Maak je geen zorgen ik val alleen op dominante vrouwen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hou je wel in de gaten man. Vertrouw die gladde jongens echt niet.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso niet nodig
Mijn vuist gleed er zo in
Sowieso nietquote:Op woensdag 7 november 2012 15:49 schreef Flying_eagle het volgende:
Nou 2Nutz ... nu heb je geen Vaseline meer nodig om bij Vaseline achterlangs te gaan
Dit helpt je niet hoor, deze opmerking.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:50 schreef He-man- het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik val alleen op dominante vrouwen.
quote:
het is sankaquote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef wise het volgende:
huh, das bij mijn vriendin ook gebeurd.
Is dat die donkere met die grote sanka's¿
Oh? hebje je telefoon dan? zou mar eens goed zoekenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Pff ik kan dit gezeik niet meer aanzien, ik bel je straks wel.
sanka = bilquote:
ja zij ja teringquote:Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef He-man- het volgende:
Hebben jullie al eens aan psycholoog gedacht?
Dit. Echt waar hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat geeft niet, maar ze gaat vreemd met een FOK!er.![]()
Sanka = kontquote:Op woensdag 7 november 2012 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
sanka = bil
meervoud = billen = sanka's
Een echte sukkel ben je dus! Goed dat Vaseline je gedumpt heeftquote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh? hebje je telefoon dan? zou mar eens goed zoekenkutwijf. Ik hou hem ook. kutbb
Een relatie therapeut wellicht. Verder vind ik het erg rot voor je 2nutz ik stel voor dat we samen de smatjes gaan hosselen. Alle fobo's op FOK! afstruinen om je ex jaloers te maken.quote:
ok cbquote:Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sanka = kont
Dus wanneer je het over één vrouw dr billen hebt is het Sanka
Inderdaad bullshit. Leuk al die reactiesquote:Op woensdag 7 november 2012 16:03 schreef So_Surreal het volgende:
Zeker dat dit topic bullshit is
En wie heeft Vind ik leuk gedaan?
Links onderaan kan je op Vind ik leuk klikken, voor Facebook.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Inderdaad bullshit. Leuk al die reacties
vind ik leuk?
we've got himquote:Op woensdag 7 november 2012 16:03 schreef So_Surreal het volgende:
Zeker dat dit topic bullshit is
En wie heeft Vind ik leuk gedaan?
Haha oh is dat nieuw? Ik zie het nergens staanquote:Op woensdag 7 november 2012 16:05 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Links onderaan kan je op Vind ik leuk klikken, voor Facebook.
Je vriendin maar met haar halve kont open overal rond laten paraderenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef prosverige het volgende:
Het vreemdgaan vinden als je vriendin met andere jongens praat![]()
![]()
Halve kont?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je vriendin maar met haar halve kont open overal rond laten paraderenje snap er echt niks van
Jij snapt er niets van dat je zo'n vriendin hebt danquote:Op woensdag 7 november 2012 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je vriendin maar met haar halve kont open overal rond laten paraderenje snap er echt niks van
Ik haal hem straks wel op, stuk verdrietquote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh? hebje je telefoon dan? zou mar eens goed zoekenkutwijf. Ik hou hem ook. kutbb
Achteraan sluitenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:11 schreef So_Surreal het volgende:
Vas, wil je nu mijn nieuwe vriendin zijn ?
2 denk ikquote:Op woensdag 7 november 2012 16:13 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Het hoeveelste nummertje ben ik?
[ afbeelding ]
EN wel alleen komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik haal hem straks wel op, stuk verdriet
Je bent gewoon jaloersquote:Op woensdag 7 november 2012 16:13 schreef Flying_eagle het volgende:
Zijn 2Nutz en Vaseline niet gewoon broer en zus van elkaar? Die Urkse toestanden toch altijd .... neuk dan ook niet je zus 2Nutz!
Hmm oke danquote:Op woensdag 7 november 2012 16:14 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
En jij bent 1 zeker?
Dan kunnen we toch ook wel tegelijk ?
Ik ben er echt niet jaloers op dat jij sex hebt gehad met je zus (Vaseline)quote:Op woensdag 7 november 2012 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
EN wel alleen komen.
[..]
Je bent gewoon jaloers
Trap die mong*ol gewoon op zijn bek ....quote:Op woensdag 7 november 2012 16:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik haal hem straks wel op, stuk verdriet
Ze is nu mijn ex... en waarom doe je zo stoer?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:17 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik ben er echt niet jaloers op dat jij sex hebt gehad met je zus (Vaseline)
Je moet je eigen gezinsleven niet projecteren op andere.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:17 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:17 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Omdat gedurende het verloop van dit topic blijkt dat je heel onzeker bent en nogal triest dat je haar via KLB door het slijk probeert te halen. Zonder dat je nu hard bewijs heeft dat ze vreemd zou zijn gegaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze is nu mijn ex... en waarom doe je zo stoer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |