You suck cock for breakfast, seriously.quote:
Nee, ik leg m'n portemonnee altijd op tafel en dan kijk ik rond met zo'n blik van: "Kom eens aan m'n portemonnee. Make my day."quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja dat ook en het is gewoon een bazenjas.
[..]
Ja.En doe 'm dan ook in je rechtervoorzak. 14.gif
Och jij ook weer, hoertje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You suck cock for breakfast, seriously.
Jij was anders de gene die heel trots met die hyves aankwam zetten, dat maakte je toch wel verdacht.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:52 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ja, niet oordelen over dingen als je er geen verstand van hebt.![]()
Ja als ik dat doe dan komt er ook echt iemand aan m'n portemonnee.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik leg m'n portemonnee altijd op tafel en dan kijk ik rond met zo'n blik van: "Kom eens aan m'n portemonnee. Make my day."
Bazenjassen zijn per definitie lelijk. Zijn maar weinig mannen die mooie jassen dragen. Ow wacht, jij bent nog geen manquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja dat ook en het is gewoon een bazenjas.
Bij mij niet als ik m'n jas nog aan heb.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja als ik dat doe dan komt er ook echt iemand aan m'n portemonnee.
Doe even normaal hoor, kankerbijdehand.quote:
Post eens een pic van een mooie jas dangz.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bazenjassen zijn per definitie lelijk. Zijn maar weinig mannen die mooie jassen dragen. Ow wacht, jij bent nog geen man.
Ik zocht via internet naar een foto om meer dan alleen je te zien.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jij was anders de gene die heel trots met die hyves aankwam zetten, dat maakte je toch wel verdacht.
Alsof ik op elke hyves naar de registratie datum ga kijken, kom op zeg.
Ik zou echt wel je portemonnee kunnen stelen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij mij niet als ik m'n jas nog aan heb.
Bemoei je er niet mee, puddinghoofd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe even normaal hoor, kankerbijdehand.
Nee.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Post eens een pic van een mooie jas dangz.
Zie je dat je niet Nederlands bent.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou echt wel je portemonnee kunnen stelen.
Dan moet je je grote kankerbakkes houwe. Met je hoertje, kanker op joh.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:56 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Bemoei er niet mee, puddinghoofd.
Niet praten dan.quote:
Je ma.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zie je dat je niet Nederlands bent.
Dat ik niet naar de registratiedatum gekeken heb, maakt mij dus een dom kalf?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:56 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik zocht via internet naar een foto om meer dan alleen je te zien.
Toen kwam ik via Google op Wieowie terecht, en daar stond die Hyves bij.
Check maar na.
Dan had jij niet als eerste je mond moeten opentrekken, kankeraar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet je je grote kankerbakkes houwe. Met je hoertje, kanker op joh.
Nee, dat je oordeelt over iets wat je niet zeker weet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat ik niet naar de registratiedatum gekeken heb, maakt mij dus een dom kalf?
SÈH!quote:
quote:
Jij moet gewoon niet zo gaan beginnen want je bent serieus aan de verkeerde bij me.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:58 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Dan had jij niet als eerste je mond moeten opentrekken, kankeraar.
All is de enige die op m'n jas gehaat heeft tot nu toe.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:59 schreef Skylark. het volgende:
Mijne was niet eens zo duur maar ik krijg wel allemaal complimenten.
Gelukkig ga jij volledig vrijuit op dat gebied.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:58 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Nee, dat je oordeelt over iets wat je niet zeker weet.
Ik wil ziennn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:59 schreef Skylark. het volgende:
Mijne was niet eens zo duur maar ik krijg wel allemaal complimenten. Maar ik ga geen jas van 200 euro meer kopen, want ik ga er toch mee op stap en die wordt toch gejat.
Dan moet je vooral zo direct zo'n mond opentrekken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij moet gewoon niet zo gaan beginnen want je bent serieus aan de verkeerde bij me.
Ik word al vanaf het begin voor een kloon aangezien en zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gelukkig ga jij volledig vrijuit op dat gebied.
O ja natuurlijk. Zulke mensen vermijd ik irl, maar jij zit hier constant te kankeren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:01 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Dan moet je vooral zo direct zo'n mond opentrekken.
Kom je wel een keertje de verkeerde tegen.
Als jullie me vanaf begin af aan als kloon aanzien wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O ja natuurlijk. Zulke mensen vermijd ik irl, maar jij zit hier constant te kankeren.
Dat was bij mij ook het geval, heb jij mij ooit naar naar iemand zien doen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:01 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik word al vanaf het begin voor een kloon aangezien en zo.
Ben nog geen een keer neutraal beoordeeld, dus kom nu niet met zo'n excuus aanzetten.
Dat houdt in dat je op moet sodemieteren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:03 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Als jullie me vanaf begin af aan als kloon aanzien wel.![]()
Ontken ik, is het niet goed. Praat ik mee, is het nog niet goed.
Dan zou jij op een gegeven moment ook wel schelden.
Daar zijn er wel meer van in de sc.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O ja natuurlijk. Zulke mensen vermijd ik irl, maar jij zit hier constant te kankeren.
Meisjes zijn niet zo temperamentvol.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook het geval, heb jij mij ooit naar naar iemand zien doen?
Kom op, wees sterker.
Thanksquote:
Of dat jij terug in je maxicosi gaat liggen, huilbaby.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat houdt in dat je op moet sodemieteren.
We zijn gewoon zo vaak voor de gek gehouden hier in de sc, dat we wat wantrouwig worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:03 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Als jullie me vanaf begin af aan als kloon aanzien wel.![]()
Ontken ik, is het niet goed. Praat ik mee, is het nog niet goed.
Dan zou jij op een gegeven moment ook wel schelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |