Nouja als ik naar zoiets als Lowlands, Sziget of Dour zou gaan dan zouden de kilo's er ook snel afvliegenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Snap best dat het verleidelijk is, maar je verneukt toch je hele lichaam.
Alweer?quote:
Die lijkt op dat plaatje die Germano poste daarstraksquote:
Alsof die puber jou iets kan doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Duurt lang, amper 1 minuut verder man. Volgende keer kaap ik er ook gewoon 1 dan
.
Niet te merken.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja als ik naar zoiets als Lowlands, Sziget of Dour zou gaan dan zouden de kilo's er ook snel afvliegen
nou nou hoe hou je het volquote:Op woensdag 7 november 2012 14:26 schreef Germano het volgende:
Druk schema vanavond. Kamer poetsen, even tannen en voetbal kijken.
Booty van TS?quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:26 schreef remi1986 het volgende:
Ally moest aan jou denken toen ik net dit nummer luisterde
Meen je dit? Oh jeetje, wat spannend.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:26 schreef Nestalgie het volgende:
zus vond gister tips in mn portemonnee en verdenkt me nu zwaar van joints
weet je hoelang ik moest wachten, mn lul kan niet zolang zonder aan zn trekken toe te komen, ik moest weer verder kunnen fappen om vervolgens het op te snuivenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Duurt lang, amper 1 minuut verder man. Volgende keer kaap ik er ook gewoon 1 dan
.
joa dikke cliffhanger jongequote:Op woensdag 7 november 2012 14:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Meen je dit? Oh jeetje, wat spannend.
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:26 schreef Germano het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Meen je dit? Oh jeetje, wat spannend.
'even tannen' POOTJE!!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:26 schreef Germano het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat lach jij a vieze topickaper, kowed. Latik shi darba a ezel. Soepvergiet.
Hou je even je mond nu?quote:
dindiemek a zemmel heloef mi pampa doerakquote:Op woensdag 7 november 2012 14:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
klopt wel, maar ik neuk tenminste geen mannen in hun reet om vervolgens de poep aan mn lul over mn gezicht uit te smeren dan zeggen dat je gewoon ging 'tannen'quote:
Ah, kut. Betrapt.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
klopt wel, maar ik neuk tenminste geen mannen in hun reet om vervolgens de poep aan mn lul over mn gezicht uit te smeren dan zeggen dat je gewoon ging 'tannen'
Zegt Sanderquote:Op woensdag 7 november 2012 14:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Ah, komt ons sociaal gestoord, stevig wezen ook even grappen en grollen.
Phonehouse reclame?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:32 schreef Allure_ het volgende:
A relationship without trust is like a phone without service and what do you do with a phone that doesn't have service? Play games.
Sanderquote:
dat is imo eminems dopeste freestyle/ dissquote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef remi1986 het volgende:
Ally, Drake gekilled op zijn eigen beat![]()
the warning vond ik harderquote:Op woensdag 7 november 2012 14:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat is imo eminems dopeste freestyle/ diss
sander had hem nooit weggedruktquote:
Jammer dat je nog niet van mijn humor hebt kunnen genieten.quote:
Nail in the coffin tegen Benzino vond ik het hardstequote:Op woensdag 7 november 2012 14:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat is imo eminems dopeste freestyle/ diss
the warning is t enigste nummer wat ik maar 1 x niet heel aandachtig heb beluisterd, zo maar eens beluisteren.quote:
ij bedoelde eigenlijk ook meer freestylequote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Nail in the coffin tegen Benzino vond ik het hardste
ow ja sorryquote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ij bedoelde eigenlijk ook meer freestyle
Heb je die docu gezien over Discovery? Met al die subliminal messages en woordspeling en zo (geen iluminadie shit.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
the warning is t enigste nummer wat ik maar 1 x niet heel aandachtig heb beluisterd, zo maar eens beluisteren.
In despicable is zn flow fucking.hard en de disses, jokes en woordspelingen vind ik echt dope.
quote:
Ben ik even blij.quote:
Nee en dat kom ik wss ook niet te wetenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet jij btw al van wie je die pimpabbo hebt gehad?
Ben je er niet blij mee?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee en dat kom ik wss ook niet te wetenInternethelden hiero.
Nee? link?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb je die docu gezien over Discovery? Met al die subliminal messages en woordspeling en zo (geen iluminadie shit..
ik bekenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je geen idee ook? vind het echt supervaagquote:Op woensdag 7 november 2012 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
Degene die Vas haar abbo heeft geschonken ik vind je echt liev en geen internetheld hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Koop zelf gewoon 1, als je dat zo geweldig vindquote:Op woensdag 7 november 2012 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Degene die Vas haar abbo heeft geschonken ik vind je echt liev en geen internetheld hoor
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Degene die Vas haar abbo heeft geschonken ik vind je echt liev en geen internetheld hoor
Je hebt niet eens voordeel, behalve dat je kluisje van de bank minder weegt.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Koop zelf gewoon 1, als je dat zo geweldig vind
Nee man, fucking duur.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Koop zelf gewoon 1, als je dat zo geweldig vind
homoquote:Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind Hey i just met you het leukst van carly rae jepsen
aboquote:Op woensdag 7 november 2012 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
vond ik een supervet nummer, hij betaalt zijn respect terug aan degene die hem "gered" heeftquote:Op woensdag 7 november 2012 14:43 schreef Nestalgie het volgende:
hehe the warning is idd dope
wat vindrn jullie van dat nummer met skylar grey van hrm?
ik vind het echt scheit
maar hij moet niet zingen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
vond ik een supervet nummer, hij betaalt zijn respect terug aan degene die hem "gered" heeft
in I need a doctor?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
maar hij moet niet zingen.
Als het gerapt was, was het beter
Jup maar het is niet dezelfde, staat ander ip adres enzo bijquote:Op woensdag 7 november 2012 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je geen idee ook? vind het echt supervaag2e keer al toch?
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jup maar het is niet dezelfde, staat ander ip adres enzo bij
Heb al geprobeerd maar kan niet vindenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:53 schreef Germano het volgende:
Kun je het IP adres zoeken en vervolgens streetviewen. Dat zal diegene leren.
heb hem beluisterd en hij is wel oke.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
vond ik een supervet nummer, hij betaalt zijn respect terug aan degene die hem "gered" heeft
Tli dus.quote:
ooit gehoord van proxy's en vpn tunnels? Een ipban is ook zo te omzeilenquote:
Tja, vrouwen he.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:54 schreef remi1986 het volgende:
krijg je een keer wat, is het weer niet goed
Ja maar dat is ook veel moeite dus ik ga er even vanuit dat dat niet gebeurd is.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ooit gehoord van proxy's en vpn tunnels? Een ipban is ook zo te omzeilen
Kan iedereen zijn geweest
Het is hommoquote:
Hoe duur?quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hebt niet eens voordeel, behalve dat je kluisje van de bank minder weegt.
wtfquote:Op woensdag 7 november 2012 14:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jup maar het is niet dezelfde, staat ander ip adres enzo bij
had tunneltje in nog geen 5 minuten gegravenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook veel moeite dus ik ga er even vanuit dat dat niet gebeurd is.
Komt ie nu achter.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wtfhier zitten echt zulke rare mensen op FOK! he
Zie het als een anus die steeds verder uitrektquote:
Nooit geweten dat die was van 'De Dikdakkers'quote:Op woensdag 7 november 2012 14:59 schreef Fascination het volgende:
Kom pak je lasso maar en vang me helemaal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat vind jij eigenlijk van jenny mccarthy?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:59 schreef Fascination het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had daar ooit een topic over gemaakt in dat indianen forumquote:Op woensdag 7 november 2012 14:59 schreef Fascination het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo?quote:
Is er een indianenforum geweest.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik had daar ooit een topic over gemaakt in dat indianen forum
Ik vroeg wat je van haar vond...quote:
Fas ik begon net van je te houdenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:59 schreef Fascination het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oké.quote:
Echt zo'n heerlijk retardnummer om mee te zingen en te dansen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Fas ik begon net van je te houden
Thats all? vind je vrouwen die bitchy zijn niet sexy?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké.Beetje bitchy uiterlijk.
[..]
Echt zo'n heerlijk retardnummer om mee te zingen en te dansen.
Mooi toch, de meest wereldvreemde, infantiele en incompetente mensen kan je hier mee in contact komen, voor je eigen vermaakquote:Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wtfhier zitten echt zulke rare mensen op FOK! he
nee, en wat een dom verhaal zegquote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef Chai het volgende:
http://doormarloes.blogsp(...)akt-ons-gek.html?m=1
Herkent 1 van jullie dit?
hoe kom je eigenlijk aan dat ipadres?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Hmm, met dat ip adres kom ik weer uit bij hetzelfde bedrijf/huis.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mooi toch, de meest wereldvreemde, infantiele en incompetente mensen kan je hier mee in contact komen, voor je eigen vermaak. Virtueel mee in contact komen hè, want ik ga ze natuurlijk niet meeten
.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mooi toch, de meest wereldvreemde, infantiele en incompetente mensen kan je hier mee in contact komen, voor je eigen vermaak. Virtueel mee in contact komen hè, want ik ga ze natuurlijk niet meeten
.
Staat bij de betalingsgegevens.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hoe kom je eigenlijk aan dat ipadres?
nou ga je langs dat huisquote:Op woensdag 7 november 2012 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Staat bij de betalingsgegevens.
Niet per se. Ik moet bij haar denken aan een vrouw die ik ken en die is een beetje naar. Associaties.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thats all? vind je vrouwen die bitchy zijn niet sexy?
Duitsland kan ook een plaats dicht tegen de grens aan zijn. Dus uit het diepe oosten van het landquote:Op woensdag 7 november 2012 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Staat bij de betalingsgegevens.
Ohquote:Op woensdag 7 november 2012 15:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet per se. Ik moet bij haar denken aan een vrouw die ik ken en die is een beetje naar. Associaties.
Weet ik had ik al gezegd. Nou ja niet tegen die doos hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:05 schreef wise het volgende:
[..]
nee, en wat een dom verhaal zeg
Also,
Wat ook handig is: je kan zien of iemand je berichtje heeft ontvangen (1 vinkje) en of iemand je berichtje heeft gelezen (2 vinkjes),
WRONG, betekend alleen dat het bericht is aangekomen bij de ontvanger, niet dat deze hem ook daadwerkelijk geleze heeft.
Tevens klopen die tijden van laatst online ook niet.
Een kapster met een pittig kort kapsel. Niets voor jou.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohja dat kan natuurlijk. Wie is dat btw? ik vind Jenny namelijk echt ontiechelijk heet
owh okquote:Op woensdag 7 november 2012 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik had ik al gezegd. Nou ja niet tegen die doos hoor.
Ja Dronten, beide ip adressen. Nouja niet Dronten maar een dorpje daarnaast van waar ik de plaatsnaam niet eens kan zienquote:Op woensdag 7 november 2012 15:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is het nou Dronten of Duitsland, wtf.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een kapster met een pittig kort kapsel. Niets voor jou.
77.245.85.229 ?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja Dronten, beide ip adressen. Nouja niet Dronten maar een dorpje daarnaast van waar ik de plaatsnaam niet eens kan zienWel straatnaam+nr.
Hmm, jij hebt ook een abo, dm me dat ip adres eens dan kan ik kijken of die ook daarvandaan komt dan weten we het.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dat ipadres is waarschijnlijk van die betaalservice ..
Je bent op zoek naar degene die jou het abo gaf? Heb je al een topic erover geopend?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja Dronten, beide ip adressen. Nouja niet Dronten maar een dorpje daarnaast van waar ik de plaatsnaam niet eens kan zienWel straatnaam+nr.
Van wie heb jij dat abbo gekregen?quote:
Nxs Internet, das die exchange ding in amsterdam tochquote:
Oke, hoe duur is dat?quote:
Uhu, maar andere ip adres komt weer van XS4ALLquote:Op woensdag 7 november 2012 15:12 schreef wise het volgende:
[..]
Nxs Internet, das die exchange ding in amsterdam toch
niet kunnen fokken met wat ads. Heb je toch geen last van¿quote:
ja per sms is dat voor 12 dagen voor 3 euroquote:Op woensdag 7 november 2012 15:15 schreef Fascination het volgende:
Er staat dat een pimpabo 4 euro per maand is.
das om je notes in te zienquote:Op woensdag 7 november 2012 15:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
3 euro geloof ik .. is ook eenmalig
Is niks jaquote:Op woensdag 7 november 2012 15:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
3 euro geloof ik .. is ook eenmalig
dayyumquote:
Kun je ook zonder te betalen.quote:
Hier betaal je 1,60 voor een pilsje en 1,80 voor een vaasje.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ach 3 euro kan nog keertje .. biertje minder vanavond met poolen
Nou ja, als fok je de werkdag doorhelpt, kan dat geen kwaad vind ik.quote:
door advertenties te laten zien verkoop je je ziel en zaligheid aan google adwords. think about itquote:
ze gaan hun gang maar ik heb niets te verbergenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
door advertenties te laten zien verkoop je je ziel en zaligheid aan google adwords. think about it
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
4 mits je voor minimaal een half jaar afneemt
Hehe, ik lach me wel rot om die reactiesquote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]er komt ws niks uit, maar wie weet krijg je zo een lead
via de wandelgangen hoor ik dat er een date aankomtquote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]er komt ws niks uit, maar wie weet krijg je zo een lead
ITS A TARP¡¡¡quote:
wat is kk¿quote:Op woensdag 7 november 2012 15:21 schreef remi1986 het volgende:
ik had in maart een note omdat ik een hashtag gebruikte en vorige maand toen ik Chai KK toewenste![]()
maar staat wel bij dat de rest van de SC ook met KK scheldt
quote:
ik dacht voor die verschrikkelijke ziekte :S :Squote:
Nee joh, griep mag je voluit typen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef wise het volgende:
[..]
[..]
ik dacht voor die verschrikkelijke ziekte :S :S
Date? met jou?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:21 schreef wise het volgende:
[..]
via de wandelgangen hoor ik dat er een date aankomt¿
FOK!usernotesquote:
Een banquote:
hahahaquote:
Eens.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB heeft nu ook de beste mods die ik tot nu toe heb mee gemaakt.
Nee is gewoon omdat je buitenlander ben.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb er 24. Waarvan 20 in het laatste jaar door de SGP policy vermoed ik zo
tis wat.quote:
Je hebt 24 notes gekregen van onze moderators.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb er 24. Waarvan 20 in het laatste jaar door de SGP policy vermoed ik zo

die 108 van mij zijn voor 80% plaatjes. Durf ik te weddenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee is gewoon omdat je buitenlander ben.
Valt me nog mee dat ik er 'pas' 43 heb ook
Denk dat je voor sommige plaatjes zelfs 2 notes hebt gehadquote:Op woensdag 7 november 2012 15:26 schreef wise het volgende:
[..]
die 108 van mij zijn voor 80% plaatjes. Durf ik te wedden
Wat is dit, Nootjes? Haha.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ONEE EN VAN WIE DE FUK IS DIE ABBO DAN IK KAN HIER ECHT NIET TEGEN!!! WAAROM SO GEHIJMZIIING
Wat had je gedaan dan dat klikowaardig was?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hebt 24 notes gekregen van onze moderators.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wel 4 bans, waarvan eentje eigenlijk kliko was.
Frank vind ik niet zo.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:27 schreef remi1986 het volgende:
ik mis 1 mogelijkheid van een abo.. die achterlijke sterretjes uitzetten
Oh, dat was toen ONZ SC en KLB SC moesten fuseren dacht ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat had je gedaan dan dat klikowaardig was?
Geheimzinnigquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat je voor sommige plaatjes zelfs 2 notes hebt gehad
Haha nee, daar wil ik m'n tijd niet aan besteden.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik zie jou nog wel eens als mod ... ooit
Die poppen met lange pikken die muren met gezichtjes neukenquote:
oh marquis de sadequote:Op woensdag 7 november 2012 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die poppen met lange pikken die muren met gezichtjes neuken_ echt wtf.
Wat is dat?quote:
Hij is wel voor rede vatbaar.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh lolhet was een ontopic-kanker, dan mag het toch?
of moet je ook zeggen mijn moeder is overleden aan k*****?
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had er serieus niet bij stilgestaan, want voor mij was het een OT reactie
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In die zin is dat ook wel weer zo ja.
Mwah, maakt verder ook niet uit zo'n ramp is nu ook allemaal weer niet.
Ik heb ook een positieve note, denk ik. Ik snap die note totaal nietquote:Op woensdag 7 november 2012 15:29 schreef remi1986 het volgende:
maar wat gebeurt er met die notes? Gratis abo bij volle spaarkaart?
Staat er als commentaar: Deze quote x4quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Wen er maar, als je getrouwd bent enz enz..Ja.
Dat noemt men hier spam.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een positieve note, denk ik. Ik snap die note totaal niet
[..]
Staat er als commentaar: Deze quote x4
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef Nestalgie het volgende:
elke 1000 notes verloot danny een macbook
ik doe ook meequote:Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef Salatrel het volgende:
als ik win geef ik em aan bobby... kan die die ook om zeep helpen
oorspronkelijk een boek. Is ook een versie van met poppen. Die dus een muur neukt.quote:
Nee want eerste 2 jaar had ik geen notes, toen in 2006 1 gekregen voor slotje roepenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee is gewoon omdat je buitenlander ben.
Valt me nog mee dat ik er 'pas' 43 heb ook
Ik heb 2 bans gehad geloof ik. Of 3. 1 door porno posten samen met Tli en Reetveter. 1 doordat ik gewoon de waarheid sprak over Danny en die andere weet ik dus niet meer.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hebt 24 notes gekregen van onze moderators.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wel 4 bans, waarvan eentje eigenlijk kliko was.
Haha dacht dat ie zo dicht gingquote:
Ik volgens mij iets met Phpmystyle en met die fusie zijn er wel meerdere accounts weg gegaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb 2 bans gehad geloof ik. Of 3. 1 door porno posten samen met Tli en Reetveter. 1 doordat ik gewoon de waarheid sprak over Danny en die andere weet ik dus niet meer.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef Salatrel het volgende:
als ik win geef ik em aan bobby... kan die die ook om zeep helpen
wat zei je over danny, dm -->quote:Op woensdag 7 november 2012 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb 2 bans gehad geloof ik. Of 3. 1 door porno posten samen met Tli en Reetveter. 1 doordat ik gewoon de waarheid sprak over Danny en die andere weet ik dus niet meer.
phpmystyle.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik volgens mij iets met phpmystyle en met die fusie zijn er wel meerdere accounts weg gegaan.
Valt mee, ik al 6 ofzoquote:Op woensdag 7 november 2012 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
39.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:36 schreef Fascination het volgende:
Chai, hoeveel notes heb jij eigenlijk?
Vaseline_ onze ghettonegerin.quote:
dWc is pas een echte ghettoneger, die heeft er pas veel achter de rugquote:Op woensdag 7 november 2012 15:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vaseline_ onze ghettonegerin.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:25 schreef S.Seagal het volgende:
REMLOF ONGELOOFLIJKE WORTEL DAT JE BENT!! Fucking mongool. Zie je niet dat je het voor ons verneukt? Door deze retards hier te laten. Ik hoop dat je nu spastisch achter je scherm zit met je bezwette kankerkop.
ik echt stuk of 8 door smegmanus, en nog een flink aantal x.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:40 schreef Chai het volgende:
Ik heb echt al heel lang geen ban meer gehad
Zo kwaad worden omdat er wat mensen in je sc posten die je niet mag.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:41 schreef Germano het volgende:
Dit blijft toch de mooiste post die ik gelezen heb.
[..]
Zag gister dat ik precies 200 notes had, heb denk ik wel 20 bans gehad ook ofzo in totaalquote:Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dWc is pas een echte ghettoneger, die heeft er pas veel achter de rug.
Haha. Ik vind het wel mooi om iedereen te fucken op zo'n moment.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo kwaad worden omdat er wat mensen in je sc posten die je niet mag.
200 notes? kauloquote:Op woensdag 7 november 2012 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zag gister dat ik precies 200 notes had, heb denk ik wel 20 bans gehad ook ofzo in totaal.
Sorry hoor, dat ik niet zeg wat sommige flikkers sociaal gewenst vinden.
Mweh, hij had alleen zichzelf ermee. Later smeken om terug te mogen komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Haha. Ik vind het wel mooi om iedereen te fucken op zo'n moment.
Whehe.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Crack! Hoe is't met Zotheid? We zien hem amper.
quote:
Google, mijn waarde.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
Waar halen jullie in ene al die oude meuk vandaan?
Echt totaal geen bal aan, zal wel omdat ik newbie ben in deze SCquote:Op woensdag 7 november 2012 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
Waar halen jullie in ene al die oude meuk vandaan?
Ik kan er ook niks mee hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 15:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt totaal geen bal aan, zal wel omdat ik newbie ben in deze SC.
De gaarste ban is toch wel die vanquote:Op woensdag 7 november 2012 15:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt totaal geen bal aan, zal wel omdat ik newbie ben in deze SC.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, omdat je een hyves aangemaakt hebt met mijn naam.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:59 schreef Allure_ het volgende:
Waarom komt altijd het ene na het andere gezwel in deze SC. FUCKING HELL.
Zegt iedereen hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:51 schreef Germano het volgende:
Luur over mij destijds. Zal niet veranderd zijn.
[..]
Ik niet hoorquote:
Niet wantrouwig genoeg, Fas.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
We zijn gewoon zo vaak voor de gek gehouden hier in de sc, dat we wat wantrouwig worden.
ken je deze nog?quote:Op donderdag 3 april 2005 03:43 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb perongeluk een beetje sperma van mezelf teruggeduwt in mn plasbuis ben ik nu swanger?!
of deze:quote:Op woensdag 7 november 2012 15:41 schreef Germano het volgende:
Dit blijft toch de mooiste post die ik gelezen heb.
[..]
kan toch nietquote:
ja, dat is die persoon die mij kopieerdequote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Zonder mij had jij je vest niet gehad, dus een beetje dankbaarheid mag ook wel.
uitdaging tegen swarma die toen nog mod was en de TTquote:Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er zo erg is aan die opmerking
swarmahoer vond ik anders niet zo'n heel erge mod?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef wise het volgende:
[..]
uitdaging tegen swarma die toen nog mod was en de TT
Nopequote:Op woensdag 7 november 2012 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
sanka = bil
meervoud = billen = sanka's
True, waarom heeft hij (altijd) een ban eigenlijk? Meest bazige user en nog van de oude garde ookquote:Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De gaarste ban is toch wel die vanChris
Sanka is toch gewoon kont?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
swarmahoer vond ik anders niet zo'n heel erge mod?
[..]
Nope
nee klopt, zijn slotjes waren altijd wel leuk.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
swarmahoer vond ik anders niet zo'n heel erge mod?
FOK! regime vergelijken met dat van de nazi's.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
True, waarom heeft hij een ban? Meest bazige user en nog van de oude garde ook.
Hij vergeleek Danny's aanpak met een nazi-regime ofzo toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
True, waarom heeft hij een ban? Meest bazige user en nog van de oude garde ook.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:58 schreef Germano het volgende:
[..]
FOK! regime vergelijken met dat van de nazi's.
Sowieso ynuhh die eerst gewoon baggeruser was en daarna de elitairetrut uit ging lopen hangen.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 19:19 schreef ynuhh het volgende:
Afrika![]()
Het wereld deel waar je echt helemaal niks aan hebt.
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:33 schreef ynuhh het volgende:
Sokken,....
Dat vind ik nou zo ranzig Vandaag in de trein zat er een gast naast me, spuit net zo hard als een 15 jarig meisje die keihard door een neger gepaald word in haar te natte mossel.
Die gast pakt dus zijn sok en spuit zo hard in die sok waar een trompet jaloers op kan zijn, dit herhaalt hij overigens een stuk of 10 keer.
Zag er overigens zo uit:
Is toch gewoon kanker smerig, zo'n sok die je dan telkens weer in je broekzak stopt
Koop dan papieren sokken en gooi ze weg.
Klacht: Mensen die hun sokken vol blaffen in de trein.
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:56 schreef ynuhh het volgende:
Ik kan altijd goed masturberen als ik Marco zie huilen.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:56 schreef ynuhh het volgende:
Wij zetten de tv altijd op tv oranje wanneer er bezoek komt, paar halve liters bij en het feest kan beginnen.
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kanker lijkt me wel een toffe voor jou...
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mag ik bij deze dan hopen dat je niet te lang leeft?
Dat zeg ik, gaarste ban ook. En hij vertikt het ook om hem terug te laten terwijl de rest het wel goed vind.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Is dat alles?
Symboolpolitiek.
Als of je reacties van Sinos leestquote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso ynuhh die eerst gewoon baggeruser was en daarna de elitairetrut uit ging lopen hangen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Daar was Mozy toch he-le-maal kapot van toen dat uitkwam? Heb ik me laten vertellenquote:
Elk stukje vloei dat ik afscheur bij een jonko dedicate ik aan C.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik, gaarste ban ook. En hij vertikt het ook om hem terug te laten terwijl de rest het wel goed vind.
Ik protesteer.
Oh dat wist ik helemaal niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso ynuhh die eerst gewoon baggeruser was en daarna de elitairetrut uit ging lopen hangen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij was het een man aan de eerste reacties te lezen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Toen zat ik nog niet in de SC.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Is er een samenvatting van die user Chris? zie die naam zo vaak... is dat chris2k? wat voor ban?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar was Mozy toch he-le-maal kapot van toen dat uitkwam? Heb ik me laten vertellen.
[..]
Elk stukje vloei dat ik afscheur bij een jonko dedicate ik aan C.
Chriz2k ja, en dat zeiden ik en Gerrie netquote:Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is er een samenvatting van die user Chris? zie die naam zo vaak... is dat chris2k? wat voor ban?
TUN TUN TUNNNNNNNNNNNNNquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
kaanaka je dikke kk moer die kiblingverkoopt wat doe je stoer a8ter pc hoe oud ben je ??? 8 ?????
quote:
Gastquote:
wtf die middelstequote:
Nou thanks a lot.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gast
Aan hem hebben we WD te danken.
Ja echt of niet?quote:
nee?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Chriz2k ja, en dat zeiden ik en Gerrie net.
Echtquote:Op woensdag 7 november 2012 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gast
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
D_A gaat als kankergezwel, en dat kostuum heeft ie al ruim 20 jaar aan.
oh daar moeten we hem dankbaar voor zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gast
De_Ananas, ook zo'n figuurquote:
altijd frituren tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |