Maak je geen zorgen ik val alleen op dominante vrouwen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hou je wel in de gaten man. Vertrouw die gladde jongens echt niet.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso niet nodig
Mijn vuist gleed er zo in
Sowieso nietquote:Op woensdag 7 november 2012 15:49 schreef Flying_eagle het volgende:
Nou 2Nutz ... nu heb je geen Vaseline meer nodig om bij Vaseline achterlangs te gaan
Dit helpt je niet hoor, deze opmerking.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:50 schreef He-man- het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik val alleen op dominante vrouwen.
quote:
het is sankaquote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef wise het volgende:
huh, das bij mijn vriendin ook gebeurd.
Is dat die donkere met die grote sanka's¿
Oh? hebje je telefoon dan? zou mar eens goed zoekenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Pff ik kan dit gezeik niet meer aanzien, ik bel je straks wel.
sanka = bilquote:
ja zij ja teringquote:Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef He-man- het volgende:
Hebben jullie al eens aan psycholoog gedacht?
Dit. Echt waar hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat geeft niet, maar ze gaat vreemd met een FOK!er.![]()
Sanka = kontquote:Op woensdag 7 november 2012 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
sanka = bil
meervoud = billen = sanka's
Een echte sukkel ben je dus! Goed dat Vaseline je gedumpt heeftquote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh? hebje je telefoon dan? zou mar eens goed zoekenkutwijf. Ik hou hem ook. kutbb
Een relatie therapeut wellicht. Verder vind ik het erg rot voor je 2nutz ik stel voor dat we samen de smatjes gaan hosselen. Alle fobo's op FOK! afstruinen om je ex jaloers te maken.quote:
ok cbquote:Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sanka = kont
Dus wanneer je het over één vrouw dr billen hebt is het Sanka
Inderdaad bullshit. Leuk al die reactiesquote:Op woensdag 7 november 2012 16:03 schreef So_Surreal het volgende:
Zeker dat dit topic bullshit is
En wie heeft Vind ik leuk gedaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |