quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:12 schreef Bombvis het volgende:
Hij is hetero, heeft doordat hij zich heeft voorgedaan als homo altijd bij vrouwen kunnen zijn die van alles deden, want ach, hij was toch homo en was toch niet geïnteresseerd in ze. Derhalve is het een baas
Gewoon meidenavond toch.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:10 schreef Aberella het volgende:
Hi FOK!kerts.
In mijn vriendenkring zit een gast waarvan we allemaal al jaren dachten dat hij homoseksueel geaard was. Zo praat hij nogal euhm.. vrouwelijk incl handgebaartjes, praat hij elke avond over zijn kapper, beautyproducten en kleding en heeft niemand van ons hem ooit in actie met een meisje gezien.
Nou ja allemaal geen probleem dus, het is een supertoffe vent.
Maar nu wil het geval dat hij de laatste paar weken steeds vaker alleen met mij wil afspreken. We zijn al een paar keer samen gaan eten of naar de film geweest (hij wou dan weer niet naar Gooische vrouwen) en dat was gewoon gezellig.
Maar nu wil hij op valentijnsdag samen gaan eten, borrelen en daarna een hotelletje pakken. Dit stelde hij voor gevolgd door een knipoog smiley;![]()
Ja en nu weet ik niet meer zo goed wat ik er mee moet. Ik heb ook al gezegd dat ik kan dus ik kom er ook niet op een geloofwaardige manier onderuit.![]()
Wat moet ik nu?
Klacht: verwarring over vermeende geaardheid vriend
Ik kon mij al niet voorstellen dat ik de enige ben met deze tactiek.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:12 schreef Bombvis het volgende:
Hij is hetero, heeft doordat hij zich heeft voorgedaan als homo altijd bij vrouwen kunnen zijn die van alles deden, want ach, hij was toch homo en was toch niet geïnteresseerd in ze. Derhalve is het een baas
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:12 schreef BozeHaas het volgende:
Je ziet er waarschijnlijk mannelijk uit.
Stikte in m'n wijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:12 schreef BozeHaas het volgende:
Je ziet er waarschijnlijk mannelijk uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |