Oh dat wist ik helemaal niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso ynuhh die eerst gewoon baggeruser was en daarna de elitairetrut uit ging lopen hangen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij was het een man aan de eerste reacties te lezen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso ynuhh die eerst gewoon baggeruser was en daarna de elitairetrut uit ging lopen hangen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Toen zat ik nog niet in de SC.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Is er een samenvatting van die user Chris? zie die naam zo vaak... is dat chris2k? wat voor ban?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar was Mozy toch he-le-maal kapot van toen dat uitkwam? Heb ik me laten vertellen.
[..]
Elk stukje vloei dat ik afscheur bij een jonko dedicate ik aan C.
Chriz2k ja, en dat zeiden ik en Gerrie netquote:Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is er een samenvatting van die user Chris? zie die naam zo vaak... is dat chris2k? wat voor ban?
TUN TUN TUNNNNNNNNNNNNNquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
kaanaka je dikke kk moer die kiblingverkoopt wat doe je stoer a8ter pc hoe oud ben je ??? 8 ?????
quote:
Gastquote:
wtf die middelstequote:
Nou thanks a lot.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gast
Aan hem hebben we WD te danken.
Ja echt of niet?quote:
nee?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Chriz2k ja, en dat zeiden ik en Gerrie net.
Echtquote:Op woensdag 7 november 2012 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gast
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
D_A gaat als kankergezwel, en dat kostuum heeft ie al ruim 20 jaar aan.
oh daar moeten we hem dankbaar voor zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gast
De_Ananas, ook zo'n figuurquote:
altijd frituren tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |