niets is hier privé neequote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahamaar wat is jouw verklaring dan? hoe kan dat?
[..]
prive?
[..]
Kk junk, zelfs je vriendenkring is er zo erg aan toequote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
fopje flauw mopje
Vriend van me is echt 12 kilo in een maand afgevallen door alleen maar te partyen en te leven op pillen
wat een mongool ook
Son, im proudquote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sporten I guess? Fietsen, paardrijden en thuis nog.
Snap best dat het verleidelijk is, maar je verneukt toch je hele lichaam.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja vriend van mij ook, die is nu echt een wandelend skelet wtf jonge
Veer!!!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef VeerEli het volgende:
Wtf jonge is die Robijn48 een trol ofzo?
hoe verneukt drugs je lichaam?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Snap best dat het verleidelijk is, maar je verneukt toch je hele lichaam.
Dus zal ik jouw bipspics maar plaatsen dan?quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wij gingen die junks die te hard gingen altijd uitlachen, met een groep eromheen staan en dan slaan met 4 man.
Waarom aandacht geven?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wij gingen die junks die te hard gingen altijd uitlachen, met een groep eromheen staan en dan slaan met 4 man.
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
yoloquote:Op woensdag 7 november 2012 14:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kk junk, zelfs je vriendenkring is er zo erg aan toe.
volgt alleen maar jouw voorbeeldquote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
fopje flauw mopje
Vriend van me is echt 12 kilo in een maand afgevallen door alleen maar te partyen en te leven op pillen
wat een mongool ook
Ja doe eens en kijk wat er gebeurtquote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
zali k mijn bil even in je gezicht duwen?kan ik gewoon blijven staan
HAHAHAUAHHAMHAUWHUAHMA
Meet je mij dan nu bij de printer? die afgelegen staat :S
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja doe eens en kijk wat er gebeurtgewoon polonaise bij de printer
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |