Heb je die docu gezien over Discovery? Met al die subliminal messages en woordspeling en zo (geen iluminadie shit.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
the warning is t enigste nummer wat ik maar 1 x niet heel aandachtig heb beluisterd, zo maar eens beluisteren.
In despicable is zn flow fucking.hard en de disses, jokes en woordspelingen vind ik echt dope.
quote:
Ben ik even blij.quote:
Nee en dat kom ik wss ook niet te wetenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet jij btw al van wie je die pimpabbo hebt gehad?
Ben je er niet blij mee?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee en dat kom ik wss ook niet te wetenInternethelden hiero.
Nee? link?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb je die docu gezien over Discovery? Met al die subliminal messages en woordspeling en zo (geen iluminadie shit..
ik bekenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je geen idee ook? vind het echt supervaagquote:Op woensdag 7 november 2012 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
Degene die Vas haar abbo heeft geschonken ik vind je echt liev en geen internetheld hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Koop zelf gewoon 1, als je dat zo geweldig vindquote:Op woensdag 7 november 2012 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Degene die Vas haar abbo heeft geschonken ik vind je echt liev en geen internetheld hoor
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Degene die Vas haar abbo heeft geschonken ik vind je echt liev en geen internetheld hoor
Je hebt niet eens voordeel, behalve dat je kluisje van de bank minder weegt.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Koop zelf gewoon 1, als je dat zo geweldig vind
Nee man, fucking duur.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Koop zelf gewoon 1, als je dat zo geweldig vind
homoquote:Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind Hey i just met you het leukst van carly rae jepsen
aboquote:Op woensdag 7 november 2012 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
vond ik een supervet nummer, hij betaalt zijn respect terug aan degene die hem "gered" heeftquote:Op woensdag 7 november 2012 14:43 schreef Nestalgie het volgende:
hehe the warning is idd dope
wat vindrn jullie van dat nummer met skylar grey van hrm?
ik vind het echt scheit
maar hij moet niet zingen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
vond ik een supervet nummer, hij betaalt zijn respect terug aan degene die hem "gered" heeft
in I need a doctor?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
maar hij moet niet zingen.
Als het gerapt was, was het beter
Jup maar het is niet dezelfde, staat ander ip adres enzo bijquote:Op woensdag 7 november 2012 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je geen idee ook? vind het echt supervaag2e keer al toch?
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jup maar het is niet dezelfde, staat ander ip adres enzo bij
Heb al geprobeerd maar kan niet vindenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:53 schreef Germano het volgende:
Kun je het IP adres zoeken en vervolgens streetviewen. Dat zal diegene leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |