echt hequote:
Kun je het ook in verschillende talen?quote:
Ze blijven allebei leven, softcore shitquote:
Het is ook echt ziek. Echt. Snap niet waarom je dat wil zien allemaal.quote:
shut upquote:Op woensdag 7 november 2012 13:53 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Kun je het ook in verschillende talen?
om te weten wat het is, nieuwsgierigheid wint het vaak van menselijk verstandquote:Op woensdag 7 november 2012 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook echt ziek. Echt. Snap niet waarom je dat wil zien allemaal.
Nee. 1 vind ik genoeg. Jammer dat je het niet snapt.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:53 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Kun je het ook in verschillende talen?
Als je verminderd verstand hebt wel blijkbaar. En als je 15 bent en zulke shit kijkt ben je helemaal treurig bezig.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
om te weten wat het is, nieuwsgierigheid wint het vaak van menselijk verstand
Tuurlijk snap ik het wel, maar we nemen geen orders aan van de toiletjuffrouw natuurlijk!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. 1 vind ik genoeg. Jammer dat je het niet snapt.
Hmm dat heeft niets meer met realiteit te maken, maar is gewoon ziek.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:51 schreef wise het volgende:
[..]
ik hou wel van wat realiteit ipv dat nieuwes dat heel de brandweer uitgerukt is voor de poes van oma Bep die in de boom zit
Ik vind het allemaal niet zo spannend. Kan veel hebben denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook echt ziek. Echt. Snap niet waarom je dat wil zien allemaal.
Je bent schaamt je gewoon niet voor je vrouwelijke kant. Niks mis mee toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je verminderd verstand hebt wel blijkbaar. En als je 15 bent en zulke shit kijkt ben je helemaal treurig bezig.
Je bent gewoon al verpest denk ik eerder.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niet zo spannend. Kan veel hebben denk ik.
Ja, juist. Schele.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik het wel, maar we nemen geen orders aan van de toiletjuffrouw natuurlijk!
Wat is dit voor zin gek?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Je bent schaamt je gewoon niet voor je vrouwelijke kant. Niks mis mee toch?
ach heb wel eens een filmpje op school met vrienden bekeken.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je verminderd verstand hebt wel blijkbaar. En als je 15 bent en zulke shit kijkt ben je helemaal treurig bezig.
Dat zijn we allemaal hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent gewoon al verpest denk ik eerder.
In zekere zin, jaquote:
Veel mogelijkheden iddquote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ach heb wel eens een filmpje op school met vrienden bekeken.
Internet brengt veel mogelijkheden, verder boeit het me vrij weinig wat je van me vindt
- bent.quote:
Denk ook wel dat jij dat als 15jarige gekeken zou hebben, het is dat dat soort rare filmpjes er toen nog niet waren..quote:Op woensdag 7 november 2012 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In zekere zin, ja
[..]
Veel mogelijkheden iddi know, meld het ook alleen even.
daar is de kleine doerakquote:
wat is dezequote:
quote:
Nee, toen speelde ik nog met G.I Joequote:Op woensdag 7 november 2012 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Denk ook wel dat jij dat als 15jarige gekeken zou hebben, het is dat dat soort rare filmpjes er toen nog niet waren..
Oh, ik hing mijn barbiepoppen op en knipte hun haren af daarom ben ik zo verneukt waarschijnlijkquote:
en op de bbq gooienquote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, ik hing mijn barbiepoppen op en knipte hun haren af daarom ben ik zo verneukt waarschijnlijk.
Geen idee waar het over gaat maar ik ben voor nootjesquote:
ik ben momenteel meer voor dropjesquote:Op woensdag 7 november 2012 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat maar ik ben voor nootjes
dat verklaart veelquote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, ik hing mijn barbiepoppen op en knipte hun haren af daarom ben ik zo verneukt waarschijnlijk.
Ik denk omdat je al gangbangs organiseerde toen je 12 was eigenlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
he babyquote:Op woensdag 7 november 2012 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kan ook wel denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk omdat je al gangbangs organiseerde toen je 12 was eigenlijk.
ja, waar is dwc XDquote:Op woensdag 7 november 2012 14:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
zullen we elkaar aan t lagge maken =$?
ik ookquote:Op woensdag 7 november 2012 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dan jou?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom leren ze jullie geen goed Nederlands op school?
gvdquote:
Ik heb je backquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |