.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Jij mag geloven wat je wil geloven BT. Gekleurde veters strikken vergt al genoeg denk capaciteit.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben een niveautje te hoog he? ja.
Boven aan wat?quote:
Jaquote:Op maandag 16 februari 2015 12:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahaha zo komt het wel over of niet?
Oke radiopresentator voor een klaagbaak forum.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij mag geloven wat je wil geloven BT. Gekleurde veters strikken vergt al genoeg denk capaciteit.
quote:Op maandag 16 februari 2015 12:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gekleurde veters strikken vergt al genoeg denk capaciteit.
Willoow niet?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:09 schreef remi1986 het volgende:
Tardis, nog een paar voor de OP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah ja logisch.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had toch de OP en nog niemand had gereageerd dus ik had mijn UI als eerste man
quote:Op maandag 16 februari 2015 12:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat moment dat je Gridlok tegenkomt op een hempie in de plaatselijke Berhska.
[ afbeelding ]
Kkjelly als je zulke punten aanhaalt.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:09 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke radiopresentator voor een klaagbaak forum.
hahah best wel erg dat iik gelijk aan jou moest denken.quote:
Nou hier gaat me snor wel van krullen ja.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kkjelly als je zulke punten aanhaalt.
Waarom niet, dan was ik altijd bij je in de buurt ;squote:Op maandag 16 februari 2015 12:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahah best wel erg dat iik gelijk aan jou moest denken.![]()
niet gekocht tho. ;$
Die heb jij niet eens man.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Nou hier gaat me snor wel van krullen ja.
haha :$ krijg ik klappen van mijn vriendin tochquote:Op maandag 16 februari 2015 12:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom niet, dan was ik altijd bij je in de buurt ;s
Heeft ze/hij wat verkeerd gedaan?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hehe naja bepaal zelf maar
[..]
nee
jelly bitch, beter dumpen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha :$ krijg ik klappen van mijn vriendin toch
Gemist i guess.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Vorige deel. Dikke oorlog lol.
Bouw straks toch even een bruine toren op het maagdelijk wit porselein.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:13 schreef Gridlok het volgende:
Begin achter een computer zitten de hele dag een beetje beu te worden, ik wil weer terug de bouw in.
Jammer dat ik geen FOK!vriendin heb zeg. Lekker samen meets bespieden en FOK!scharrels aan elkaar doorschuiven.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:34 schreef ZarB het volgende:
[..]
Joh, heel Fok weet toch dat Aberella en JMF gescharreld hebben en dat zijn hem aan mij heeft gegeven zoals je je jongere zusje je oude winterjas geeft. Dat is echt geen geheim
Opzich wel goed idee, maag loopt al de hele dag te rommelen van de espresso.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bouw straks toch even een bruine toren op het maagdelijk wit porselein.
Gewoon mapima vragen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen FOK!vriendin heb zeg. Lekker samen meets bespieden en FOK!scharrels aan elkaar doorschuiven.
Zit gewoon een beetje m'n stageverantwoordelijkheden te ontduikenquote:Op maandag 16 februari 2015 12:10 schreef Matip het volgende:
hahaha mooi dit , tardis steekt kk veel moeite in de OP, en dan het volgende deel een andere OP te maken
Heb je toch al, mozy.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen FOK!vriendin heb zeg. Lekker samen meets bespieden en FOK!scharrels aan elkaar doorschuiven.
Snap ik voor 3 en half honderd in de maand.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zit gewoon een beetje m'n stageverantwoordelijkheden te ontduiken
Goed bezig jongen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt wel, alleen een beetje harigquote:Op maandag 16 februari 2015 12:20 schreef Chai het volgende:
Dat is anders, dat is geen FOK!hartsvriendin.
Zie dit nu pasquote:Tevens moet er altijd een vrouwelijke user zijn die haar heerlijke malse tetjes post. Dat zijn nu eenmaal de regels.
Wat moet je allemaal doen dan? Ik heb gewoon één opdracht.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hahaquote:Op maandag 16 februari 2015 12:13 schreef Gridlok het volgende:
Begin achter een computer zitten de hele dag een beetje beu te worden, ik wil weer terug de bouw in.
Draai gewoon mee in het bedrijf, doe dus verschillende dingen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal doen dan? Ik heb gewoon één opdracht.
M'n twee bazen hebben vrij genomen om te carnavallen en hoewel de werkdag om half 9 begon komen er toch nog steeds verspreid over de dag laffe collega's met wallen en tragische bloeddoorlopen ogen binnensjokken.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vriendelijke klap op de schouder verdien je wel.
Want jij bent kwaliteit?quote:
Hooi ettoo!!!quote:Op maandag 16 februari 2015 12:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
sideeffect, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriendin van mij!!!!
Ja. Ik meen het dan ook.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
M'n twee bazen hebben vrij genomen om te carnavallen en hoewel de werkdag om half 9 begon komen er toch nog steeds verspreid over de dag laffe collega's met wallen en tragische bloeddoorlopen ogen binnensjokken.
Dan mag ik best even een dijk van een OP in elkaar flansen
Heb je nu gewoon echt niks te doen?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
M'n twee bazen hebben vrij genomen om te carnavallen en hoewel de werkdag om half 9 begon komen er toch nog steeds verspreid over de dag laffe collega's met wallen en tragische bloeddoorlopen ogen binnensjokken.
Vind ik leukquote:Op maandag 16 februari 2015 12:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
waarom lach jij om mijn verdriet ;s
Sommige wel, maar de meeste zijn wel van belang.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja losse taakjes waarvan niemand het merkt als je ze niet doet?
zij hadden vast geen rekening gehouden met hun roddelden collega.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was aangenaam verrast mijn eigen UI aan te treffen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Louter kwaliteit in de KLB SC toch voederbietel?
Ik zie alleen maar ONZ-clowns.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:35 schreef Chloroform het volgende:
Jezus, oude OPAl die strijd om dat ding weg te halen voor niks
panzermaus heb je nog met cristinayang?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar ONZ-clowns.Zelfs dWc zit er niet meer tussen.
quote:Op maandag 16 februari 2015 12:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik was aangenaam verrast mijn eigen UI aan te treffen.
Hey schrale krabbenkopquote:Op maandag 16 februari 2015 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja ja, heb het al aangepast, zure haring.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:38 schreef hondebrokje het volgende:
Zij - roddelige-
Ben net wakker vriend
ja omdat TARDIS niet zit op te lettenquote:Op maandag 16 februari 2015 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Al ruim een halfjaar niet meer. Wie ben jij?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:37 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
panzermaus heb je nog met cristinayang?
Hoi lieverd.quote:
ik had het al aangepast hoe jij het zei baby.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja ja, heb het al aangepast, zure haring.
Kom haten danquote:Op maandag 16 februari 2015 12:39 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
ik had het al aangepast hoe jij het zei baby.
Ben niet zuur, ben zoet.
Watquote:Op maandag 16 februari 2015 12:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Al ruim een halfjaar niet meer. Wie ben jij?
[..]
Hoi lieverd.
quote:Op maandag 16 februari 2015 12:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
toto, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend van mij!!
ettoooquote:Op maandag 16 februari 2015 12:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
toto, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend van mij!!
Je droomvrouw, maar je hebt me nooit durven te benaderen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Al ruim een halfjaar niet meer. Wie ben jij?
[..]
Hoi lieverd.
Godverdomme, en nu is het te laat zeker. Mooi niet. Zeg op, hoe oud ben je.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:41 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Je droomvrouw, maar je hebt me nooit durven te benaderen.
De Poes en de Muis zijn nog heel gelukkig samen verder. Wonen nu in Zwitserland.quote:
Oh, boefje. Je zit ons in het ootje te nemen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdomme, en nu is het te laat zeker. Mooi niet. Zeg op, hoe oud ben je.
[..]
De Poes en de Muis zijn nog heel gelukkig samen verder. Wonen nu in Zwitserland.
Meloewaquote:Op maandag 16 februari 2015 12:41 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Je droomvrouw, maar je hebt me nooit durven te benaderen.
Nah, ik zat niet goed meer in mijn vel en de lol was er mede daardoor ook al een tijdlang af. We gingen daarna allebei ons eigen ding doen en op basis van de laatste berichten over en weer neem ik aan dat we allebei nu gelukkiger zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:41 schreef Chloroform het volgende:
Wat is er gebeurd, Panz. Heeft ze je betrapt met een goedkope snol?
Haha, dat ook weer niet. Maar die Poes en Muis konden het altijd al beter met elkaar vinden dan CY en ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, boefje. Je zit ons in het ootje te nemen.
Wat zit jij nou weer te lachen, puspikquote:
Ik moest lachen om je dadelneus.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te lachen, puspik
Jij bent een ontrouwe man.. daar houden we niet van.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdomme, en nu is het te laat zeker. Mooi niet. Zeg op, hoe oud ben je.
[..]
De Poes en de Muis zijn nog heel gelukkig samen verder. Wonen nu in Zwitserland.
Ahw, poepie toch.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, ik zat niet goed meer in mijn vel en de lol was er mede daardoor ook al een tijdlang af. We gingen daarna allebei ons eigen ding doen en op basis van de laatste berichten over en weer neem ik aan dat we allebei nu gelukkiger zijn.
[..]
Haha, dat ook weer niet. Maar die Poes en Muis konden het altijd al beter met elkaar vinden dan CY en ik.
Dat verteld die net achterlijke wandelende tak.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:45 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Jij bent een ontrouwe man.. daar houden we niet van.
Of wat was de reden dat jullie relatie kapseisde?
HAHAquote:Op maandag 16 februari 2015 12:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je dadelneus.
lieve schat, ben op mijn tel. Ik zie het achteraf pas.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat verteld die net achterlijke wandelende tak.
Gewoon transparant over alles, maak je daar geen zorgen over.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:45 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Jij bent een ontrouwe man.. daar houden we niet van.
Of wat was de reden dat jullie relatie kapseisde?
Ben sinds vandaag weer van mijn chlamydia-burn af en al een paar weken niet meer actief op de Tinder en OkC van deze wereld, het is weer leuk geweest. Na +- 42 uitzichtloze seksrelaties wil je wederom keihard trouwen. Enige gegadigden maar ik treed voorzichtig. Ik wil mijn vriendinnen niet kwijt.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, poepie toch.
En hoe is het nu dan?
Jezus, ik vroeg hoe het ging, niet of je een biografie wilde schrijvenquote:Op maandag 16 februari 2015 12:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon transparant over alles, maak je daar geen zorgen over.
Oh. Dat ik een deprimerende en opgefokte zak was geworden en daardoor eigenlijk nergens meer zin in had. Ook niet in haar. Of in leuk zijn voor wie dan ook. Dus dan moet je er vooral snel mee stoppen.
[..]
Ben sinds vandaag weer van mijn chlamydia-burn af en al een paar weken niet meer actief op de Tinder en OkC van deze wereld, het is weer leuk geweest. Na +- 42 uitzichtloze seksrelaties wil je wederom keihard trouwen. Enige gegadigden maar ik treed voorzichtig. Ik wil mijn vriendinnen niet kwijt.
De cycle is tot nu toe altijd geweest [1+ jaar relatie] [6 maanden alles] [1+ jaar relatie]. We zullen zien.
Op dit moment dan? Ik sta stijf van de dexamfetamine en sla Turing-complete Scala code uit mijn klavier. Wat doe jij?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus, ik vroeg hoe het ging, niet of je een biografie wilde schrijven
kkdriehoekquote:Op maandag 16 februari 2015 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
ik heb altijd al gezien dat jij op je tenen liep. Je wilde overcompenseren voor je nerd-periode ervoor maar kwam er achter dat dat ook niet het leven was.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh. Dat ik een deprimerende en opgefokte zak was geworden en daardoor eigenlijk nergens meer zin in had. Ook niet in haar. Of in leuk zijn voor wie dan ook. Dus dan moet je er vooral snel mee stoppen.
[..]
Ben sinds vandaag weer van mijn chlamydia-burn af en al een paar weken niet meer actief op de Tinder en OkC van deze wereld, het is weer leuk geweest. Na +- 42 uitzichtloze seksrelaties wil je wederom keihard trouwen. Enige gegadigden maar ik treed voorzichtig. Ik wil mijn vriendinnen niet kwijt.
De cycle is tot nu toe altijd geweest [1+ jaar relatie] [6 maanden alles] [1+ jaar relatie]. We zullen zien.
Ik heb ook een stijfjequote:Op maandag 16 februari 2015 12:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op dit moment dan? Ik sta stijf van de dexamfetamine en sla Turing-complete Scala code uit mijn klavier. Wat doe jij?
Yeah, je zou kunnen stellen dat ik niet gelukkig van mezelf word wanneer ik bewust loop te underachieven. Of hoe je het ook maar wil noemen. Dat voelt niet goed hier.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:51 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
ik heb altijd al gezien dat jij op je tenen liep. Je wilde overcompenseren voor je nerd-periode ervoor maar kwam er achter dat dat ook niet het leven was.
Ik neem aan dat je nu ook wat minder obsessief doet sporten?
Gr. Dr. Pill / 2 jaar te laat.
Ja klopt, je moet je leven sowieso niet acteren dan krijg al snel gevoel dat je in een waas leeft.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, je zou kunnen stellen dat ik niet gelukkig van mezelf word wanneer ik bewust loop te underachieven. Of hoe je het ook maar wil noemen. Dat voelt niet goed hier.
Gym = tegenwoordig meer dagen per week, maar dan minder lang. (45 minuten meestal) Houdt mijn mentale state stabieler. Die ups en downs die je oploopt door een dag niet trainen/eten maken het geheel kapot. Dit werkt beter.
Wie ben jij nu eigenlijk?
Die eerste relatie was toch heel veel jaar?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Acteren was ook weer niet het juiste woord hoor. En de shape is nu beter dan ooit. Blijft toch belangrijk voor me.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:05 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja klopt, je moet je leven sowieso niet acteren dan krijg al snel gevoel dat je in een waas leeft.
Beter toch en je hebt nog steeds een fit lichaam.
Ik ben meloewa :$
Nah, zat ook een break tussen van een paar maanden.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Die eerste relatie was toch heel veel jaar?
Hoi. Ja, het een sluit ander niet uit.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Acteren was ook weer niet het juiste woord hoor. En de shape is nu beter dan ooit. Blijft toch belangrijk voor me.
Hoi Meloewa.
[..]
Nah, zat ook een break tussen van een paar maanden.
Mensen, de winter is bijna voorbij.
watte?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:12 schreef -supergirl- het volgende:
is het normaal het lettertype heel raar is nu
wees blij, ik heb geen zonneschermquote:Op maandag 16 februari 2015 13:13 schreef Chai het volgende:
Zonnescherm omlaag gedaan vanwege de zon op mijn scherm waardoor ik de opmaak in mijn document niet meer goed kon zien.
Haal die piemel eens uit je ogen.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja de e lijkt op een o enzo. heel vaag allemaal. random spaties in quotes
nee geen last van.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja de e lijkt op een o enzo. heel vaag allemaal. random spaties in quotes
Make me!quote:Op maandag 16 februari 2015 13:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
houd jij je snavel eens, addergebroed!
Ik kom niet in Rotterdam, principe kwestie.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
16.00 rdam central station
be there...............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik was laatst in die onderwater-coffeeshop geweest aldaar.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
16.00 rdam central station
be there...............
quote:Op maandag 16 februari 2015 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kom niet in Rotterdam, principe kwestie.Jij houdt het liever bij Assen of Hooghalen, nietwaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Jazeker. srs.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:27 schreef Matip het volgende:
[..]
Jij houdt het liever bij Assen of Hooghalen, nietwaar?
Zal ook dan een mooie taal zijn. Maar wat kom jij hier doen? Is dit weer zo'n enquete?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:26 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Mee eens dat het Nederlands een mooie taal zou zijn als het in het Cyrillisch werd geschreven?
Snap ik wel hoor. Ik zie mezelf over een x aantal jaar ook wel ergens in Drenthe, Groningen of Friesland wonen.quote:
Nou nou, ik mag toch best hier posten of zijn daar regels voor?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zal ook dan een mooie taal zijn. Maar wat kom jij hier doen? Is dit weer zo'n enquete?
Ja nou ik vind dat soort plekken echt 10x mooier dan Rotterdam, snap ook niet dat iemand het daar niet mee eens zou zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:31 schreef Matip het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor. Ik zie mezelf over een x aantal jaar ook wel ergens in Drenthe, Groningen of Friesland wonen.
Kijk verdomme in de OP, die zooi staat er niet voor niets. Onvoorstelbaar veel trammelant is daar om geweest.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:31 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Nou nou, ik mag toch best hier posten of zijn daar regels voor?
Watquote:Op maandag 16 februari 2015 12:53 schreef Panzermaus het volgende:
Houdt mijn mentale state stabieler. Die ups en downs die je oploopt door een dag niet trainen/eten maken het geheel kapot.
Is de insteek hier dat je tietenpics wil?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk verdomme in de OP, die zooi staat er niet voor niets. Onvoorstelbaar veel trammelant is daar om geweest.
Sowieso, drenthe.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nou ik vind dat soort plekken echt 10x mooier dan Rotterdam, snap ook niet dat iemand het daar niet mee eens zou zijn.
Hoe kom je bij Hooghalen btw?mooi dorpje
Al ben ik wel blij met Groningen stad hoor
Had al gezien dat ze een vriend heeft. Dan hoeft dat van mij niet meer.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is de insteek hier dat je tietenpics wil?
Wat doen die vrouwen dan nog op FOK! vraag je je afquote:Op maandag 16 februari 2015 13:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Had al gezien dat ze een vriend heeft. Dan hoeft dat van mij niet meer.
Wat doen wij hier nog.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat doen die vrouwen dan nog op FOK! vraag je je af
Iddquote:Op maandag 16 februari 2015 13:34 schreef Matip het volgende:
[..]
Sowieso, drenthe.![]()
Rotterdam is dan ook wel écht een pauperstad, zou ik niet eens dood gevonden willen worden.
Haha, goede vriendin van mijn vriendin woont daar. Mooi dorpje inderdaad.
Heb jij het gemaaktquote:
Nee is oud. Kk oud zou je wel kunnen zeggen, maar liever niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb jij het gemaakt
verder wel mooi
Het komt wel erg dichtbij zo, nootjes...quote:Op maandag 16 februari 2015 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iddruikt ook gewoon lekker hier
not even kidding.
Kwam al in Hooghalen sinds mijn jonge jeugdHet grote zand. Heb er ook bekenden wonen.
Ja, misschien moeten we minder informatie delen...quote:Op maandag 16 februari 2015 13:36 schreef Matip het volgende:
[..]
Het komt wel erg dichtbij zo, nootjes...
Shit.quote:
We zitten wel op hetzelfde level coolness. Naja bijna, Matip zit iets hoger.quote:
Wou net zeggen, Matip is wel een lauwe boi hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We zitten wel op hetzelfde level coolness. Naja bijna, Matip zit iets hoger.
Cool > lauw.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wou net zeggen, Matip is wel een lauwe boi hoor.
quote:Op maandag 16 februari 2015 13:53 schreef remi1986 het volgende:
godsklere wat een mooie tijd was dit toch![]()
![]()
KLB / [KLB SC] duurt lang
Hehehequote:Op woensdag 7 november 2012 14:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
vieze topickaper, kowed. Latik shi darba a ezel. Soepvergiet.
Grappig om te zien hoe users dan komen en gaan.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:53 schreef remi1986 het volgende:
godsklere wat een mooie tijd was dit toch![]()
![]()
KLB / [KLB SC] duurt lang
Je bent zelf een lauwe boi.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wou net zeggen, Matip is wel een lauwe boi hoor.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
kaanaka je dikke kk moer die kiblingverkoopt wat doe je stoer a8ter pc hoe oud ben je ??? 8 ?????
Neen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh jij hebt vakantie? Ga naar buiten, het is lekker weer.
Niet dat ik weet. Zou zomaar kunnen.quote:
Wanneer komt dat interview nou?quote:
Waarom Herman trouwens?quote:
Heb je je eindelijk naar binnen gelikt, ga je herman out of all people interviewen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat hij nu een Volwassen_Mann is.
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:08 schreef Matip het volgende:
[..]
Heb je je eindelijk naar binnen gelikt, ga je herman out of all people interviewen.
Hoe ga je hem interviewen? Telefonisch? Of gewoon een dom lijstje vragen in laten vullen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat hij nu een Volwassen_Mann is.
Fylax is op de weblog, dat wist je toch wel?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Wie zou dan goed zijn om te interviewen? waar agat dit over btw? klb radio?
Ik ben nu crew eh.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Wie zou dan goed zijn om te interviewen? waar gaat dit over btw? klb radio?
Fylax van 15 heeft Der_Mann van 15 geïnterviewd omdat laatstgenoemde een soort denkbeeldige apotheose heeft ondergaan, iets wat eerstgenoemde blijkbaar dusdanig interessant vindt en denkt dat meer mensen hier de details van moeten weten, en gaat dit in de denkbeeldig drukbezochte weblog plaatsen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Wie zou dan goed zijn om te interviewen? waar gaat dit over btw? klb radio?
Als je dit uittypt, heb je dan ook een soort gevoel van opwinding? of zijn je testikels nog niet gedropt?quote:
Oh.. ja idd. Daar komen interviews op met fokkers?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Fylax is op de weblog, dat wist je toch wel?
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:10 schreef chroestjov het volgende:
Interview een hoopje stront op straat, dan krijg je vergelijkbare antwoorden.
watquote:Op maandag 16 februari 2015 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fylax van 15 heeft Der_Mann van 15 geïnterviewd omdat laatstgenoemde een soort denkbeeldige apotheose heeft ondergaan, iets wat eerstgenoemde blijkbaar dusdanig interessant vindt en denkt dat meer mensen hier de details van moeten weten, en gaat dit in de denkbeeldig drukbezochte weblog plaatsen.
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
Fylax van 15 heeft Der_Mann van 15 geïnterviewd omdat laatstgenoemde een soort denkbeeldige apotheose heeft ondergaan, iets wat eerstgenoemde blijkbaar dusdanig interessant vindt en denkt dat meer mensen hier de details van moeten weten, en gaat dit in de denkbeeldig drukbezochte weblog plaatsen.
Oke.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
blijkbaar ben ik gewoon de interessantste user hier. daar hoef je niet zo wrevelig over te doen, Matip.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:08 schreef Matip het volgende:
[..]
Heb je je eindelijk naar binnen gelikt, ga je herman out of all people interviewen.
heerlijk gevat berichtje, chroestjov. ik heb er weer hartelijk om moeten schaterlachen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:10 schreef chroestjov het volgende:
Interview een hoopje stront op straat, dan krijg je vergelijkbare antwoorden.
jeetje, wat een fantasie in de jeugd van tegenwoordig.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:15-02-2015 @ 13:50 door Nick (Fylax) - 1371 views - 6 reacties
quote:644 weergaven
dan weet je het nu wel, supergirl. je hebt weer wat kennis opgedaan, dat is alleen maar goed in het leven. van fouten moet je leren.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:18 schreef -supergirl- het volgende:
ik wist niet dat pizzabroodjes niet in de magnetron kunnen
Niet de nummer 1 zijnquote:Op maandag 16 februari 2015 14:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is de #4 poster van de KLB SC, TARDIS. dat snap jij natuurlijk ook wel.
Niet iedereen klikt het filmpje aan, dat snap je toch ook welquote:Op maandag 16 februari 2015 14:19 schreef voederbietel het volgende:
Bewijs dat de weblog doorgestoken kaart is:
Battle tussen Robert en Yvon
[..]
[..]
ja maar nu kan ik mijn pizzabroodje weggooienquote:Op maandag 16 februari 2015 14:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan weet je het nu wel, supergirl. je hebt weer wat kennis opgedaan, dat is alleen maar goed in het leven. van fouten moet je leren.
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:19 schreef voederbietel het volgende:
Bewijs dat de weblog doorgestoken kaart is:
Battle tussen Robert en Yvon
[..]
[..]
bij de nummers 1 tot en met 3 krijg je het ''hebben geen leven buiten FOK!'' verhaal. de #4 is het perfecte meetstuk voor kwantiteit en kwaliteit.quote:
Waarom zou je dan op het artikel klikken? Voor de comments?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet iedereen klikt het filmpje aan, dat snap je toch ook wel
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij de nummers 1 tot en met 3 krijg je het ''hebben geen leven buiten FOK!'' verhaal. de #4 is het perfecte meetstuk voor kwantiteit en kwaliteit.
Ik opende de YT 2x maar aantal views werd niet geupdate :s :squote:Op maandag 16 februari 2015 14:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zou je dan op het artikel klikken? Voor de comments?
Dat jij meewerkt aan deze poppenkast zeg.
zoals ik al zei, bij de nummers 1 tot en met 2 krijg je het ''hebben geen leven buiten FOK!'' verhaal. de #3 is het perfecte meetstuk voor kwantiteit en kwaliteit.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "KLB SC" van 01-02-2015 t/m 15-02-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 1979 TARDIS.
02 1861 deadprez
03 1524 Der_Mann
Sorry man
Gaat ook om unieke viewsquote:Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik opende de YT 2x maar aantal views werd niet geupdate :s :s
Ja, dat denk ik ook Herman.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar ben ik gewoon de interessantste user hier. daar hoef je niet zo wrevelig over te doen, Matip.
[..]
heerlijk gevat berichtje, chroestjov. ik heb er weer hartelijk om moeten schaterlachen.
[..]
jeetje, wat een fantasie in de jeugd van tegenwoordig.
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoals ik al zei, bij de nummers 1 tot en met 2 krijg je het ''hebben geen leven buiten FOK!'' verhaal. de #3 is het perfecte meetstuk voor kwantiteit en kwaliteit.
Ik vind jou maar een simpele vergeleken met #1 en #2 eigenlijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoals ik al zei, bij de nummers 1 tot en met 2 krijg je het ''hebben geen leven buiten FOK!'' verhaal. de #3 is het perfecte meetstuk voor kwantiteit en kwaliteit.
Dat vind ik nog eens vriendelijk van je.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een simpele vergeleken met #1 en #2 eigenlijk.
dat doet mij ontzettend veel deugd. Herman is echter niet mijn burgerlijke naam.quote:
wat is er aan de hand, Haas? praat tegen me.quote:
dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een simpele vergeleken met #1 en #2 eigenlijk.
Het beste paard van stal.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat vind ik nog eens vriendelijk van je.
dat klopt.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
Overigens ben ik wel een enorme spamnicht als je die stats zo ziet
Inhoud en kwantiteit is een gulde combinatie.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
Precies. Leer hier van.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
Vanochtend ook weer BZV nieuws op de radio enzoquote:Op maandag 16 februari 2015 14:39 schreef remi1986 het volgende:
4,2 miljoen mensen hebben gisteren BZV gekeken, waar gaat het heen met dit land
BZV?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:39 schreef remi1986 het volgende:
Band Zonder Vrouw.quote:
Mooi programma.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:39 schreef remi1986 het volgende:
Boer Bertie heeft gelukkig geen keuze moeten maken want Ciska voelde de klik niet, Geile Geert heeft Mary naar huis gestuurd want hij kan haar niet de aandacht geven die zij verwacht.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:39 schreef remi1986 het volgende:
bedankt, dit wilde ik echt wetenquote:Op maandag 16 februari 2015 14:42 schreef Matip het volgende:
[..]
Boer Bertie heeft gelukkig geen keuze moeten maken want Ciska voelde de klik niet, Geile Geert heeft Mary naar huis gestuurd want hij kan haar niet de aandacht geven die zij verwacht.
Bazen programma.
Omdat willoow hier niet meer komt?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:43 schreef Chloroform het volgende:
Remi heeft gewoon een beetje liefdesverdriet.
Omdat ze niet exclusief wil met remiquote:
Dat is een verrassing ook?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat ze niet exclusief wil met remi
hehequote:Op maandag 16 februari 2015 14:43 schreef Chloroform het volgende:
Remi heeft gewoon een beetje liefdesverdriet.
BZVquote:Op maandag 16 februari 2015 14:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
bedankt, dit wilde ik echt weten
noem je mijn moeder nu een hoer :s :squote:Op maandag 16 februari 2015 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is een verrassing ook?alle vrouwen zijn hoeren behalve mijn vriendin en mijn moeder.
Voor remi wel, laat die jongen nou even zijn emotionele moment hebben.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is een verrassing ook?alle vrouwen zijn hoeren behalve mijn vriendin en mijn moeder.
Chloro please ... beter scheld je me gewoon uitquote:Op maandag 16 februari 2015 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor remi wel, laat die jongen nou even zijn emotionele moment hebben.
je hebt gelijk....quote:Op maandag 16 februari 2015 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor remi wel, laat die jongen nou even zijn emotionele moment hebben.
Wow, ja i guess :squote:Op maandag 16 februari 2015 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
noem je mijn moeder nu een hoer :s :s
lol, dit weet ik al jarenquote:Op maandag 16 februari 2015 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je hebt gelijk....
komt goed remi, als je eenmaal accepteert dat vrouwen hoeren zijn haha
lolquote:
die postte hier gisterenavond nog gewoon.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:48 schreef Matip het volgende:
Maar Remi, waarom komt willoow hier niet meer dan?
weet ik veel...zwakzinnig?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:48 schreef Matip het volgende:
Maar Remi, waarom komt willoow hier niet meer dan?
Ontken het maar niet, het is niet erg.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Chloro please ... beter scheld je me gewoon uit
Nou nou, een week geleden was ze nog je droomvrouw.quote:
weet even niet wat ik hier nu op moet zeggen :squote:Op maandag 16 februari 2015 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je hebt gelijk....
komt goed remi, als je eenmaal accepteert dat vrouwen hoeren zijn haha
[..]
Wow, ja i guess :s
klopt, kan veel veranderen in een weekquote:Op maandag 16 februari 2015 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou nou, een week geleden was ze nog je droomvrouw.
Hey Chloro, doe jij ook aan carnaval?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou nou, een week geleden was ze nog je droomvrouw.
Zou niet pikken hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 14:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet even niet wat ik hier nu op moet zeggen :s
dat kan ik zeker beamen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
klopt, kan veel veranderen in een week
Ik ook niet eigenlijk... ik wil sorry zeggen maar dan lieg ik, en doe ik de wereldse wijsheid over vrouwen teniet.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet even niet wat ik hier nu op moet zeggen :s
Alleen maar omdat ze niet net zo veel van jou houdt als jij van haarquote:Op maandag 16 februari 2015 14:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is gewoon sensatie ditquote:Op maandag 16 februari 2015 14:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand een link naar die fittie? Weet nog steeds niet waar dit allemaal over gaat.
Maar alleen omdat ze je wilde delen? gewoon om lachen en naar de volgende gaan remi. Niet laten merken dat het je steektquote:Op maandag 16 februari 2015 14:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Hoi Matip, nee, maar wil wel leuk pakje voor jou aantrekken hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Hey Chloro, doe jij ook aan carnaval?
"Wat een leuke jongen, die TARDIS."quote:Op maandag 16 februari 2015 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tis toch allemaal sensatie?
- geert glas
dat klinkt als een wijze man.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tis toch allemaal sensatie?
- geert glas
dat je er van geschrokken bent zegt eigenlijk al genoegquote:Op maandag 16 februari 2015 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk... ik wil sorry zeggen maar dan lieg ik, en doe ik de wereldse wijsheid over vrouwen teniet.
Ahwquote:Op maandag 16 februari 2015 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Wat een leuke jongen, die TARDIS."
- de moeder van TARDIS.
Jezus, ik moest nog gniffelen ookquote:Op maandag 16 februari 2015 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Wat een leuke jongen, die TARDIS."
- de moeder van TARDIS.
oke je hebt gelijk ... en nu?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze niet net zo veel van jou houdt als jij van haar
Zou dat pandapak wel van jouw lijf willen scheuren dan. ;squote:Op maandag 16 februari 2015 14:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoi Matip, nee, maar wil wel leuk pakje voor jou aantrekken hoor.![]()
![]()
Pandapak ofzo
Ik ben zeker geschrokken...quote:Op maandag 16 februari 2015 14:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat je er van geschrokken bent zegt eigenlijk al genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |