quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:59 schreef Allure_ het volgende:
Waarom komt altijd het ene na het andere gezwel in deze SC. FUCKING HELL.
Zegt iedereen hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:51 schreef Germano het volgende:
Luur over mij destijds. Zal niet veranderd zijn.
[..]
Ik niet hoorquote:
Niet wantrouwig genoeg, Fas.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
We zijn gewoon zo vaak voor de gek gehouden hier in de sc, dat we wat wantrouwig worden.
ken je deze nog?quote:Op donderdag 3 april 2005 03:43 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb perongeluk een beetje sperma van mezelf teruggeduwt in mn plasbuis ben ik nu swanger?!
of deze:quote:Op woensdag 7 november 2012 15:41 schreef Germano het volgende:
Dit blijft toch de mooiste post die ik gelezen heb.
[..]
kan toch nietquote:
ja, dat is die persoon die mij kopieerdequote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Zonder mij had jij je vest niet gehad, dus een beetje dankbaarheid mag ook wel.
uitdaging tegen swarma die toen nog mod was en de TTquote:Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er zo erg is aan die opmerking
swarmahoer vond ik anders niet zo'n heel erge mod?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef wise het volgende:
[..]
uitdaging tegen swarma die toen nog mod was en de TT
Nopequote:Op woensdag 7 november 2012 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
sanka = bil
meervoud = billen = sanka's
True, waarom heeft hij (altijd) een ban eigenlijk? Meest bazige user en nog van de oude garde ookquote:Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De gaarste ban is toch wel die vanChris
Sanka is toch gewoon kont?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
swarmahoer vond ik anders niet zo'n heel erge mod?
[..]
Nope
nee klopt, zijn slotjes waren altijd wel leuk.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
swarmahoer vond ik anders niet zo'n heel erge mod?
FOK! regime vergelijken met dat van de nazi's.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
True, waarom heeft hij een ban? Meest bazige user en nog van de oude garde ook.
Hij vergeleek Danny's aanpak met een nazi-regime ofzo toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
True, waarom heeft hij een ban? Meest bazige user en nog van de oude garde ook.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:58 schreef Germano het volgende:
[..]
FOK! regime vergelijken met dat van de nazi's.
Sowieso ynuhh die eerst gewoon baggeruser was en daarna de elitairetrut uit ging lopen hangen.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 19:19 schreef ynuhh het volgende:
Afrika![]()
Het wereld deel waar je echt helemaal niks aan hebt.
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:33 schreef ynuhh het volgende:
Sokken,....
Dat vind ik nou zo ranzig Vandaag in de trein zat er een gast naast me, spuit net zo hard als een 15 jarig meisje die keihard door een neger gepaald word in haar te natte mossel.
Die gast pakt dus zijn sok en spuit zo hard in die sok waar een trompet jaloers op kan zijn, dit herhaalt hij overigens een stuk of 10 keer.
Zag er overigens zo uit:
Is toch gewoon kanker smerig, zo'n sok die je dan telkens weer in je broekzak stopt
Koop dan papieren sokken en gooi ze weg.
Klacht: Mensen die hun sokken vol blaffen in de trein.
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:56 schreef ynuhh het volgende:
Ik kan altijd goed masturberen als ik Marco zie huilen.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:56 schreef ynuhh het volgende:
Wij zetten de tv altijd op tv oranje wanneer er bezoek komt, paar halve liters bij en het feest kan beginnen.
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kanker lijkt me wel een toffe voor jou...
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mag ik bij deze dan hopen dat je niet te lang leeft?
Dat zeg ik, gaarste ban ook. En hij vertikt het ook om hem terug te laten terwijl de rest het wel goed vind.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Is dat alles?
Symboolpolitiek.
Als of je reacties van Sinos leestquote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso ynuhh die eerst gewoon baggeruser was en daarna de elitairetrut uit ging lopen hangen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Daar was Mozy toch he-le-maal kapot van toen dat uitkwam? Heb ik me laten vertellenquote:
Elk stukje vloei dat ik afscheur bij een jonko dedicate ik aan C.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik, gaarste ban ook. En hij vertikt het ook om hem terug te laten terwijl de rest het wel goed vind.
Ik protesteer.
Oh dat wist ik helemaal niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso ynuhh die eerst gewoon baggeruser was en daarna de elitairetrut uit ging lopen hangen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij was het een man aan de eerste reacties te lezen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Toen zat ik nog niet in de SC.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Is er een samenvatting van die user Chris? zie die naam zo vaak... is dat chris2k? wat voor ban?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar was Mozy toch he-le-maal kapot van toen dat uitkwam? Heb ik me laten vertellen.
[..]
Elk stukje vloei dat ik afscheur bij een jonko dedicate ik aan C.
Chriz2k ja, en dat zeiden ik en Gerrie netquote:Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is er een samenvatting van die user Chris? zie die naam zo vaak... is dat chris2k? wat voor ban?
TUN TUN TUNNNNNNNNNNNNNquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
kaanaka je dikke kk moer die kiblingverkoopt wat doe je stoer a8ter pc hoe oud ben je ??? 8 ?????
quote:
Gastquote:
wtf die middelstequote:
Nou thanks a lot.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gast
Aan hem hebben we WD te danken.
Ja echt of niet?quote:
nee?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Chriz2k ja, en dat zeiden ik en Gerrie net.
Echtquote:Op woensdag 7 november 2012 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gast
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
D_A gaat als kankergezwel, en dat kostuum heeft ie al ruim 20 jaar aan.
oh daar moeten we hem dankbaar voor zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gast
De_Ananas, ook zo'n figuurquote:
altijd frituren tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |