Ontken het maar niet, het is niet erg.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Chloro please ... beter scheld je me gewoon uit
Nou nou, een week geleden was ze nog je droomvrouw.quote:
weet even niet wat ik hier nu op moet zeggen :squote:Op maandag 16 februari 2015 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je hebt gelijk....
komt goed remi, als je eenmaal accepteert dat vrouwen hoeren zijn haha
[..]
Wow, ja i guess :s
klopt, kan veel veranderen in een weekquote:Op maandag 16 februari 2015 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou nou, een week geleden was ze nog je droomvrouw.
Hey Chloro, doe jij ook aan carnaval?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou nou, een week geleden was ze nog je droomvrouw.
Zou niet pikken hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 14:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet even niet wat ik hier nu op moet zeggen :s
dat kan ik zeker beamen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
klopt, kan veel veranderen in een week
Ik ook niet eigenlijk... ik wil sorry zeggen maar dan lieg ik, en doe ik de wereldse wijsheid over vrouwen teniet.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet even niet wat ik hier nu op moet zeggen :s
Alleen maar omdat ze niet net zo veel van jou houdt als jij van haarquote:Op maandag 16 februari 2015 14:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is gewoon sensatie ditquote:Op maandag 16 februari 2015 14:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand een link naar die fittie? Weet nog steeds niet waar dit allemaal over gaat.
Maar alleen omdat ze je wilde delen? gewoon om lachen en naar de volgende gaan remi. Niet laten merken dat het je steektquote:Op maandag 16 februari 2015 14:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Hoi Matip, nee, maar wil wel leuk pakje voor jou aantrekken hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Hey Chloro, doe jij ook aan carnaval?
"Wat een leuke jongen, die TARDIS."quote:Op maandag 16 februari 2015 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tis toch allemaal sensatie?
- geert glas
dat klinkt als een wijze man.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tis toch allemaal sensatie?
- geert glas
dat je er van geschrokken bent zegt eigenlijk al genoegquote:Op maandag 16 februari 2015 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk... ik wil sorry zeggen maar dan lieg ik, en doe ik de wereldse wijsheid over vrouwen teniet.
Ahwquote:Op maandag 16 februari 2015 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Wat een leuke jongen, die TARDIS."
- de moeder van TARDIS.
Jezus, ik moest nog gniffelen ookquote:Op maandag 16 februari 2015 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Wat een leuke jongen, die TARDIS."
- de moeder van TARDIS.
oke je hebt gelijk ... en nu?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze niet net zo veel van jou houdt als jij van haar
Zou dat pandapak wel van jouw lijf willen scheuren dan. ;squote:Op maandag 16 februari 2015 14:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoi Matip, nee, maar wil wel leuk pakje voor jou aantrekken hoor.![]()
![]()
Pandapak ofzo
Ik ben zeker geschrokken...quote:Op maandag 16 februari 2015 14:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat je er van geschrokken bent zegt eigenlijk al genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |