Nouja als ik naar zoiets als Lowlands, Sziget of Dour zou gaan dan zouden de kilo's er ook snel afvliegenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Snap best dat het verleidelijk is, maar je verneukt toch je hele lichaam.
Alweer?quote:
Die lijkt op dat plaatje die Germano poste daarstraksquote:
Alsof die puber jou iets kan doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Duurt lang, amper 1 minuut verder man. Volgende keer kaap ik er ook gewoon 1 dan
.
Niet te merken.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja als ik naar zoiets als Lowlands, Sziget of Dour zou gaan dan zouden de kilo's er ook snel afvliegen
nou nou hoe hou je het volquote:Op woensdag 7 november 2012 14:26 schreef Germano het volgende:
Druk schema vanavond. Kamer poetsen, even tannen en voetbal kijken.
Booty van TS?quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:26 schreef remi1986 het volgende:
Ally moest aan jou denken toen ik net dit nummer luisterde
Meen je dit? Oh jeetje, wat spannend.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:26 schreef Nestalgie het volgende:
zus vond gister tips in mn portemonnee en verdenkt me nu zwaar van joints
weet je hoelang ik moest wachten, mn lul kan niet zolang zonder aan zn trekken toe te komen, ik moest weer verder kunnen fappen om vervolgens het op te snuivenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Duurt lang, amper 1 minuut verder man. Volgende keer kaap ik er ook gewoon 1 dan
.
joa dikke cliffhanger jongequote:Op woensdag 7 november 2012 14:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Meen je dit? Oh jeetje, wat spannend.
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:26 schreef Germano het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Meen je dit? Oh jeetje, wat spannend.
'even tannen' POOTJE!!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:26 schreef Germano het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat lach jij a vieze topickaper, kowed. Latik shi darba a ezel. Soepvergiet.
Hou je even je mond nu?quote:
dindiemek a zemmel heloef mi pampa doerakquote:Op woensdag 7 november 2012 14:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
klopt wel, maar ik neuk tenminste geen mannen in hun reet om vervolgens de poep aan mn lul over mn gezicht uit te smeren dan zeggen dat je gewoon ging 'tannen'quote:
Ah, kut. Betrapt.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
klopt wel, maar ik neuk tenminste geen mannen in hun reet om vervolgens de poep aan mn lul over mn gezicht uit te smeren dan zeggen dat je gewoon ging 'tannen'
Zegt Sanderquote:Op woensdag 7 november 2012 14:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Ah, komt ons sociaal gestoord, stevig wezen ook even grappen en grollen.
Phonehouse reclame?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:32 schreef Allure_ het volgende:
A relationship without trust is like a phone without service and what do you do with a phone that doesn't have service? Play games.
Sanderquote:
dat is imo eminems dopeste freestyle/ dissquote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef remi1986 het volgende:
Ally, Drake gekilled op zijn eigen beat![]()
the warning vond ik harderquote:Op woensdag 7 november 2012 14:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat is imo eminems dopeste freestyle/ diss
sander had hem nooit weggedruktquote:
Jammer dat je nog niet van mijn humor hebt kunnen genieten.quote:
Nail in the coffin tegen Benzino vond ik het hardstequote:Op woensdag 7 november 2012 14:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat is imo eminems dopeste freestyle/ diss
the warning is t enigste nummer wat ik maar 1 x niet heel aandachtig heb beluisterd, zo maar eens beluisteren.quote:
ij bedoelde eigenlijk ook meer freestylequote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Nail in the coffin tegen Benzino vond ik het hardste
ow ja sorryquote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ij bedoelde eigenlijk ook meer freestyle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |