naaisquote:
Schakel ik even toevallig in =$quote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
hahahheb ik straks weer buikpijn
quote:
s00r ting bruv u was on da hype ting instantly initquote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Schakel ik even toevallig in =$
wat vind je van obama's overwinningquote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
toevalligquote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef VeerEli het volgende:
Wtf jonge is die Robijn48 een trol ofzo?
dohquote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef VeerEli het volgende:
linkquote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef VeerEli het volgende:
wie?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef VeerEli het volgende:
Begin er niet aan.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef Nestalgie het volgende:
heb een crush op een turks meisje, morgen naar de film vragen
soooo ekszijtet
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef Nestalgie het volgende:
soooo ekszijtet
Hoe noem jij Fas?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat ouwe wijf dat overal loopt te etteren in topics
Die gingen vroegtijdig doodquote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja godver... nu moet ik weer zeggen dat ik jou ook bareback
lez bonny n clyde baby
Oh wacht, daar heb ik idd ook een keer een discussie mee gehadquote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat ouwe wijf dat overal loopt te etteren in topics
R&Pquote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef VeerEli het volgende:
Hier is weer een topic waar ze all out gaatEen vriendin afpakken. Ja/Nee 2
Dat welquote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die gingen vroegtijdig doodit's gonna be a bumpy ride
denk je is goed idee abi? haar broer komt uit zijn dienstplicht in turkye om jou de nek om te draaien gekquote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef Nestalgie het volgende:
soooo ekszijtet
Dat is die die iedereen aanvalt omdat je jonger bent dan haarquote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh wacht, daar heb ik idd ook een keer een discussie mee gehad
Ja, niemand geeft een neuk.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
Had ik al verteld dat mijn bil gemasseert is vanochtend
heb geen pics ik ben de smooth guy morgen vragen of ze vrijdag wat te doen.heeft, nee? zin om.filmpje re pakken en dan zegt ze ja of ze zegt ga weg kut zolderkamerautist met je kut bril en je kut beugel en kut hoofd :$:$:$<quote:
Heb tot 4:15 vannacht gekeken, daarna trok ik 't niet meer. Eerste wat ik zei was FLOCKA FLOCKA POW POW POW.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wat vind je van obama's overwinning
kentucky for all
Ik zweer het, ik kwam toevallig kijkenquote:
Kip het meest veelzijdige stukje vlees, kip.quote:
Hou gewoon je bek papzakje.quote:
tfoeee lanquote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
denk je is goed idee abi? haar broer komt uit zijn dienstplicht in turkye om jou de nek om te draaien gek
bofkontquote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wel
Wie bedoel je?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb tot 4:15 vannacht gekeken, daarna trok ik 't niet meer. Eerste wat ik zei was FLOCKA FLOCKA POW POW POW.
[..]
Ik zweer het, ik kwam toevallig kijken. In tegenstelling tot veel mensen die ineens posten als je hun naam dropt idd.
Was best lekkerquote:
Weet ik veel, posters hier en in FSC die er meteen zijn als het over hun gaatquote:
Oh vermoedde iemand hierquote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet ik veel, posters hier en in FSC die er meteen zijn als het over hun gaat. Zeg dan gewoon dat je lurkt.
askvasquote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik wil ook een bilmassage door een lekkere speknegerin
WAT. Ben jij een wakyu rund?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wel
Jellyquote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
3 kilo afgevallen terwijl ik bunker als een gek
Operatie al gehad?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
3 kilo afgevallen terwijl ik bunker als een gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |