panzermaus heb je nog met cristinayang?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar ONZ-clowns.Zelfs dWc zit er niet meer tussen.
quote:Op maandag 16 februari 2015 12:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik was aangenaam verrast mijn eigen UI aan te treffen.
Hey schrale krabbenkopquote:Op maandag 16 februari 2015 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja ja, heb het al aangepast, zure haring.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:38 schreef hondebrokje het volgende:
Zij - roddelige-
Ben net wakker vriend
ja omdat TARDIS niet zit op te lettenquote:Op maandag 16 februari 2015 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Al ruim een halfjaar niet meer. Wie ben jij?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:37 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
panzermaus heb je nog met cristinayang?
Hoi lieverd.quote:
ik had het al aangepast hoe jij het zei baby.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja ja, heb het al aangepast, zure haring.
Kom haten danquote:Op maandag 16 februari 2015 12:39 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
ik had het al aangepast hoe jij het zei baby.
Ben niet zuur, ben zoet.
Watquote:Op maandag 16 februari 2015 12:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Al ruim een halfjaar niet meer. Wie ben jij?
[..]
Hoi lieverd.
quote:Op maandag 16 februari 2015 12:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
toto, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend van mij!!
ettoooquote:Op maandag 16 februari 2015 12:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
toto, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend van mij!!
Je droomvrouw, maar je hebt me nooit durven te benaderen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Al ruim een halfjaar niet meer. Wie ben jij?
[..]
Hoi lieverd.
Godverdomme, en nu is het te laat zeker. Mooi niet. Zeg op, hoe oud ben je.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:41 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Je droomvrouw, maar je hebt me nooit durven te benaderen.
De Poes en de Muis zijn nog heel gelukkig samen verder. Wonen nu in Zwitserland.quote:
Oh, boefje. Je zit ons in het ootje te nemen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdomme, en nu is het te laat zeker. Mooi niet. Zeg op, hoe oud ben je.
[..]
De Poes en de Muis zijn nog heel gelukkig samen verder. Wonen nu in Zwitserland.
Meloewaquote:Op maandag 16 februari 2015 12:41 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Je droomvrouw, maar je hebt me nooit durven te benaderen.
Nah, ik zat niet goed meer in mijn vel en de lol was er mede daardoor ook al een tijdlang af. We gingen daarna allebei ons eigen ding doen en op basis van de laatste berichten over en weer neem ik aan dat we allebei nu gelukkiger zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:41 schreef Chloroform het volgende:
Wat is er gebeurd, Panz. Heeft ze je betrapt met een goedkope snol?
Haha, dat ook weer niet. Maar die Poes en Muis konden het altijd al beter met elkaar vinden dan CY en ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, boefje. Je zit ons in het ootje te nemen.
Wat zit jij nou weer te lachen, puspikquote:
Ik moest lachen om je dadelneus.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te lachen, puspik
Jij bent een ontrouwe man.. daar houden we niet van.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdomme, en nu is het te laat zeker. Mooi niet. Zeg op, hoe oud ben je.
[..]
De Poes en de Muis zijn nog heel gelukkig samen verder. Wonen nu in Zwitserland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |