Die heb jij niet eens man.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Nou hier gaat me snor wel van krullen ja.
haha :$ krijg ik klappen van mijn vriendin tochquote:Op maandag 16 februari 2015 12:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom niet, dan was ik altijd bij je in de buurt ;s
Heeft ze/hij wat verkeerd gedaan?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hehe naja bepaal zelf maar
[..]
nee
jelly bitch, beter dumpen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha :$ krijg ik klappen van mijn vriendin toch
Gemist i guess.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Vorige deel. Dikke oorlog lol.
Bouw straks toch even een bruine toren op het maagdelijk wit porselein.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:13 schreef Gridlok het volgende:
Begin achter een computer zitten de hele dag een beetje beu te worden, ik wil weer terug de bouw in.
Jammer dat ik geen FOK!vriendin heb zeg. Lekker samen meets bespieden en FOK!scharrels aan elkaar doorschuiven.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:34 schreef ZarB het volgende:
[..]
Joh, heel Fok weet toch dat Aberella en JMF gescharreld hebben en dat zijn hem aan mij heeft gegeven zoals je je jongere zusje je oude winterjas geeft. Dat is echt geen geheim
Opzich wel goed idee, maag loopt al de hele dag te rommelen van de espresso.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bouw straks toch even een bruine toren op het maagdelijk wit porselein.
Gewoon mapima vragen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen FOK!vriendin heb zeg. Lekker samen meets bespieden en FOK!scharrels aan elkaar doorschuiven.
Zit gewoon een beetje m'n stageverantwoordelijkheden te ontduikenquote:Op maandag 16 februari 2015 12:10 schreef Matip het volgende:
hahaha mooi dit , tardis steekt kk veel moeite in de OP, en dan het volgende deel een andere OP te maken
Heb je toch al, mozy.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen FOK!vriendin heb zeg. Lekker samen meets bespieden en FOK!scharrels aan elkaar doorschuiven.
Snap ik voor 3 en half honderd in de maand.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zit gewoon een beetje m'n stageverantwoordelijkheden te ontduiken
Goed bezig jongen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt wel, alleen een beetje harigquote:Op maandag 16 februari 2015 12:20 schreef Chai het volgende:
Dat is anders, dat is geen FOK!hartsvriendin.
Zie dit nu pasquote:Tevens moet er altijd een vrouwelijke user zijn die haar heerlijke malse tetjes post. Dat zijn nu eenmaal de regels.
Wat moet je allemaal doen dan? Ik heb gewoon één opdracht.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hahaquote:Op maandag 16 februari 2015 12:13 schreef Gridlok het volgende:
Begin achter een computer zitten de hele dag een beetje beu te worden, ik wil weer terug de bouw in.
Draai gewoon mee in het bedrijf, doe dus verschillende dingen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal doen dan? Ik heb gewoon één opdracht.
M'n twee bazen hebben vrij genomen om te carnavallen en hoewel de werkdag om half 9 begon komen er toch nog steeds verspreid over de dag laffe collega's met wallen en tragische bloeddoorlopen ogen binnensjokken.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vriendelijke klap op de schouder verdien je wel.
Want jij bent kwaliteit?quote:
Hooi ettoo!!!quote:Op maandag 16 februari 2015 12:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
sideeffect, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriendin van mij!!!!
Ja. Ik meen het dan ook.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
M'n twee bazen hebben vrij genomen om te carnavallen en hoewel de werkdag om half 9 begon komen er toch nog steeds verspreid over de dag laffe collega's met wallen en tragische bloeddoorlopen ogen binnensjokken.
Dan mag ik best even een dijk van een OP in elkaar flansen
Heb je nu gewoon echt niks te doen?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
M'n twee bazen hebben vrij genomen om te carnavallen en hoewel de werkdag om half 9 begon komen er toch nog steeds verspreid over de dag laffe collega's met wallen en tragische bloeddoorlopen ogen binnensjokken.
Vind ik leukquote:Op maandag 16 februari 2015 12:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
waarom lach jij om mijn verdriet ;s
Sommige wel, maar de meeste zijn wel van belang.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja losse taakjes waarvan niemand het merkt als je ze niet doet?
zij hadden vast geen rekening gehouden met hun roddelden collega.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was aangenaam verrast mijn eigen UI aan te treffen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Louter kwaliteit in de KLB SC toch voederbietel?
Ik zie alleen maar ONZ-clowns.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:35 schreef Chloroform het volgende:
Jezus, oude OPAl die strijd om dat ding weg te halen voor niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |