Fas ik begon net van je te houdenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:59 schreef Fascination het volgende:
Kom pak je lasso maar en vang me helemaal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oké.quote:
Echt zo'n heerlijk retardnummer om mee te zingen en te dansen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Fas ik begon net van je te houden
Thats all? vind je vrouwen die bitchy zijn niet sexy?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké.Beetje bitchy uiterlijk.
[..]
Echt zo'n heerlijk retardnummer om mee te zingen en te dansen.
Mooi toch, de meest wereldvreemde, infantiele en incompetente mensen kan je hier mee in contact komen, voor je eigen vermaakquote:Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wtfhier zitten echt zulke rare mensen op FOK! he
nee, en wat een dom verhaal zegquote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef Chai het volgende:
http://doormarloes.blogsp(...)akt-ons-gek.html?m=1
Herkent 1 van jullie dit?
hoe kom je eigenlijk aan dat ipadres?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Hmm, met dat ip adres kom ik weer uit bij hetzelfde bedrijf/huis.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mooi toch, de meest wereldvreemde, infantiele en incompetente mensen kan je hier mee in contact komen, voor je eigen vermaak. Virtueel mee in contact komen hè, want ik ga ze natuurlijk niet meeten
.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mooi toch, de meest wereldvreemde, infantiele en incompetente mensen kan je hier mee in contact komen, voor je eigen vermaak. Virtueel mee in contact komen hè, want ik ga ze natuurlijk niet meeten
.
Staat bij de betalingsgegevens.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hoe kom je eigenlijk aan dat ipadres?
nou ga je langs dat huisquote:Op woensdag 7 november 2012 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Staat bij de betalingsgegevens.
Niet per se. Ik moet bij haar denken aan een vrouw die ik ken en die is een beetje naar. Associaties.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thats all? vind je vrouwen die bitchy zijn niet sexy?
Duitsland kan ook een plaats dicht tegen de grens aan zijn. Dus uit het diepe oosten van het landquote:Op woensdag 7 november 2012 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Staat bij de betalingsgegevens.
Ohquote:Op woensdag 7 november 2012 15:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet per se. Ik moet bij haar denken aan een vrouw die ik ken en die is een beetje naar. Associaties.
Weet ik had ik al gezegd. Nou ja niet tegen die doos hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:05 schreef wise het volgende:
[..]
nee, en wat een dom verhaal zeg
Also,
Wat ook handig is: je kan zien of iemand je berichtje heeft ontvangen (1 vinkje) en of iemand je berichtje heeft gelezen (2 vinkjes),
WRONG, betekend alleen dat het bericht is aangekomen bij de ontvanger, niet dat deze hem ook daadwerkelijk geleze heeft.
Tevens klopen die tijden van laatst online ook niet.
Een kapster met een pittig kort kapsel. Niets voor jou.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohja dat kan natuurlijk. Wie is dat btw? ik vind Jenny namelijk echt ontiechelijk heet
owh okquote:Op woensdag 7 november 2012 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik had ik al gezegd. Nou ja niet tegen die doos hoor.
Ja Dronten, beide ip adressen. Nouja niet Dronten maar een dorpje daarnaast van waar ik de plaatsnaam niet eens kan zienquote:Op woensdag 7 november 2012 15:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is het nou Dronten of Duitsland, wtf.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een kapster met een pittig kort kapsel. Niets voor jou.
77.245.85.229 ?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja Dronten, beide ip adressen. Nouja niet Dronten maar een dorpje daarnaast van waar ik de plaatsnaam niet eens kan zienWel straatnaam+nr.
Hmm, jij hebt ook een abo, dm me dat ip adres eens dan kan ik kijken of die ook daarvandaan komt dan weten we het.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dat ipadres is waarschijnlijk van die betaalservice ..
Je bent op zoek naar degene die jou het abo gaf? Heb je al een topic erover geopend?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja Dronten, beide ip adressen. Nouja niet Dronten maar een dorpje daarnaast van waar ik de plaatsnaam niet eens kan zienWel straatnaam+nr.
Van wie heb jij dat abbo gekregen?quote:
Nxs Internet, das die exchange ding in amsterdam tochquote:
Oke, hoe duur is dat?quote:
Uhu, maar andere ip adres komt weer van XS4ALLquote:Op woensdag 7 november 2012 15:12 schreef wise het volgende:
[..]
Nxs Internet, das die exchange ding in amsterdam toch
niet kunnen fokken met wat ads. Heb je toch geen last van¿quote:
ja per sms is dat voor 12 dagen voor 3 euroquote:Op woensdag 7 november 2012 15:15 schreef Fascination het volgende:
Er staat dat een pimpabo 4 euro per maand is.
das om je notes in te zienquote:Op woensdag 7 november 2012 15:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
3 euro geloof ik .. is ook eenmalig
Is niks jaquote:Op woensdag 7 november 2012 15:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
3 euro geloof ik .. is ook eenmalig
dayyumquote:
Kun je ook zonder te betalen.quote:
Hier betaal je 1,60 voor een pilsje en 1,80 voor een vaasje.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ach 3 euro kan nog keertje .. biertje minder vanavond met poolen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |