Ga gewoon spongebob kijken, kutkindquote:Op woensdag 7 november 2012 13:42 schreef Nestalgie het volgende:
ik kan geen van genoemde filmpjes vinden
had wrl x met aantal vrienden tijdens informatica 1 lunatic 1 icepick gekeken
Ik moest ook een beetje om mezelf lachen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik las dat jij die grap maakte
. Zo slecht, dat ik hartelijk heb gelachen
.
Valt wel mee.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij bent echt een vreemde 15jarige.
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas niet.
toen de eerste camera telefoons uitkwamen waren schijnbaar studenten die dat leuk vonden omte doen
doe ik ookquote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga gewoon spongebob kijken, kutkind
die canadees die een onthoofd lijk ging kont neuken en met de afgehakte arm van dat lijk zichzelf ging rukkenquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moest ook een beetje om mezelf lachen.![]()
!!
meidquote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moest ook een beetje om mezelf lachen.![]()
!!
wt fis dit man, kankerquote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef wise het volgende:
[..]
die canadees die een onthoofd lijk ging kont neuken en met de afgehakte arm van dat lijk zichzelf ging rukken
Teringquote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef wise het volgende:
[..]
die canadees die een onthoofd lijk ging kont neuken en met de afgehakte arm van dat lijk zichzelf ging rukken
ja klopt nu weer fappen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij bent echt een vreemde 15jarige.
Hee doe ff normaal man, is echt niet stoer.quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Hee doe ff normaal man, is echt niet stoer.
ja echt dom vond er niet veel aan, 3 g1h was veel ergerquote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef wise het volgende:
[..]
Is er eentje 2 tellen niet het pispaaltje hoorquote:
Hou even je bekquote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Hee doe ff normaal man, is echt niet stoer.
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:46 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Is er eentje 2 tellen niet het pispaaltje hoor
quote:
lekker met een schroevendraaien in zn gezicht prikken.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja echt dom vond er niet veel aan, 3 g1h was veel erger
Okee, klaar. Ga je nu je excuses maken aan al die mensen met kanker? Lijkt me wel gepast.quote:
It is time for painquote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef wise het volgende:
[..]
lekker met een schroevendraaien in zn gezicht prikken.
gorgel gorgel
Ok, sorry hoor kankerjongquote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Okee, klaar. Ga je nu je excuses maken aan al die mensen met kanker? Lijkt me wel gepast.
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Germano het volgende:
Hebben jullie die ook gezien waarin er eentje onthoofd wordt met een kettingzaag en de andere met een schilmesje?
kettingzaag lijkt me prettigerquote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Germano het volgende:
Hebben jullie die ook gezien waarin er eentje onthoofd wordt met een kettingzaag en de andere met een schilmesje?
die mexicaanse video die toen op de fp stond? was toch dikke problems mee in feedback enzo toenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Germano het volgende:
Kijk de provincie eens een stoere houding aannemen zeg. Mighty impressive.quote:
Nee, die filmpjes waar ledematen afgehakt worden kijk ik liever nietquote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Germano het volgende:
die 2 mexicaanse gastenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Germano het volgende:
lachen niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef wise het volgende:
[..]
lekker met een schroevendraaien in zn gezicht prikken.
gorgel gorgel
Hoezo kijk je daar eigenlijk naar?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:50 schreef wise het volgende:
[..]
die 2 mexicaanse gasten![]()
zon hoofd is er zo af
Ok, manquote:Op woensdag 7 november 2012 13:50 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Kijk de provincie eens een stoere houding aannemen zeg. Mighty impressive.
ik hou wel van wat realiteit ipv dat nieuwes dat heel de brandweer uitgerukt is voor de poes van oma Bep die in de boom zitquote:Op woensdag 7 november 2012 13:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoezo kijk je daar eigenlijk naar?
Die was wel goed ja. Netjes dat iemand met een kettingzaag uiteindelijk heel pietje precies je keel probeert door te snijdenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:50 schreef wise het volgende:
[..]
die 2 mexicaanse gasten![]()
zon hoofd is er zo af
ja erg goed fapmateriaalquote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Germano het volgende:
en gaat later dood aan interne bloedingen aan zijn darmen ofzoquote:Op woensdag 7 november 2012 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, word in zijn kont geneukt door een paard?
Toen punk net in was, was dat best een rebelse uitspraak.quote:
Zou best kunnen. Ik heb die gewoon op internet gekeken.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
die mexicaanse video die toen op de fp stond? was toch dikke problems mee in feedback enzo toen
jaquote:Op woensdag 7 november 2012 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, word in zijn kont geneukt door een paard?
Hou je bek.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:52 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Toen punk net in was, was dat best een rebelse uitspraak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |