Lopen haten op die ander terwijl je chimeid je aan de kant zet....quote:Op woensdag 7 november 2012 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Ik merkte dus dat ze een FOK! pimp abbonement heeft sinds kort... dus ik vraag haar, wanneer heb je die gekocht?
Nou, ging ze beetje raar doen enzo, dus ik zocht er weinig achter...
Maar nu ben ik er dus achter dat ze vreemd gaat en DM's verstuurt met iemand anders, zonder mij in te lichten.
Tot overmaat van ramp is dat dezelfde jongen die haar een Pimp abbo heeft gegeven.
Als ik er achter komt wie dat heeft gedaan, hack ik zijn pc... Jos en Frederik staan sowieso paraat als het om dat soort dingen gaan.
En denk maar niet dat je me te slim af bent want we hebben je ip adres
Ze is wel donker ja, wtfquote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef wise het volgende:
huh, das bij mijn vriendin ook gebeurd.
Is dat die donkere met die grote sanka's¿
Ik snap dat je dat denkt maar het is echt haar schuld niet. het is die klootzakquote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Lopen haten op die ander terwijl je chimeid je aan de kant zet....
quote:
Je bent gewoon een pussy. beter stomp je je wijf in het gareel.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat denkt maar het is echt haar schuld niet. het is die klootzak
Ja, ze fokt zelf ook.quote:
Wie is het of wil je dat niet zeggen???quote:
Ik snap wat je bedoeld maar ik heb liever vrede enzo dan ruzie maar die kerel gaat echt kapot als hij niet toegeeft. Als ik er zelf achter komt is ie nog niet jarig.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een pussy. beter stomp je je wijf in het gareel.
lol heb jij relatie met 2nutz?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Jezus moest je er nou een topic over openen lul, ik ga niet vreemd
ONEE EN VAN WIE DE FUK IS DIE ABBO DAN IK KAN HIER ECHT NIET TEGEN!!! WAAROM SO GEHIJMZIIINGquote:Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Lol weet jij niet wat sarcasme is?quote:
lekker dan, nu komt de aap uit de mouw, vas. Je zou het stil houden voor 2nutzquote:Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Wou het niet zeggen, maar idd al een tijdje. Dit maakt mij echt onzeker.quote:
TS, ten eerste is je vriendin vanwege het vreemdgaan een vuile trut. Echter jouw bovenstaande opmerking is zo dom als maar kan! Verwacht je nu werkelijk dat iemand die vreemdgaat, dit van te voren netjes bij je meld?quote:Maar nu ben ik er dus achter dat ze vreemd gaat en DM's verstuurt met iemand anders, zonder mij in te lichten.
Meen je? ook dat nog?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu niet meer, wat een stuk verdriet.
Ik ben geen vuile trut hij moet gewoon niet zo onzeker doenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
TS, ten eerste is je vriendin vanwege het vreemdgaan een vuile trut. Echter jouw bovenstaande opmerking is zo dom als maar kan! Verwacht je nu werkelijk dat iemand die vreemdgaat, dit van te voren netjes bij je meld?
Nou mannen, sla jullie slag!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu niet meer, wat een stuk verdriet.
Dat geeft niet, maar ze gaat vreemd met een FOK!er.quote:
Ik wil haar wel slaan jaquote:
Waarom de noodzaak om dan met andere mannen te chatten, vooral via een abo die je van een andere jongen hebt gekregen?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben geen vuile trut hij moet gewoon niet zo onzeker doen
Blijkt ook nog dat ze meets heeft gehad echt erg ditquote:Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat geeft niet, maar ze gaat vreemd met een FOK!er.![]()
Moet jouw vriendin voor alles jouw toestemming hebben? Heeft ze speciale tijden dat ze van jou bellen, eten, naar de plee gaan, en moet ze ook aan jouw vragen of ze ongesteld mag worden?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Ik merkte dus dat ze een FOK! pimp abbonement heeft sinds kort... dus ik vraag haar, wanneer heb je die gekocht?
Nou, ging ze beetje raar doen enzo, dus ik zocht er weinig achter...
Maar nu ben ik er dus achter dat ze vreemd gaat en DM's verstuurt met iemand anders, zonder mij in te lichten.
Tot overmaat van ramp is dat dezelfde jongen die haar een Pimp abbo heeft gegeven.
Als ik er achter komt wie dat heeft gedaan, hack ik zijn pc... Jos en Frederik staan sowieso paraat als het om dat soort dingen gaan.
En denk maar niet dat je me te slim af bent want we hebben je ip adres
Ik begin steeds meer te denken dat ze golddigger is... gaf haar alles... nu is het de laatste tijd wat minder omdat ik wat minder geld heb en dan dit... echt he.. typischquote:Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Waarom de noodzaak om dan met andere mannen te chatten, vooral via een abo die je van een andere jongen hebt gekregen?
Als ze meets heeft gehad met deze jongen, dan was het geen fokker. Een echte fokker komt namelijk van zijn zolderkamer af!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blijkt ook nog dat ze meets heeft gehad echt erg dit
WIE WAS HET!?
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blijkt ook nog dat ze meets heeft gehad echt erg dit
WIE WAS HET!?
Dat ik met anderen DM betekent toch niet dat ik vreemdga? Of stuur jij naaktfoto's naar alle FOK!sters met wie je DM't????!!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Waarom de noodzaak om dan met andere mannen te chatten, vooral via een abo die je van een andere jongen hebt gekregen?
Ja nou zi eje wat er van komt als je dat neit doetquote:Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef RaZ het volgende:
[..]
Moet jouw vriendin voor alles jouw toestemming hebben? Heeft ze speciale tijden dat ze van jou bellen, eten, naar de plee gaan, en moet ze ook aan jouw vragen of ze ongesteld mag worden?
Met andere woorden: Ze heeft gelijk dat ze vreemd gaat, met zo'n idioot ben je daar dus zelf de oorzaak van.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat ze golddigger is... gaf haar alles... nu is het de laatste tijd wat minder omdat ik wat minder geld heb en dan dit... echt he.. typisch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |