Make me!quote:Op maandag 16 februari 2015 13:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
houd jij je snavel eens, addergebroed!
Ik kom niet in Rotterdam, principe kwestie.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
16.00 rdam central station
be there...............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik was laatst in die onderwater-coffeeshop geweest aldaar.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
16.00 rdam central station
be there...............
quote:Op maandag 16 februari 2015 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kom niet in Rotterdam, principe kwestie.Jij houdt het liever bij Assen of Hooghalen, nietwaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Jazeker. srs.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:27 schreef Matip het volgende:
[..]
Jij houdt het liever bij Assen of Hooghalen, nietwaar?
Zal ook dan een mooie taal zijn. Maar wat kom jij hier doen? Is dit weer zo'n enquete?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:26 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Mee eens dat het Nederlands een mooie taal zou zijn als het in het Cyrillisch werd geschreven?
Snap ik wel hoor. Ik zie mezelf over een x aantal jaar ook wel ergens in Drenthe, Groningen of Friesland wonen.quote:
Nou nou, ik mag toch best hier posten of zijn daar regels voor?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zal ook dan een mooie taal zijn. Maar wat kom jij hier doen? Is dit weer zo'n enquete?
Ja nou ik vind dat soort plekken echt 10x mooier dan Rotterdam, snap ook niet dat iemand het daar niet mee eens zou zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:31 schreef Matip het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor. Ik zie mezelf over een x aantal jaar ook wel ergens in Drenthe, Groningen of Friesland wonen.
Kijk verdomme in de OP, die zooi staat er niet voor niets. Onvoorstelbaar veel trammelant is daar om geweest.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:31 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Nou nou, ik mag toch best hier posten of zijn daar regels voor?
Watquote:Op maandag 16 februari 2015 12:53 schreef Panzermaus het volgende:
Houdt mijn mentale state stabieler. Die ups en downs die je oploopt door een dag niet trainen/eten maken het geheel kapot.
Is de insteek hier dat je tietenpics wil?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk verdomme in de OP, die zooi staat er niet voor niets. Onvoorstelbaar veel trammelant is daar om geweest.
Sowieso, drenthe.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nou ik vind dat soort plekken echt 10x mooier dan Rotterdam, snap ook niet dat iemand het daar niet mee eens zou zijn.
Hoe kom je bij Hooghalen btw?mooi dorpje
Al ben ik wel blij met Groningen stad hoor
Had al gezien dat ze een vriend heeft. Dan hoeft dat van mij niet meer.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is de insteek hier dat je tietenpics wil?
Wat doen die vrouwen dan nog op FOK! vraag je je afquote:Op maandag 16 februari 2015 13:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Had al gezien dat ze een vriend heeft. Dan hoeft dat van mij niet meer.
Wat doen wij hier nog.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat doen die vrouwen dan nog op FOK! vraag je je af
Iddquote:Op maandag 16 februari 2015 13:34 schreef Matip het volgende:
[..]
Sowieso, drenthe.![]()
Rotterdam is dan ook wel écht een pauperstad, zou ik niet eens dood gevonden willen worden.
Haha, goede vriendin van mijn vriendin woont daar. Mooi dorpje inderdaad.
Heb jij het gemaaktquote:
Nee is oud. Kk oud zou je wel kunnen zeggen, maar liever niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb jij het gemaakt
verder wel mooi
Het komt wel erg dichtbij zo, nootjes...quote:Op maandag 16 februari 2015 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iddruikt ook gewoon lekker hier
not even kidding.
Kwam al in Hooghalen sinds mijn jonge jeugdHet grote zand. Heb er ook bekenden wonen.
Ja, misschien moeten we minder informatie delen...quote:Op maandag 16 februari 2015 13:36 schreef Matip het volgende:
[..]
Het komt wel erg dichtbij zo, nootjes...
Shit.quote:
We zitten wel op hetzelfde level coolness. Naja bijna, Matip zit iets hoger.quote:
Wou net zeggen, Matip is wel een lauwe boi hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We zitten wel op hetzelfde level coolness. Naja bijna, Matip zit iets hoger.
Cool > lauw.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wou net zeggen, Matip is wel een lauwe boi hoor.
quote:Op maandag 16 februari 2015 13:53 schreef remi1986 het volgende:
godsklere wat een mooie tijd was dit toch![]()
![]()
KLB / [KLB SC] duurt lang
Hehehequote:Op woensdag 7 november 2012 14:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
vieze topickaper, kowed. Latik shi darba a ezel. Soepvergiet.
Grappig om te zien hoe users dan komen en gaan.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:53 schreef remi1986 het volgende:
godsklere wat een mooie tijd was dit toch![]()
![]()
KLB / [KLB SC] duurt lang
Je bent zelf een lauwe boi.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wou net zeggen, Matip is wel een lauwe boi hoor.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
kaanaka je dikke kk moer die kiblingverkoopt wat doe je stoer a8ter pc hoe oud ben je ??? 8 ?????
Neen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh jij hebt vakantie? Ga naar buiten, het is lekker weer.
Niet dat ik weet. Zou zomaar kunnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |