wie is hier nou madquote:Op maandag 16 februari 2015 17:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Der Mann heeft heel volwassen alle users die voorheen bij 'kwaliteit' ingedeeld waren uit de OP verbannen..
Hij is weer eens mad.
Ja en niet zo'n beetje. Net gegeten, nu gaat het wel weer.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Deadprez, uitgekatert? Zeker koppijn gehad hè?
Gohquote:Op maandag 16 februari 2015 17:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Yep... maar hij is ook mad op jou.
Dat krijg je ervan, Dead...quote:Op maandag 16 februari 2015 18:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en niet zo'n beetje. Net gegeten, nu gaat het wel weer.
Ach ja, ik hoefde toch niks te doen vandaag dus is ook geen ramp allemaal.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan, Dead...
wat kinderachtig dat je steeds die aannames post. heb je bewijs, Etto?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Yep... maar hij is ook mad op jou.
Oké.quote:
Everzwijnen aan het spit gegeten? Of heb je net als de rest hier taugé met gestoomde kip op?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, ik hoefde toch niks te doen vandaag dus is ook geen ramp allemaal.
Rode kool en een dikke gehaktbal.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Everzwijnen aan het spit gegeten? Of heb je net als de rest hier taugé met gestoomde kip op?
Doel je op TT of die opmerking?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:53 schreef richolio het volgende:
NWS / Oud SS-er straffen of niet?
Vinden jullie?
Jep. Goed katervoer.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo'n bal gehakt dat wanneer je erin knijpt het vet er uit stroomt?
die gast is altijd mad heb ik het ideequote:Op maandag 16 februari 2015 18:05 schreef TARDIS. het volgende:
Heyhey ik ben weer thuis en wat zie ik? Der_Mann nog steeds maddat is nou genieten.
jouw eigen emoties afkaatsen op iemand anders helpt niet, TARDIS.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:05 schreef TARDIS. het volgende:
Heyhey ik ben weer thuis en wat zie ik? Der_Mann nog steeds maddat is nou genieten.
Morgen komen we er misschien achter waarom in het langverwachte interviewquote:Op maandag 16 februari 2015 18:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
die gast is altijd mad heb ik het idee
weet je dan wat hij precies heeft gedaan?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoezo meteen kortzichtig? Op genocide staat verjaring?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |