quote:this is so filthy i just had to have a shower... drazzox
This is as dirty as my vaseline finger fresh from my arse
Haten omdat hij populair en kankergoed is.quote:
True dat.quote:
Sick dudequote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:38 schreef Maisnon het volgende:
Zo dit vanaf 1:20wtf ik heb nog nooit zo'n geluid gehoord
Ik ben jaren lang kei fan van hem geweestquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haten omdat hij populair en kankergoed is.
Van dat parfum.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben jaren lang kei fan van hem geweest. Waar denk je anders dat mijn naam vandaan komt
.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:44 schreef Skylark. het volgende:
Ik hou altijd m'n jas zolang mogelijk aan omdat ik die me nog lekkerder maakt.
Die gestolen jas?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:44 schreef Skylark. het volgende:
Ik hou altijd m'n jas zolang mogelijk aan omdat ik die me nog lekkerder maakt.
Nee, die stinkt.quote:
Nee, omdat je een hyves aangemaakt hebt met mijn naam.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:46 schreef Gaultier het volgende:
Kan iemand me hier waarderen? Anders maak ik een andere kloon aan waarme ik kei aardig ben.
Dan weten we dat jij het bent.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:46 schreef Gaultier het volgende:
Kan iemand me hier waarderen? Anders maak ik een andere kloon aan waarme ik kei aardig ben.
Ja ik had die Hyves eerder aangemaakt dan dat ik me hier heb geregistreerd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, omdat je een hyves aangemaakt hebt met mijn naam.
Vind het een beetje een vrouwelijke naam, en dat komt niet door jou. Wel een mooie naam, ik hou van namen met u's erin.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, die stinkt.
Allure
A pseudonym of Dutch trance DJ Tijs Verwest, best known as DJ Tiësto which he uses for exclusive releases.
Singles: The Loves We Lost (2006), Somewhere Inside (2008), Power of You (2008)
Wie zegt dat ik dan nog post in SC?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan weten we dat jij het bent.
Origineel vond ik altijd een tof nummerquote:
Dankjewel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vind het een beetje een vrouwelijke naam, en dat komt niet door jou. Wel een mooie naam, ik hou van namen met u's erin.
Noem er drie.quote:
Awh jammer, ik dacht bij de eerste zin "yes, is ie weg".quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:48 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dan nog post in SC?
Misschien doe ik dat wel alleen met dit account.
Ik heb nu wel een andere he. Maar deze vind ik mooier tbh.quote:
Ik ben ook een vrouw.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vind het een beetje een vrouwelijke naam, en dat komt niet door jou. Wel een mooie naam, ik hou van namen met u's erin.
Jij bent dan ook zo dom om alleen de eerste zin te lezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Awh jammer, ik dacht bij de eerste zin "yes, is ie weg".
Pardon?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:47 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ja ik had die Hyves eerder aangemaakt dan dat ik me hier heb geregistreerd.
Denk na stom kalf.
Het komt ook door Stevie V dat ik het tof vind.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Origineel vond ik altijd een tof nummeren die versie van Dizzee is ook tof
Ahh.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dat op slaat, maar laat je jas maar eens zien.
Je lult dus. Je hoopt er alleen breder uit te zien in je jasje, maar vrouwen weten wel beter. Schijn bedriegt.quote:
Maar jij bent dus ook een lang-jas-aanhouderquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ahh.Ja, daar ben ik het wel mee eens.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Origineel vond ik altijd een tof nummeren die versie van Dizzee is ook tof
Is dat de reden om mij meteen voor 'dom kalf' uit te maken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:50 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik eerst een Hyves ga aanmaken voordat ik me hier registreer?
Ja dat ook en het is gewoon een bazenjas.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je lult dus. Je hoopt er alleen breder uit te zien in je jasje, maar vrouwen weten wel beter. Schijn bedriegt.
Ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar jij bent dus ook een lang-jas-aanhouder. M'n handschoenen en sjaal doe ik meestal wel uit, die leg ik dan zo op tafel samen met m'n portemonnee. Ik kan niet tegen op m'n portemonnee zitten.
Ja, niet oordelen over dingen als je er geen verstand van hebt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Is dat de reden om mij meteen voor 'dom kalf' uit te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |