quote:15-02-2015 @ 13:50 door Nick (Fylax) - 1371 views - 6 reacties
quote:644 weergaven
dan weet je het nu wel, supergirl. je hebt weer wat kennis opgedaan, dat is alleen maar goed in het leven. van fouten moet je leren.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:18 schreef -supergirl- het volgende:
ik wist niet dat pizzabroodjes niet in de magnetron kunnen
Niet de nummer 1 zijnquote:Op maandag 16 februari 2015 14:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is de #4 poster van de KLB SC, TARDIS. dat snap jij natuurlijk ook wel.
Niet iedereen klikt het filmpje aan, dat snap je toch ook welquote:Op maandag 16 februari 2015 14:19 schreef voederbietel het volgende:
Bewijs dat de weblog doorgestoken kaart is:
Battle tussen Robert en Yvon
[..]
[..]
ja maar nu kan ik mijn pizzabroodje weggooienquote:Op maandag 16 februari 2015 14:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan weet je het nu wel, supergirl. je hebt weer wat kennis opgedaan, dat is alleen maar goed in het leven. van fouten moet je leren.
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:19 schreef voederbietel het volgende:
Bewijs dat de weblog doorgestoken kaart is:
Battle tussen Robert en Yvon
[..]
[..]
bij de nummers 1 tot en met 3 krijg je het ''hebben geen leven buiten FOK!'' verhaal. de #4 is het perfecte meetstuk voor kwantiteit en kwaliteit.quote:
Waarom zou je dan op het artikel klikken? Voor de comments?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet iedereen klikt het filmpje aan, dat snap je toch ook wel
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij de nummers 1 tot en met 3 krijg je het ''hebben geen leven buiten FOK!'' verhaal. de #4 is het perfecte meetstuk voor kwantiteit en kwaliteit.
Ik opende de YT 2x maar aantal views werd niet geupdate :s :squote:Op maandag 16 februari 2015 14:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zou je dan op het artikel klikken? Voor de comments?
Dat jij meewerkt aan deze poppenkast zeg.
zoals ik al zei, bij de nummers 1 tot en met 2 krijg je het ''hebben geen leven buiten FOK!'' verhaal. de #3 is het perfecte meetstuk voor kwantiteit en kwaliteit.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "KLB SC" van 01-02-2015 t/m 15-02-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 1979 TARDIS.
02 1861 deadprez
03 1524 Der_Mann
Sorry man
Gaat ook om unieke viewsquote:Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik opende de YT 2x maar aantal views werd niet geupdate :s :s
Ja, dat denk ik ook Herman.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar ben ik gewoon de interessantste user hier. daar hoef je niet zo wrevelig over te doen, Matip.
[..]
heerlijk gevat berichtje, chroestjov. ik heb er weer hartelijk om moeten schaterlachen.
[..]
jeetje, wat een fantasie in de jeugd van tegenwoordig.
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoals ik al zei, bij de nummers 1 tot en met 2 krijg je het ''hebben geen leven buiten FOK!'' verhaal. de #3 is het perfecte meetstuk voor kwantiteit en kwaliteit.
Ik vind jou maar een simpele vergeleken met #1 en #2 eigenlijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoals ik al zei, bij de nummers 1 tot en met 2 krijg je het ''hebben geen leven buiten FOK!'' verhaal. de #3 is het perfecte meetstuk voor kwantiteit en kwaliteit.
Dat vind ik nog eens vriendelijk van je.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een simpele vergeleken met #1 en #2 eigenlijk.
dat doet mij ontzettend veel deugd. Herman is echter niet mijn burgerlijke naam.quote:
wat is er aan de hand, Haas? praat tegen me.quote:
dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een simpele vergeleken met #1 en #2 eigenlijk.
Het beste paard van stal.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat vind ik nog eens vriendelijk van je.
dat klopt.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
Overigens ben ik wel een enorme spamnicht als je die stats zo ziet
Inhoud en kwantiteit is een gulde combinatie.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
Precies. Leer hier van.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |