You suck cock for breakfast, seriously.quote:
Nee, ik leg m'n portemonnee altijd op tafel en dan kijk ik rond met zo'n blik van: "Kom eens aan m'n portemonnee. Make my day."quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja dat ook en het is gewoon een bazenjas.
[..]
Ja.En doe 'm dan ook in je rechtervoorzak. 14.gif
Och jij ook weer, hoertje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You suck cock for breakfast, seriously.
Jij was anders de gene die heel trots met die hyves aankwam zetten, dat maakte je toch wel verdacht.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:52 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ja, niet oordelen over dingen als je er geen verstand van hebt.![]()
Ja als ik dat doe dan komt er ook echt iemand aan m'n portemonnee.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik leg m'n portemonnee altijd op tafel en dan kijk ik rond met zo'n blik van: "Kom eens aan m'n portemonnee. Make my day."
Bazenjassen zijn per definitie lelijk. Zijn maar weinig mannen die mooie jassen dragen. Ow wacht, jij bent nog geen manquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja dat ook en het is gewoon een bazenjas.
Bij mij niet als ik m'n jas nog aan heb.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja als ik dat doe dan komt er ook echt iemand aan m'n portemonnee.
Doe even normaal hoor, kankerbijdehand.quote:
Post eens een pic van een mooie jas dangz.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bazenjassen zijn per definitie lelijk. Zijn maar weinig mannen die mooie jassen dragen. Ow wacht, jij bent nog geen man.
Ik zocht via internet naar een foto om meer dan alleen je te zien.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jij was anders de gene die heel trots met die hyves aankwam zetten, dat maakte je toch wel verdacht.
Alsof ik op elke hyves naar de registratie datum ga kijken, kom op zeg.
Ik zou echt wel je portemonnee kunnen stelen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij mij niet als ik m'n jas nog aan heb.
Bemoei je er niet mee, puddinghoofd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe even normaal hoor, kankerbijdehand.
Nee.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Post eens een pic van een mooie jas dangz.
Zie je dat je niet Nederlands bent.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou echt wel je portemonnee kunnen stelen.
Dan moet je je grote kankerbakkes houwe. Met je hoertje, kanker op joh.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:56 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Bemoei er niet mee, puddinghoofd.
Niet praten dan.quote:
Je ma.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zie je dat je niet Nederlands bent.
Dat ik niet naar de registratiedatum gekeken heb, maakt mij dus een dom kalf?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:56 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik zocht via internet naar een foto om meer dan alleen je te zien.
Toen kwam ik via Google op Wieowie terecht, en daar stond die Hyves bij.
Check maar na.
Dan had jij niet als eerste je mond moeten opentrekken, kankeraar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet je je grote kankerbakkes houwe. Met je hoertje, kanker op joh.
Nee, dat je oordeelt over iets wat je niet zeker weet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat ik niet naar de registratiedatum gekeken heb, maakt mij dus een dom kalf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |