Nou ja, als fok je de werkdag doorhelpt, kan dat geen kwaad vind ik.quote:
door advertenties te laten zien verkoop je je ziel en zaligheid aan google adwords. think about itquote:
ze gaan hun gang maar ik heb niets te verbergenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
door advertenties te laten zien verkoop je je ziel en zaligheid aan google adwords. think about it
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
4 mits je voor minimaal een half jaar afneemt
Hehe, ik lach me wel rot om die reactiesquote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]er komt ws niks uit, maar wie weet krijg je zo een lead
via de wandelgangen hoor ik dat er een date aankomtquote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]er komt ws niks uit, maar wie weet krijg je zo een lead
ITS A TARP¡¡¡quote:
wat is kk¿quote:Op woensdag 7 november 2012 15:21 schreef remi1986 het volgende:
ik had in maart een note omdat ik een hashtag gebruikte en vorige maand toen ik Chai KK toewenste![]()
maar staat wel bij dat de rest van de SC ook met KK scheldt
quote:
ik dacht voor die verschrikkelijke ziekte :S :Squote:
Nee joh, griep mag je voluit typen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef wise het volgende:
[..]
[..]
ik dacht voor die verschrikkelijke ziekte :S :S
Date? met jou?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:21 schreef wise het volgende:
[..]
via de wandelgangen hoor ik dat er een date aankomt¿
FOK!usernotesquote:
Een banquote:
hahahaquote:
Eens.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB heeft nu ook de beste mods die ik tot nu toe heb mee gemaakt.
Nee is gewoon omdat je buitenlander ben.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb er 24. Waarvan 20 in het laatste jaar door de SGP policy vermoed ik zo
tis wat.quote:
Je hebt 24 notes gekregen van onze moderators.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb er 24. Waarvan 20 in het laatste jaar door de SGP policy vermoed ik zo

die 108 van mij zijn voor 80% plaatjes. Durf ik te weddenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee is gewoon omdat je buitenlander ben.
Valt me nog mee dat ik er 'pas' 43 heb ook
Denk dat je voor sommige plaatjes zelfs 2 notes hebt gehadquote:Op woensdag 7 november 2012 15:26 schreef wise het volgende:
[..]
die 108 van mij zijn voor 80% plaatjes. Durf ik te wedden
Wat is dit, Nootjes? Haha.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ONEE EN VAN WIE DE FUK IS DIE ABBO DAN IK KAN HIER ECHT NIET TEGEN!!! WAAROM SO GEHIJMZIIING
Wat had je gedaan dan dat klikowaardig was?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hebt 24 notes gekregen van onze moderators.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wel 4 bans, waarvan eentje eigenlijk kliko was.
Frank vind ik niet zo.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:27 schreef remi1986 het volgende:
ik mis 1 mogelijkheid van een abo.. die achterlijke sterretjes uitzetten
Oh, dat was toen ONZ SC en KLB SC moesten fuseren dacht ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat had je gedaan dan dat klikowaardig was?
Geheimzinnigquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat je voor sommige plaatjes zelfs 2 notes hebt gehad
Haha nee, daar wil ik m'n tijd niet aan besteden.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik zie jou nog wel eens als mod ... ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |