Op woensdag alcohol nuttigenquote:
Gaan we hypocriet doen papzak?quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
Op woensdag alcohol nuttigen
Leven moet zwaar zijn als alcoholist.
Trek er nog eentje open zatlapquote:Op donderdag 5 februari 2015 07:48 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Gaan we hypocriet doen papzak?
Verklaar.quote:
Je hebt bier als avatar, en klaagdt over iemand die op woensdag wijn drinkt?quote:
Ja, dus?quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:02 schreef Ope het volgende:
[..]
Je hebt bier als avatar, en klaagdt over iemand die op woensdag wijn drinkt?
Alcoholist gespotquote:
Bij al die keren dat hij met TS lingerie ging kopen en mee het pashokje in ging voelt ze zich nu ongemakkelijk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:12 schreef Bombvis het volgende:
Hij is hetero, heeft doordat hij zich heeft voorgedaan als homo altijd bij vrouwen kunnen zijn die van alles deden, want ach, hij was toch homo en was toch niet geïnteresseerd in ze. Derhalve is het een baas
Ik heb ferrari als naam, maar rijdt ook maar een 2e hands x5.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:02 schreef Ope het volgende:
[..]
Tja, als je je hierdoor nog laat 'foppen' verdien je dat ookquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Bij al die keren dat hij met TS lingerie ging kopen en mee het pashokje in ging voelt ze zich nu ongemakkelijk.
quote:
Zoiets aardigs heeft nog nooit iemand tegen me gezegd in KLB.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:11 schreef Catkiller het volgende:
Oh en kijk uit voor aids. We kunnen een gewaardeerde user niet missen.
Dat kan toch gewoon mits met mate?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik heb ferrari als naam, maar rijdt ook maar een 2e hands x5.
En op een doordeweekse dag overdag alcohol drinken is wel raar.
Als "vrouwen" A zeggen dan bedoelen ze B, dit gaat over eend dus.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:35 schreef Aberella het volgende:
Nogmaals, dit gaat niet over eend noch over enig ander pluimvee.
Wrom gaat eend niet op valetijnsdagdate met jou?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:35 schreef Aberella het volgende:
Nogmaals, dit gaat niet over eend noch over enig ander pluimvee.
👎quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:27 schreef madeliefff het volgende:
Aber pmt me net dat het over eend gaat
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wrom gaat eend niet op valetijnsdagdate met jou?
Oh nu ik al iets heb zie je me ineens zittenquote:
ik dacht precies hetzelfde, alleen 2 uur laterquote:
Laten we dubbeldaten. Lijkt me gaafquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh nu ik al iets heb zie je me ineens zitten
Wie wiequote:Op donderdag 5 februari 2015 22:01 schreef ZarB het volgende:
[..]
Laten we dubbeldaten. Lijkt me gaaf
Misschien laat ik eend dan ook wel bij jou achterquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:01 schreef ZarB het volgende:
[..]
Laten we dubbeldaten. Lijkt me gaaf
Ik heb hier het een en ander over gehoordquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:27 schreef Aberella het volgende:
[..]
Misschien laat ik eend dan ook wel bij jou achter
Instant eye-cancerquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:02 schreef Ope het volgende:
[..]
Joh, heel Fok weet toch dat Aberella en JMF gescharreld hebben en dat zijn hem aan mij heeft gegeven zoals je je jongere zusje je oude winterjas geeft. Dat is echt geen geheimquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb hier het een en ander over gehoord
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |