panzermaus heb je nog met cristinayang?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar ONZ-clowns.Zelfs dWc zit er niet meer tussen.
quote:Op maandag 16 februari 2015 12:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik was aangenaam verrast mijn eigen UI aan te treffen.
Hey schrale krabbenkopquote:Op maandag 16 februari 2015 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja ja, heb het al aangepast, zure haring.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:38 schreef hondebrokje het volgende:
Zij - roddelige-
Ben net wakker vriend
ja omdat TARDIS niet zit op te lettenquote:Op maandag 16 februari 2015 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Al ruim een halfjaar niet meer. Wie ben jij?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:37 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
panzermaus heb je nog met cristinayang?
Hoi lieverd.quote:
ik had het al aangepast hoe jij het zei baby.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja ja, heb het al aangepast, zure haring.
Kom haten danquote:Op maandag 16 februari 2015 12:39 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
ik had het al aangepast hoe jij het zei baby.
Ben niet zuur, ben zoet.
Watquote:Op maandag 16 februari 2015 12:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Al ruim een halfjaar niet meer. Wie ben jij?
[..]
Hoi lieverd.
quote:Op maandag 16 februari 2015 12:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
toto, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend van mij!!
ettoooquote:Op maandag 16 februari 2015 12:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
toto, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend van mij!!
Je droomvrouw, maar je hebt me nooit durven te benaderen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Al ruim een halfjaar niet meer. Wie ben jij?
[..]
Hoi lieverd.
Godverdomme, en nu is het te laat zeker. Mooi niet. Zeg op, hoe oud ben je.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:41 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Je droomvrouw, maar je hebt me nooit durven te benaderen.
De Poes en de Muis zijn nog heel gelukkig samen verder. Wonen nu in Zwitserland.quote:
Oh, boefje. Je zit ons in het ootje te nemen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdomme, en nu is het te laat zeker. Mooi niet. Zeg op, hoe oud ben je.
[..]
De Poes en de Muis zijn nog heel gelukkig samen verder. Wonen nu in Zwitserland.
Meloewaquote:Op maandag 16 februari 2015 12:41 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Je droomvrouw, maar je hebt me nooit durven te benaderen.
Nah, ik zat niet goed meer in mijn vel en de lol was er mede daardoor ook al een tijdlang af. We gingen daarna allebei ons eigen ding doen en op basis van de laatste berichten over en weer neem ik aan dat we allebei nu gelukkiger zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:41 schreef Chloroform het volgende:
Wat is er gebeurd, Panz. Heeft ze je betrapt met een goedkope snol?
Haha, dat ook weer niet. Maar die Poes en Muis konden het altijd al beter met elkaar vinden dan CY en ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, boefje. Je zit ons in het ootje te nemen.
Wat zit jij nou weer te lachen, puspikquote:
Ik moest lachen om je dadelneus.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te lachen, puspik
Jij bent een ontrouwe man.. daar houden we niet van.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdomme, en nu is het te laat zeker. Mooi niet. Zeg op, hoe oud ben je.
[..]
De Poes en de Muis zijn nog heel gelukkig samen verder. Wonen nu in Zwitserland.
Ahw, poepie toch.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, ik zat niet goed meer in mijn vel en de lol was er mede daardoor ook al een tijdlang af. We gingen daarna allebei ons eigen ding doen en op basis van de laatste berichten over en weer neem ik aan dat we allebei nu gelukkiger zijn.
[..]
Haha, dat ook weer niet. Maar die Poes en Muis konden het altijd al beter met elkaar vinden dan CY en ik.
Dat verteld die net achterlijke wandelende tak.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:45 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Jij bent een ontrouwe man.. daar houden we niet van.
Of wat was de reden dat jullie relatie kapseisde?
HAHAquote:Op maandag 16 februari 2015 12:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je dadelneus.
lieve schat, ben op mijn tel. Ik zie het achteraf pas.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat verteld die net achterlijke wandelende tak.
Gewoon transparant over alles, maak je daar geen zorgen over.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:45 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Jij bent een ontrouwe man.. daar houden we niet van.
Of wat was de reden dat jullie relatie kapseisde?
Ben sinds vandaag weer van mijn chlamydia-burn af en al een paar weken niet meer actief op de Tinder en OkC van deze wereld, het is weer leuk geweest. Na +- 42 uitzichtloze seksrelaties wil je wederom keihard trouwen. Enige gegadigden maar ik treed voorzichtig. Ik wil mijn vriendinnen niet kwijt.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, poepie toch.
En hoe is het nu dan?
Jezus, ik vroeg hoe het ging, niet of je een biografie wilde schrijvenquote:Op maandag 16 februari 2015 12:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon transparant over alles, maak je daar geen zorgen over.
Oh. Dat ik een deprimerende en opgefokte zak was geworden en daardoor eigenlijk nergens meer zin in had. Ook niet in haar. Of in leuk zijn voor wie dan ook. Dus dan moet je er vooral snel mee stoppen.
[..]
Ben sinds vandaag weer van mijn chlamydia-burn af en al een paar weken niet meer actief op de Tinder en OkC van deze wereld, het is weer leuk geweest. Na +- 42 uitzichtloze seksrelaties wil je wederom keihard trouwen. Enige gegadigden maar ik treed voorzichtig. Ik wil mijn vriendinnen niet kwijt.
De cycle is tot nu toe altijd geweest [1+ jaar relatie] [6 maanden alles] [1+ jaar relatie]. We zullen zien.
Op dit moment dan? Ik sta stijf van de dexamfetamine en sla Turing-complete Scala code uit mijn klavier. Wat doe jij?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus, ik vroeg hoe het ging, niet of je een biografie wilde schrijven
kkdriehoekquote:Op maandag 16 februari 2015 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen FOK!vriendin heb zeg. Lekker samen meets bespieden en FOK!scharrels aan elkaar doorschuiven.
ik heb altijd al gezien dat jij op je tenen liep. Je wilde overcompenseren voor je nerd-periode ervoor maar kwam er achter dat dat ook niet het leven was.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh. Dat ik een deprimerende en opgefokte zak was geworden en daardoor eigenlijk nergens meer zin in had. Ook niet in haar. Of in leuk zijn voor wie dan ook. Dus dan moet je er vooral snel mee stoppen.
[..]
Ben sinds vandaag weer van mijn chlamydia-burn af en al een paar weken niet meer actief op de Tinder en OkC van deze wereld, het is weer leuk geweest. Na +- 42 uitzichtloze seksrelaties wil je wederom keihard trouwen. Enige gegadigden maar ik treed voorzichtig. Ik wil mijn vriendinnen niet kwijt.
De cycle is tot nu toe altijd geweest [1+ jaar relatie] [6 maanden alles] [1+ jaar relatie]. We zullen zien.
Ik heb ook een stijfjequote:Op maandag 16 februari 2015 12:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op dit moment dan? Ik sta stijf van de dexamfetamine en sla Turing-complete Scala code uit mijn klavier. Wat doe jij?
Yeah, je zou kunnen stellen dat ik niet gelukkig van mezelf word wanneer ik bewust loop te underachieven. Of hoe je het ook maar wil noemen. Dat voelt niet goed hier.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:51 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
ik heb altijd al gezien dat jij op je tenen liep. Je wilde overcompenseren voor je nerd-periode ervoor maar kwam er achter dat dat ook niet het leven was.
Ik neem aan dat je nu ook wat minder obsessief doet sporten?
Gr. Dr. Pill / 2 jaar te laat.
Ja klopt, je moet je leven sowieso niet acteren dan krijg al snel gevoel dat je in een waas leeft.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, je zou kunnen stellen dat ik niet gelukkig van mezelf word wanneer ik bewust loop te underachieven. Of hoe je het ook maar wil noemen. Dat voelt niet goed hier.
Gym = tegenwoordig meer dagen per week, maar dan minder lang. (45 minuten meestal) Houdt mijn mentale state stabieler. Die ups en downs die je oploopt door een dag niet trainen/eten maken het geheel kapot. Dit werkt beter.
Wie ben jij nu eigenlijk?
Die eerste relatie was toch heel veel jaar?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Acteren was ook weer niet het juiste woord hoor. En de shape is nu beter dan ooit. Blijft toch belangrijk voor me.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:05 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja klopt, je moet je leven sowieso niet acteren dan krijg al snel gevoel dat je in een waas leeft.
Beter toch en je hebt nog steeds een fit lichaam.
Ik ben meloewa :$
Nah, zat ook een break tussen van een paar maanden.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Die eerste relatie was toch heel veel jaar?
Hoi. Ja, het een sluit ander niet uit.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Acteren was ook weer niet het juiste woord hoor. En de shape is nu beter dan ooit. Blijft toch belangrijk voor me.
Hoi Meloewa.
[..]
Nah, zat ook een break tussen van een paar maanden.
Mensen, de winter is bijna voorbij.
watte?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:12 schreef -supergirl- het volgende:
is het normaal het lettertype heel raar is nu
wees blij, ik heb geen zonneschermquote:Op maandag 16 februari 2015 13:13 schreef Chai het volgende:
Zonnescherm omlaag gedaan vanwege de zon op mijn scherm waardoor ik de opmaak in mijn document niet meer goed kon zien.
Haal die piemel eens uit je ogen.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja de e lijkt op een o enzo. heel vaag allemaal. random spaties in quotes
nee geen last van.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja de e lijkt op een o enzo. heel vaag allemaal. random spaties in quotes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |